Fitness Seller

Coronavirus

Thnx. Ik hoop/denk dat het bij ons relatief gaat meevallen. Ben nu al een week van het "waarschijnlijke besmet-moment" af en tot nu toe lijkt het bij mij niks "vitaals" te raken. Krijg nog genoeg lucht en niet tot amper koorts. Kreeg maandag 28-12 inene wel koorts (maar was snel voorbij) dus wellicht zit ik al op de 5-7 dagen. We'll see, maar het is wel zenuwslopend, omdat je bang bent erger ziek te worden...
Dude doe nou niet alsof je een ernstige ziekte ofso hebt, helemaal niet op onze leeftijd. Het is ff kut(ik heb het ook gehad) maar jij maakt er wel een heel groot circus van. Beterschap xoxo

Dude doe nou niet alsof je een ernstige ziekte ofso hebt, helemaal niet op onze leeftijd. Het is ff kut(ik heb het ook gehad) maar jij maakt er wel een heel groot circus van. Beterschap xoxo
Bro, je weet dat ik hypochonder ben en al 15 jaar medicijnen slik voor ziektevrees toch? Daarnaast "ik heb het ook gehad" slaat natuurlijk nergens op. Ik zeg ook, als het bij dit blijft, valt het allemaal wel mee. Maar ik vind het wel dood eng. Een 1 op de 300 (of whatever) kans dat je ergens erg ziek van wordt vind ik nog altijd scary. Dat is ook de rede dat ik niet drink, geen pillen pak, etc. Fijn dat je dit even wil gebruiken om mij te bashen. xoxo

Bro, je weet dat ik hypochonder ben en al 15 jaar medicijnen slik voor ziektevrees toch? Daarnaast "ik heb het ook gehad" slaat natuurlijk nergens op. Ik zeg ook, als het bij dit blijft, valt het allemaal wel mee. Maar ik vind het wel dood eng. Een 1 op de 300 (of whatever) kans dat je ergens erg ziek van wordt vind ik nog altijd scary. Dat is ook de rede dat ik niet drink, geen pillen pak, etc. Fijn dat je dit even wil gebruiken om mij te bashen. xoxo
Welke medicijnen krijgt een mens als hij/zij ziektevrees heeft?

In mijn geval paroxetine, beetje vergelijkbaar wat mensen met een depressie krijgen. Daarnaast in moeilijke periodes oxazepam en temazepam om me rustig te houden...

En graag vaccinweigeraars ook weigeren in het ziekenhuis. Stik er maar in. (Begrijp je meteen waarom ik geen dokter ben geworden, ben niet zo sociaal)

Ik heb sterke vermoedens dat jij de verklikker was van die vrouw in de bijstand die boodschappen deed met haar moeder.

Ik heb sterke vermoedens dat jij de verklikker was van die vrouw in de bijstand die boodschappen deed met haar moeder.
Omdat ik de domheid van al die virus en vaccinkletskoek van domme tokkies een beetje zat ben?

Neem het vaccin, of niet. Maar houd je bek en wees dan ook dapper en ziek lekker thuis uit als je het niet neemt.

Omdat ik de domheid van al die virus en vaccinkletskoek van domme tokkies een beetje zat ben?

Neem het vaccin, of niet. Maar houd je bek en wees dan ook dapper en ziek lekker thuis uit als je het niet neemt.

Oh wat voelt meneer zich weer verheven boven anderen :rolleyes:

En wat betreft (IC-)verpleegkundigen die zich (nu nog) niet willen laten vaccineren?
Zelf weten. Maar niet zo zeiken. Zo veel zullen het er trouwens niet zijn.

Ben de hele discussie erover zat. We willen geen vaccin, geen lockdown, cafés open, niemand baan kwijt, iedereen gratis geld en het is de schuld van de Rabobank. Oneindige domheid.

Wie/wat zelf weten en wie moet waar dan niet over zeiken?

De schattingen geven toch tientallen procenten aan.
Totdat de eerste tienduizenden gevaccineerd zijn en dan gaan ze gewoon om een prik. Nieuw, vrij snel en een beetje spannend. Snap het wel. Maar dit gaat daar niet over.

Ik ben de eindeloze stemmingmakerij hierover Zat. Vooral van mensen die echt nog nooit iets gepresteerd hebben. ‘Want het is toch mijn mening?’ Ja, en die mening is in dit geval niet zo veel waard?

Weiger lekker dat vaccin en houd je bek. Prima.

Vooral van mensen die echt nog nooit iets gepresteerd hebben.
O gelukkig
1588507790877.jpg

Zelf weten. Maar niet zo zeiken. Zo veel zullen het er trouwens niet zijn.

Ben de hele discussie erover zat. We willen geen vaccin, geen lockdown, cafés open, niemand baan kwijt, iedereen gratis geld en het is de schuld van de Rabobank. Oneindige domheid.

Wie/wat zelf weten en wie moet waar dan niet over zeiken?

De schattingen geven toch tientallen procenten aan.
dat klopt, volgens de volkskran 30% sowieso niet en een groot deel twijfelt

dat klopt, volgens de volkskran 30% sowieso niet en een groot deel twijfelt

Om even zuiver te blijven hebben we het nu over IC-verpleegkundigen, alle verpleegkundigen of al het zorgpersoneel?

Als dat door elkaar gaat lopen is het niet echt meer een eerlijke discussie.

Terug
Naar boven