Fitness Seller

Coronavirus

In dit geval was van Gaal toch echt degene die wel iets bereikt heeft. Dus waarom zou hij dat niet mogen zeggen? Het komt er rottig uit, maar hij heeft eigenlijk best een punt.

Fucking Hollands maaiveld.

Wanneer "bereik" je eigenlijk wat volgens jou?

Om even zuiver te blijven hebben we het nu over IC-verpleegkundigen, alle verpleegkundigen of al het zorgpersoneel?

Als dat door elkaar gaat lopen is het niet echt meer een eerlijke discussie.

Da's waar, bij deze dien ik een retraction paper in :D

En graag vaccinweigeraars ook weigeren in het ziekenhuis. Stik er maar in. (Begrijp je meteen waarom ik geen dokter ben geworden, ben niet zo sociaal)
Wat als ik het niet weiger maar wacht tot ik 60+ ben? (of een ziekte ontwikkel waarmee ik in een risicogroep kom) Zodat mijn shot vrij is voor iemand die het nodig heeft, of course!

Totdat de eerste tienduizenden gevaccineerd zijn en dan gaan ze gewoon om een prik. Nieuw, vrij snel en een beetje spannend. Snap het wel. Maar dit gaat daar niet over.

Ik ben de eindeloze stemmingmakerij hierover Zat. Vooral van mensen die echt nog nooit iets gepresteerd hebben. ‘Want het is toch mijn mening?’ Ja, en die mening is in dit geval niet zo veel waard?

Weiger lekker dat vaccin en houd je bek. Prima.
Dus het zorgpersoneel mag weigeren en de rest moet zijn bek houden?

Wat als ik het niet weiger maar wacht tot ik 60+ ben? (of een ziekte ontwikkel waarmee ik in een risicogroep kom) Zodat mijn shot vrij is voor iemand die het nodig heeft, of course!
Prima, zolang je er niet over zeikt. En liefst geen zorg gebruikt als hé het toch krijgt

Iedereen mag weigeren. Maar stop met dat gezeik erover.
Het zorgpersoneel zeikt daar tweeledig over, maar die moeten daar dus ook gewoon mee stoppen. Gewoon netjes in de rij staan en wachten tot je gevaccineerd kan worden. Waarom zou iedereen dat moeten?

Je punt dat een behoorlijk percentage zorgpersoneel twijfelt blijft op zichzelf wel staan, maar ik ben dan weer nieuwsgierig hoe dat percentage is opgebouwd.
Daar zit Jannie de koffiejuffrouw en Achmed de schoonmaker waarschijnlijk ook bij. Ik ben hier ook benieuwd naar. Ik ken verpleegkundigen die twijfelen, m.n. omdat de langetermijn effecten nog niet bekend zijn en een algemene afkeer tegen Pfizer aangezien dat een enorme geldwolf schijnt te zijn. (Zijn ze dat niet allemaal?)

Daar zit Jannie de koffiejuffrouw en Achmed de schoonmaker waarschijnlijk ook bij. Ik ben hier ook benieuwd naar. Ik ken verpleegkundigen die twijfelen, m.n. omdat de langetermijn effecten nog niet bekend zijn en een algemene afkeer tegen Pfizer aangezien dat een enorme geldwolf schijnt te zijn. (Zijn ze dat niet allemaal?)
Dat is idd ook mijn vraag, wie vallen eronder.

Anderzijds, zijn vrouwen in de leeftijd dat er geworpen moet worden mogelijk oververtegenwoordigd, dat levert mogelijk andere afwegingen op.

Da's een goede van je. In mijn ogen is na de macht van de olie industrie gezien te hebben zijn nu de tanden van de pharmaceutische industrie.

Bijlagen

Wo2 is 80 jaar geleden en het voorbeeld van hoe het verkeerd kan gaan.

De kadaverdiscipline is enorm in de overheid. Braaf doen wat je gezegd wordt en verder bek houden. 20.000 mensen kapot maken? Bek houden en beslag leggen.

Wil je als agent ingrijpen bij wangedrag van tuig: bek houden en ‘de-escalerend’ optreden.

Alles vast timmeren met regeltjes en dan niet echt handhaven. Het is god***domme alsof Jezus zichzelf aan het kruis heeft genageld, hij had alleen wat hulp nodig met die laatste hand.

Totdat de eerste tienduizenden gevaccineerd zijn en dan gaan ze gewoon om een prik. Nieuw, vrij snel en een beetje spannend. Snap het wel. Maar dit gaat daar niet over.

Ik ben de eindeloze stemmingmakerij hierover Zat. Vooral van mensen die echt nog nooit iets gepresteerd hebben. ‘Want het is toch mijn mening?’ Ja, en die mening is in dit geval niet zo veel waard?

Weiger lekker dat vaccin en houd je bek. Prima.
Werk je toevallig bij de overheid?

Waarom zou je dat dan in de IJsselhallen doen, 266 man kan je wel met 2 (hooguit 3) personen prikken.
Soort optische illusie :o

Het zorgpersoneel zeikt daar tweeledig over, maar die moeten daar dus ook gewoon mee stoppen. Gewoon netjes in de rij staan en wachten tot je gevaccineerd kan worden. Waarom zou iedereen dat moeten?
Stoppen? Misschien. Er zou ook gevraagd kunnen worden wanneer het wel veilig is. Die vraag mis ik in die discussie, terwijl het daar volgens mij om hoort te gaan. Want zoals zo vaak zal de waarheid wel ergens in het midden liggen. Maar door elkaar in gemakkelijke hokjes te zetten, komt niemand dichterbij de waarheid.

Maargoed, er zijn wel meer corona discussies waar ik (in mijn ogen belangrijke) vragen/antwoorden mis.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven