Dus kan het ook zomaar dubbel zo erg zijn.Het zijn schattingen net als dat het huidige geschatte % van corona er zomaar half naast kan zitten omdat je niet alles kunt testen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus kan het ook zomaar dubbel zo erg zijn.Het zijn schattingen net als dat het huidige geschatte % van corona er zomaar half naast kan zitten omdat je niet alles kunt testen.

Tot voor kort waren kinderen nog niet eens in staat om anderen te besmetten, volgens het OMT en RIVM.
De backlash van slachtoffers onder jonge mensen bij wie nu te laat ziekten vastgesteld gaan worden omdat ziekenhuizen ze nu niet meer behandelen zal enorm zijn. Denk aan kanker, gemiste chemokuren, hart- en vaatziekten, longziekten.
Ik vind dat hij best een punt heeft. Hoe gaan we bepalen wie eerst komt? Bij een vaccinatie zijn het ouderen want die lopen het meesten risico. Maar bij behandeling zou ik zeggen jongeren want daarmee win je per hoeveelheid moeite voor de behandeling de meeste hoogkwaliteit levensjaren. Ik vind ook dat er zo langzamerhand andere kritische maar planbare behandelingen door moeten gaan. Waarom een jonge vrouw van 35 met borstkanker haar doodvonnis geven omdat er iemand van 83 haar bed bezet houdt? Dat is best een lastige vraag om te beantwoorden? En wie het eerst komt, het eerst maalt is willekeur. Het enige is dan dat er niemand een beslissing hoeft te nemen. Dat is niet noodzakelijk de beste ethische keuze.Als de jongeren zich aan de maatregelen houden zouden die problemen er niet zijn. Toch?![]()
Is dat nu het geval dan?Waarom een jonge vrouw van 35 met borstkanker haar doodvonnis geven omdat er iemand van 83 haar bed bezet houdt?
Waar haal jij die getallen voor de levensverwachting vandaan, uit de Enkhuizer almanak?Waar zijn nu opeens alle genderongelijkheid schreeuwers trouwens gebleven? Mannen gaan gemiddeld 4 jaar eerder dood en moeten ook nog eens harder werken.
Als mannen pas op hun 67ste met pensioen mogen, dan eis ik dat vrouwen tot hun 71 door moeten gaan met werken ter compensatie. Dit is anders overduidelijk intersectioneel en institutioneel seksisme en genderongelijkheid.
hangt er vanaf waar je kijkt, maar veel operaties worden uitgesteld omdat er geen IC bedden beschikbaar zijn.
Het actuarieel genootschap publiceert dit soort tabellen heel regelmatig. Belangrijk want pensioenuitkeringen worden er op gebaseerd, gaat om veel geld, dus reken maar dat het goed wordt uitgezocht.Waar haal jij die getallen voor de levensverwachting vandaan, uit de Enkhuizer almanak?
Nee ik doelde op jouw uitspraak dat het jongeren zijn die de besmettingsbron zijn omdat ze zich niet aan de regels houden, terwijl het OMT en het RIVM vorig jaar nog zei dat kinderen niet besmettelijk zijn.Zitten er dan zo veel kinderen in de gevarenzone meg allerlei onbehandelde zietktes?
Ja
het lijkt er nu op dat het vooral middelbare scholieren zijn die vaker het virus kunnen krijgen en verspreiden. Maar helemaal zeker is niemand er van. Het lijkt er nog steeds op dat jonge kinderen in de basisschool leedftijd vrijwel niet ziek worden en waarschijnlijk daarmee ook niet/nauwelijks de ziekte verspreiden.Nee ik doelde op jouw uitspraak dat het jongeren zijn die de besmettingsbron zijn omdat ze zich niet aan de regels houden, terwijl het OMT en het RIVM vorig jaar nog zei dat kinderen niet besmettelijk zijn.
Ik snap je uitspraak/gevolgtrekking niet.
Niet ziek worden of geen symptomen hebben? Dat wordt namelijk nog vaak door elkaar gehaald.het lijkt er nu op dat het vooral middelbare scholieren zijn die vaker het virus kunnen krijgen en verspreiden. Maar helemaal zeker is niemand er van. Het lijkt er nog steeds op dat jonge kinderen in de basisschool leedftijd vrijwel niet ziek worden en waarschijnlijk daarmee ook niet/nauwelijks de ziekte verspreiden.
Waarom denk je dat ik afsloot met: Toch?Nee ik doelde op jouw uitspraak dat het jongeren zijn die de besmettingsbron zijn omdat ze zich niet aan de regels houden, terwijl het OMT en het RIVM vorig jaar nog zei dat kinderen niet besmettelijk zijn.
Ik snap je uitspraak/gevolgtrekking niet.

Ik bedoelde dat ze niet kloppen.Het actuarieel genootschap publiceert dit soort tabellen heel regelmatig. Belangrijk want pensioenuitkeringen worden er op gebaseerd, gaat om veel geld, dus reken maar dat het goed wordt uitgezocht.
Global warming?
Nemen we dan de temperatuur van gehele aardbol mee?
Jullie ook! Het opperhoofd van de wappies legt hier nog even haarfijn uit hoe het zit:

Global warming meten we toch alleen in Westerse landen?Nemen we dan de temperatuur van gehele aardbol mee?
Daar zijn satelieten voorGlobal warming meten we toch alleen in Westerse landen?