MuscleMeat

Coronavirus

Lees het Twitter bericht van die Italiaanse arts nog maar een keer :thumb:

Zojuist een wijziging voorgesteld op Wikipedia :D

Massahysterie, ook bekend als collectieve hysterie of groephysterie, is een fenomeen in de sociologie en psychologie waarbij collectieve denkbeelden of dreigingen, zowel echt als fictief, door een groep wordt gestuurd als resultaat van geruchten en angst. Voorbeelden hiervan zijn het coronavirus, ufo's, ziekten en jacht op heksen. Massahysterie is van alle tijden. In veel gevallen maakt aandacht van de media de hysterie erger.[1]

Laatst bewerkt:
382 besmettingen al, dit zijn alarmerende cijfers! :eek:

En we doen er niks aan, Rutte moet opkutte!
Ik blijf komende weken binnen. (wel wil ik natuurlijk geld blijven ontvangen en post nl moet blijven rijden, als ik naar de dokter moet wil ik geen wachtrij en mijn favoriete restaurantje mag tussen 17.00 en 18.00 nog open blijven.)
De rest moet potdicht om het land te redden!

382 besmettingen al, dit zijn alarmerende cijfers! :eek:

En we doen er niks aan, Rutte moet opkutte!
Ik blijf komende weken binnen. (wel wil ik natuurlijk geld blijven ontvangen en post nl moet blijven rijden, als ik naar de dokter moet wil ik geen wachtrij en mijn favoriete restaurantje mag tussen 17.00 en 18.00 nog open blijven.)
De rest moet potdicht om het land te redden!
Je favoriete Chinese afhaal restaurant neem ik aan?

Vgm heeft mijn moeder corona :rolleyes:

Vgm heeft mijn moeder corona :rolleyes:
1583848923802.png

Symbolisch weer voor het gedrag van Rutte: Zeggen iets niet te doen en het dan wel doen of omgekeerd. :rolleyes:
Waarbij je je dan ook moet afvragen, net als bij het briefje van Bruins, was het echt zo, of was het zo opgezet voor het effect.

Nu lult iedereen er wel over waardoor meer mensen het meer weten.

Waarvan 3 bevestigde gevallen in het Bravis hier (Roosendaal)
20200310_165116.jpg

Kreeg zelfs bij mijn fysio te horen dat ik zelf handdoeken mee moet nemen om op te liggen tijdens fysio behandeling.. :o

Vind het wel bijzonder hoe we massaal (gedwongen) thuisblijven van werk en ‘s avonds weer massaal naar de gym gaan.
Tsja, als de overheid extreem losse richtlijnen stelt. Dan gaan mensen het ook niet echt serieus nemen. Er is geen paniek. Maar dus zien mensen ook geen noodzaak. Zeker niet waar het virus nog niet is. Zelfde hier. Ik zit nu ook in de gym.

• Like
Waarderingen: LM
Tsja, als de overheid extreem losse richtlijnen stelt. Dan gaan mensen het ook niet echt serieus nemen. Er is geen paniek. Maar dus zien mensen ook geen noodzaak. Zeker niet waar het virus nog niet is. Zelfde hier. Ik zit nu ook in de gym.
Waarom gym skippen voor iets wat je wss toch gaat krijgen ?

Terug
Naar boven