- Waardering
- 8.803
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Italianen zijn theatrale dramaqueens.Lees het Twitter bericht van die Italiaanse arts nog maar een keer![]()

Begrijpelijk met zo'n hoog sterftecijfer. Je gooit niet zomaar je hele land op slot.
Non ci credo!
Je favoriete Chinese afhaal restaurant neem ik aan?382 besmettingen al, dit zijn alarmerende cijfers!
En we doen er niks aan, Rutte moet opkutte!
Ik blijf komende weken binnen. (wel wil ik natuurlijk geld blijven ontvangen en post nl moet blijven rijden, als ik naar de dokter moet wil ik geen wachtrij en mijn favoriete restaurantje mag tussen 17.00 en 18.00 nog open blijven.)
De rest moet potdicht om het land te redden!

Waarbij je je dan ook moet afvragen, net als bij het briefje van Bruins, was het echt zo, of was het zo opgezet voor het effect.Symbolisch weer voor het gedrag van Rutte: Zeggen iets niet te doen en het dan wel doen of omgekeerd.![]()
Tsja, als de overheid extreem losse richtlijnen stelt. Dan gaan mensen het ook niet echt serieus nemen. Er is geen paniek. Maar dus zien mensen ook geen noodzaak. Zeker niet waar het virus nog niet is. Zelfde hier. Ik zit nu ook in de gym.Vind het wel bijzonder hoe we massaal (gedwongen) thuisblijven van werk en ‘s avonds weer massaal naar de gym gaan.
Lees het Twitter bericht van die Italiaanse arts nog maar een keer![]()
Waarom gym skippen voor iets wat je wss toch gaat krijgen ?Tsja, als de overheid extreem losse richtlijnen stelt. Dan gaan mensen het ook niet echt serieus nemen. Er is geen paniek. Maar dus zien mensen ook geen noodzaak. Zeker niet waar het virus nog niet is. Zelfde hier. Ik zit nu ook in de gym.
En ook dat soort fatalisme. Maar hier geen besmettingen in de buurt. Dus ach, ik ga zolang het nog kan.Waarom gym skippen voor iets wat je wss toch gaat krijgen ?