- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dit gecontroleerd want ik hoor dat het nep is , het is door meerdere al verwijderd omdat het fakenews is.
ik wou mn fysio een hand geven en hem bedanken voor de pijnlijke behandeling
Hij zei: "Heb je het nieuwe protocol niet gelezen"?
Hij loopt met een plantenspuit achter mij aan om de toestellen te cleanen
ik wou mn fysio een hand geven en hem bedanken voor de pijnlijke behandeling
Hij zei: "Heb je het nieuwe protocol niet gelezen"?
Hij loopt met een plantenspuit achter mij aan om de toestellen te cleanen
Er staan geen planten in de oefenruimte

Mijn regio staat op nummer 1. Met of zonder corona zou ik gym blijven gaan. Zolang je niets test kan niemand zeker zeggen dat je corona hebt. Dus waarom jezelf gaan beperken in de dingen die je doet ?En ook dat soort fatalisme. Maar hier geen besmettingen in de buurt. Dus ach, ik ga zolang het nog kan.
In het RTL nieuws zit ook een item over de ziekenhuizen in noord Italië. Zelfde beeld.
Waarbij je je dan ook moet afvragen, net als bij het briefje van Bruins, was het echt zo, of was het zo opgezet voor het effect.
Nu lult iedereen er wel over waardoor meer mensen het meer weten.
Letterlijk moe gestreden. Met haar hoofd rustend op een kussen aan haar toetsenbord. Elena Pagliarini (40) haalde het einde van haar shift niet en stortte in. Het is hét beeld dat de Italianen raakt - een iconische foto die de niet-aflatende strijd tegen het nieuwe coronavirus symboliseert.
Waarom lig ik er zo niet bij ? Ziet eruit als een leuk baantje!
okWaarom lig ik er zo niet bij ? Ziet eruit als een leuk baantje!
Zo ligt de helft van mijn collega’s er ook bij na een nachtdienst.
Wacht maar tot ze die basic fit sluiten sis.Vind het wel bijzonder hoe we massaal (gedwongen) thuisblijven van werk en ‘s avonds weer massaal naar de gym gaan.
Daar pleit ik al jaren voor.
Dat klinkt leuker dan het is, want die mensen gaan mogelijk ergens anders trainen.
Gelukkig kan dit forum altijd doorgaan. Hier worden geen lichaamssappen uitgewisseld.