- Waardering
- 12.184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi, zou standaard protocol moeten zijn bij die raar geverfde onrustzaaiers
Onderste inderdaad. Je kunt transport prima door laten gaan waarbij de chauffeurs in een gesloten omgeving blijft. Ik denk dat de schade voor ons een stuk groter is gezien wij nog bezig zijn. Hoe lang zit het op die eilandjes al weer open voor eigen volk? Maar goed, de cohesie in Nederland is waarschijnlijk überhaupt minder goed zoals Mentat allemaal al aangaf.Dat is een ferme "als". NZ heeft het geluk van dunbevolkt te zijn, dan is de opdracht ook makkelijker.
Grenzen sluiten zorgt voor extra economische schade. Moet je enkel maar doen als het nodig is.
Hoewel mee eens is er nog wel een verschil tussen grenzen sluiten en grenzen sluiten.
Kort en heftig ingrijpen heeft minder economische schade dan lang aanmodderen. Maar in Nederland doet niet iedereen mee, ongeacht welke variant je kiest, hun eigen ene feestje is belangrijker.
Misschien moeten ze eens een stage doen in Spanje (politie maakt daar veel indruk) of Turkije (dat laatste heb ik van jou gehoord).
Ik denk dat je dan gezeur krijgt over het politie optreden.
Maar van mij mag de politie in NL zeker harder optreden. No mercy.
Franse politie kan ook flink huishouden, bv bij gele hesjes.Misschien moeten ze eens een stage doen in Spanje (politie maakt daar veel indruk) of Turkije (dat laatste heb ik van jou gehoord).
Hoogstens een paar uur taakstraf in een verzorgingshuis, hoewel dat tegenwoordig de doodstraf kan betekenen.hopelijk treedt dat totalitaire regime een beetje in werking en worden dit soort lui voor lange tijd weggestopt
Doet wat denken aan een scène uit Kingdom of Heaven, de hele film is vooral een mooie weergave van het walgelijke Hollywood-denken, maar dat terzijde.Hoogstens een paar uur taakstraf in een verzorgingshuis, hoewel dat tegenwoordig de doodstraf kan betekenen.
Doet wat denken aan een scène uit Kingdom of Heaven, de hele film is vooral een mooie weergave van het walgelijke Hollywood-denken, maar dat terzijde.
Doet wat denken aan een scène uit Kingdom of Heaven, de hele film is vooral een mooie weergave van het walgelijke Hollywood-denken, maar dat terzijde.
Misschien moeten ze eens een stage doen in Spanje (politie maakt daar veel indruk) of Turkije (dat laatste heb ik van jou gehoord).
O.dat het niet de eerste keer is dat we het over de misinterpretatie van de Kruistochten hebben:Wat is er fout aan deze film? Kan me deze film niet meer zo goed herinneren.
In fact, there is very little that is medieval about The Kingdom of Heaven. It is instead a mixture of 19th-century Romanticism and modern Hollywood wishful-thinking.
Hier treedt de politie deëscalerend op als de Erasmusbrug vol Nederlanders staat met Turkse vlaggen of zoals gisteren in Urk.In NL is er weinig draagkracht voor ‘krachtig’ optreden van de politie. Gezeur vanuit de ‘mensenrechtenhoek’ die je gaat krijgen.
In Turkije vindt men het normaal dat je een pak slaag krijgt van de politie als je gaat rellen/plunderen.
Dat is zeer de vraag.Disproportionele maatregelen triggeren disproportioneel geweld.
Ik zag en hoorde iets te veel ‘wajoo’ en straattaal + hoodies met duidelijk wat jochies van de straat ertussen die gewoon lekker rotzooi trappen.Dat is zeer de vraag.
Wat ik er tot nu toe over gehoord, gelezen gezien heb zijn de mensen die overgaan tot geweld of mensen op zoek naar rellen of mensen die al langer het idee hebben dat ze in de hoek zitten waar de klappen vallen.
Dat is de eerste van twee groepen die ik noemde. Ik heb die info ook maar van Op1.Ik zag en hoorde iets te veel ‘wajoo’ en straattaal + hoodies met duidelijk wat jochies van de straat ertussen die gewoon lekker rotzooi trappen.
Lekker de politie uitdagen. En je verstoppen tussen de relatief vreedzame gekkies.