Fitness Seller

Coronavirus

Een grens sluiten is niet alleen een oplossing voor eilanden waar iets niet zit of niet meer zit. Die eilanden hadden het allemaal, maar dat is goed teruggedrongen door direct actie te ondernemen, flink te testen en een goede contactonderzoek te doen. Als ze de grenzen gesloten hadden na het succes van NZ en AUS te zien, dan was er al geen Britse variant buiten het VK.

Verder zie ik het probleem van grenzen sluiten ook niet. Genoeg corona ontkenners die ook graag de grenzen gesloten willen hebben voor al die vluchtelingen, win-win situatie.
Dat is een ferme "als". NZ heeft het geluk van dunbevolkt te zijn, dan is de opdracht ook makkelijker.
Grenzen sluiten zorgt voor extra economische schade. Moet je enkel maar doen als het nodig is.

Dat is een ferme "als". NZ heeft het geluk van dunbevolkt te zijn, dan is de opdracht ook makkelijker.
Grenzen sluiten zorgt voor extra economische schade. Moet je enkel maar doen als het nodig is.
Hoewel mee eens is er nog wel een verschil tussen grenzen sluiten en grenzen sluiten.

Kort en heftig ingrijpen heeft minder economische schade dan lang aanmodderen. Maar in Nederland doet niet iedereen mee, ongeacht welke variant je kiest, hun eigen ene feestje is belangrijker.

Wat een ravage.
Vernielingen, brandstichting en plunderingen, uit naam van de 'vrijheid'?

Vrijheid geldt dus niet voor die winkeliers of medewerkers van de ggd? Bizar.

inderdaad. Ik kan er met m’n kop ook niet bij. Ik heb het echt te doen met de ondernemers in de binnenstad.

Ze zouden dat tuig 1 voor 1 de benen moeten breken.

Je kunt mooi zien wat voor typetjes het weer waren. Jong, capuchon en trainingsbroek

:roflol:

Ik snap van die dingen ook niet, boos op overheid (kan ik nog begrijpen) -> steek mensen die er helemaal niks mee te maken hebben hun broodwinning in de fik, ik vind de link echt niet en vind het bijzonder zielig gedrag.

Zou het bij mn grootste vijand nog niet doen’

Wat een ravage.
Vernielingen, brandstichting en plunderingen, uit naam van de 'vrijheid'?

Vrijheid geldt dus niet voor die winkeliers of medewerkers van de ggd? Bizar.
Vrijheid geldt natuurlijk alleen voor de ‘vrijheidsstrijders’ snap je? De rest moet gestraft.

Dit inderdaad! :roflol:

Het idee dat ik nu iets niet mag doen wat ik toch al niet deed voelt als zo'n enorme inperking op m'n vrijheid!
Enige optie tot sociaal contact die ik nog had was eens in de paar weken `s avonds filmpje kijken bij vrienden. Moet natuurlijk even nadat ze thuis zijn van werk en de nodige dingen hebben gedaan, en ga er niet blijven slapen als je het niet erg vind. Andere sociale contacten waren een paar keer per jaar poolen, dat was het wel de afgelopen jaren. Verder is iedereen altijd druk en moe van werk en familieverplichtingen en hoor je er nooit meer wat van. Dus niet vaak inderdaad, zeker niet elke dag, maar misschien daarom juist des te meer zonde als het niet meer mag. Leuk leven zo, echt de moeite waard.

Op deze manier aanpakken gvd

fV-0zk.gif

Terug
Naar boven