- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Fascinerend!
Zo veel praten en zo weinig zeggen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had er misschien een smiley bij moeten zetten. Wat ik wilde aangeven is dat het weinig nut heeft om tegen elkaar op te boksen wie het nu erger heeft. Maximaal 10% komt ongeschonden door de crisis waarvan een deel er zelfs beter van zal zijn geworden, de overige 90% heeft er echt wel last van. Niet allemaal even veel en op een zelfde wijze, maar ook zeker niet voor een zelfde duur. Als we dat niet inzien en alleen maar oog hebben voor onze eigen problemen zal het herstel alleen maar moeilijker verlopen en langer duren.Weet je welke groep het nu pas zwaar heeft. Tweeverdieners met minimaal 2 kinderen die jonger zijn dan 6 en die geen beroep kunnen doen op opa of oma.
En een pabo student die wat bijles geeft terwijl jullie thuis aan het werk zijn? Misschien valt zoiets wel te combineren met een collega of vrienden die kinderen van dezelfde leeftijd hebben? Als het jou productiever maakt dan wil je werkgever er vast over meedenken?Weet je welke groep het nu pas zwaar heeft. Tweeverdieners met minimaal 2 kinderen die jonger zijn dan 6 en die geen beroep kunnen doen op opa of oma.
Ik meende dat jij je kids gewoon bij de opvang dropt?Weet je welke groep het nu pas zwaar heeft. Tweeverdieners met minimaal 2 kinderen die jonger zijn dan 6 en die geen beroep kunnen doen op opa of oma.
Niet voor mezelf sukkel, als ik 4 achtereenvolgende dagen moet werken en dan 9,5 uur per dag van huis ben, wanneer moet mijn vrouw haar werk dan doen? ‘s Avonds en in het weekend?Ik meende dat jij je kids gewoon bij de opvang dropt?
Huishouden kan toch overdag? Of zijn die kleine monsters zulke handenbindertjes.wanneer moet mijn vrouw haar werk dan doen? ‘s Avonds en in het weekend?

SukkelNiet voor mezelf sukkel, als ik 4 achtereenvolgende dagen moet werken en dan 9,5 uur per dag van huis ben, wanneer moet mijn vrouw haar werk dan doen? ‘s Avonds en in het weekend?
Ik zal zeggen dat ze haar meetings gewoon tijdens het huishouden kan dan doen aangzien ze een BT headset heeft. 2,5 en bijna 5 jaar, de jongste noemen ze op de opvang Duracell konijntje.Of zijn die kleine monsters zulke handenbindertjes.
Omdat dat zo'n leuke match is met de (bruine) labrador én je kunt ze enig aankleden! Zo leuk. Wel minimaal 2, anders is er geen symmetrie tijdens de vakantiekiekjes.moeten wellicht toch eens nadenken waarom ze ook alweer kinderen hadden genomen
Tenzij je echt een goede baan hebt, lijkt het me tegenwoordig lastig om in een situatie te zitten waar maar één ouder werkt en de ander thuis is en voor de kinderen zorgt. De hele maatschappij is er tegenwoordig zo op ingesteld dat beide ouders moeten werken om een beetje inkomen te hebben voor een leuk leven. Dan is het logisch dat de kinderen naar de opvang gaan.wier kinderen normaal gesproken 3, 4, 5 dagen in de week naar de kinderopvang gaan moeten wellicht toch eens nadenken waarom ze ook alweer kinderen hadden genomen
En dat met dank aan de cda, die zeggen dat het gezin de hoeksteen van de samenleving is. Blijkt de opvang te zijn.Tenzij je echt een goede baan hebt, lijkt het me tegenwoordig lastig om in een situatie te zitten waar maar één ouder werkt en de ander thuis is en voor de kinderen zorgt. De hele maatschappij is er tegenwoordig zo op ingesteld dat beide ouders moeten werken om een beetje inkomen te hebben voor een leuk leven. Dan is het logisch dat de kinderen naar de opvang gaan.
Dat wordt inmiddels ook een overslaande plaat...

Er zit ook nog wel een wereld van verschil tussen één ouder die helemaal niet werkt aan de ene kant, en aan de andere kant je kinderen voor het merendeel van de weekdagen naar de kinderopvang sturen.Tenzij je echt een goede baan hebt, lijkt het me tegenwoordig lastig om in een situatie te zitten waar maar één ouder werkt en de ander thuis is en voor de kinderen zorgt. De hele maatschappij is er tegenwoordig zo op ingesteld dat beide ouders moeten werken om een beetje inkomen te hebben voor een leuk leven. Dan is het logisch dat de kinderen naar de opvang gaan.