AndroidHealthClinic

Coronavirus

Deze is niet klammig, wie heeft de airco wat kouder gezet voor haar demonstratie?

EDIT:
Tweep is wel goud trouwens, je hebt mensen die allerlei zorgen hebben over deze vaccinaties, maar je hebt ook compleet geflipte idioten, van dat laatste vindt u aldaar mooie voorbeelden.

Ook is er genuanceerde uitleg, maar wie zit daar nu op te wachten.

Laatst bewerkt:

Plexiglass Is Everywhere, With No Proof It Keeps Covid at Bay​

https://www.bloomberg.com/news/arti...plastic-shields-with-no-proof-they-stop-covid

For the first months of Covid-19, top health authorities pointed to larger droplets as the key transmission culprits, despite a chorus of protests from researchers like Allen. Tinier floating droplets can also spread the virus, they warned, meaning plastic shields can’t stop them. Not until last month did the World Health Organization and U.S. Centers for Disease Control and Prevention fully affirm airborne transmission.

That meant plastic shielding had created “a false sense of security,” said building scientist Marwa Zaatari, a pandemic task force member of the American Society of Heating, Refrigerating and Air-Conditioning Engineers.

“Especially when we use it in offices or in schools specifically, plexiglass does not help,” Zaatari said. “If you have plexiglass, you’re still breathing the same shared air of another person.”

Recent CDC research found that desk or table barriers in Georgia elementary schools didn’t correlate with lower infection rates. Mask mandates and ventilation improvements did.

An April study published by the journal Science suggested that desk shields might even slightly raise the risk of Covid-like symptoms. And a prepublication paper from Japan late last month linked plastic shielding with infections in a poorly ventilated office.

Such studies raise the ironic possibility that when venues install too much plastic and impede ventilation, they could be raising the very risk they’re trying to reduce.

Een wijs man zei eens 'het zou me niet verbazen als de maatregelen het juist erger hebben gemaakt'

En nog een voor de pro lockdown wappies van dit forum, daily Telegraph jongens, door ' corrupte' wetenschappers van de Universiteit van Munchen:

Laten we het volgende keer doen zoals in Nieuw Zeeland, iedereen een half jaar vastbinden op bed.

Het is dat het bloed onder mn nagels komt van zogenmaamde I told you so mensen anders...

Laatst bewerkt:
Screenshot_20210612-134652_Instagram.jpg
Screenshot_20210612-134703_Instagram.jpg

🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡

Tijdens het boodschappen doen, een klant roept: "Meneer u draagt geen mondkapje"!
Ik antwoord: "Nee ik heb een placebo, die werkt ook".

Laatst bewerkt:
En nog een voor de pro lockdown wappies van dit forum, daily Telegraph jongens, door ' corrupte' wetenschappers van de Universiteit van Munchen:

Laten we het volgende keer doen zoals in Nieuw Zeeland, iedereen een half jaar vastbinden op bed.

Het is dat het bloed onder mn nagels komt van zogenmaamde I told you so mensen anders...
Als je de berichtgeving leest is het juist een aanmoediging voor het NZ-model en dan duurt het juist korter.

Als je de berichtgeving leest is het juist een aanmoediging voor het NZ-model en dan duurt het juist korter.
Daarom zeg ik dat erbij Mentat, is dat dan wat we willen voor dit virus?? Wat denk je dat zo'n lockdown zou doen met een open samenleving als Nederland. Vraag me ook af wat het met de samenlving op Nieuw Zeeland heeft gedaan, maar gezien de president die ze daar hebben gekozen was de waanzin al toegeslagen voor het virus daar uberhaupt is geland.

maar gezien de president die ze daar hebben gekozen was de waanzin al toegeslagen voor het virus daar uberhaupt is geland.
Ik heb alleen maar positieve berichten en lofzangen gezien op Jacinda Ardern, bij de NPO. Vooral dat ze een vrouw was, dat leek haar voornaamste prestatie.

Zelf denk ik dat korte locale lockdowns minder negatieve effecten zullen hebben dan landelijke lange.

Terug
Naar boven