MuscleMeat

Coronavirus

"at the time, it was scarier to be associated with Trump and to become a tool for racists, so people didn't want to publicly call for an investigation into lab origins."
:o

Ovaries-get-the-mRNA-from-Pfizer-Shot-Graph-1024x712.png

Letter to Editor –Comment on “mRNA Covid-19 Vaccine Safety in Pregnant Persons”, Shimabukuro et al. (NEJM Apr 2021)

:thinking:

Laatst bewerkt:
1624003236961.png

Slimme vent!

Zo.

Bijlagen

• IMG_3583.MP4
    2,5 MB
Ach ja, iedereen moet de vrijheid hebben om zelf te bepalen wat ze in hun lichaam stoppen, toch? Niemand is elkaar ook verantwoording schuldig.

Ik voel een groeiend gevaar van antivaxxers die weigeren solidair te zijn. :angstig:

Stoer. Beargumenteer eens waarom je geen vaccin zou halen?
Bij mij is het vooral dat ze nooit gelijk eerlijk zijn geweest in heel veel dingen tijdens deze pandemie.

Ik ben niet bang voor het vaccin of dat ik denk dat gates een chip inspuit koekoek.

Zeg gewoon vanaf het begin eerlijk wat de bedoeling is.

Mondkapje was schijnveiligheid later komt hij toch. Avondklok zou er niet komen nja komt er toch. Avondklok gaat er als eerste af not. En zo zijn er vast nog wel tig van voorbeelden.

We moeten de ouderen vaccineren om de druk op de isc te verlagen en nu gaan we kerngezonde basisschool leerlingen vaccineren. Dus ja ik ben van mening dat ik het wel overleef en wacht liever nog even met mijn prikje.

Nou, ik heb mijn vaccin gehad. Poepoe. Ik heb een halve dag een beetje een blauwe plek op mijn schouder gevoeld. Maar dat is ook alweer weg.

Ik heb nog steeds een hekel aan Windows en helaas blijven de gewichten niet aan me plakken hier in de gym. Ze beloven zo veel die wappers, maar leveren, ho maar.

Terug
Naar boven