XXL Nutrition

Coronavirus

Bij mij is het vooral dat ze nooit gelijk eerlijk zijn geweest in heel veel dingen tijdens deze pandemie.

Ik ben niet bang voor het vaccin of dat ik denk dat gates een chip inspuit koekoek.

Zeg gewoon vanaf het begin eerlijk wat de bedoeling is.

Mondkapje was schijnveiligheid later komt hij toch. Avondklok zou er niet komen nja komt er toch. Avondklok gaat er als eerste af not. En zo zijn er vast nog wel tig van voorbeelden.

We moeten de ouderen vaccineren om de druk op de isc te verlagen en nu gaan we kerngezonde basisschool leerlingen vaccineren. Dus ja ik ben van mening dat ik het wel overleef en wacht liever nog even met mijn prikje.
Misschien wisten ze vanaf het begin ook wel gewoon niet exact wat ze er mee moesten. Is niet alsof dit elk jaar voorkomt.

Nou, ik heb mijn vaccin gehad. Poepoe. Ik heb een halve dag een beetje een blauwe plek op mijn schouder gevoeld. Maar dat is ook alweer weg.

Ik heb nog steeds een hekel aan Windows en helaas blijven de gewichten niet aan me plakken hier in de gym. Ze beloven zo veel die wappers, maar leveren, ho maar.
Tenzij Astra of Jansen, zijn er meer bijwerkingen na prik 2, dus juichen is te vroeg.

Ja keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer?
Ja. Het zijn ook maar mensen die met weinig informatie toch moeten beslissen. Met in de achtergrond allerlei figuren die vanalles in hun hoofd halen en overal rond schreeuwen op feesboek of ergens anders. Meestal hersenlozen met nauwelijks meer opleiding dan lts zwakstroom. En laat ik die gasten nou alleen bellen als mijn elektriciteit het niet doet en niet als er een pandemie is.

Het is gewoon niet zo simpel.

Ja. Het zijn ook maar mensen die met weinig informatie toch moeten beslissen. Met in de achtergrond allerlei figuren die vanalles in hun hoofd halen en overal rond schreeuwen op feesboek of ergens anders. Meestal hersenlozen met nauwelijks meer opleiding dan lts zwakstroom. En laat ik die gasten nou alleen bellen als mijn elektriciteit het niet doet en niet als er een pandemie is.

Het is gewoon niet zo simpel.
Klopt daarom gebruikten ze in Duitsland ook propaganda om angst te kweken onder de bevolking 😆 je moet wat he

Klopt daarom gebruikten ze in Duitsland ook propaganda om angst te kweken onder de bevolking 😆 je moet wat he
Ja. En het is lastig onderscheid te maken tussen propoganda en waarheid als je er niet genoeg vanaf weet. Maar ik weet wel dat Willem Engel een heel eng figuur is. Dan vertrouw ik zelfs Mark Rutte nog eerder en dat wil wat zeggen.

Heb jij wel eens in een crisisteam gezeten? Nee? Waarom oordeel je dan zo hard?

Ja. En het is lastig onderscheid te maken tussen propoganda en waarheid als je er niet genoeg vanaf weet. Maar ik weet wel dat Willem Engel een heel eng figuur is. Dan vertrouw ik zelfs Mark Rutte nog eerder en dat wil wat zeggen.
Het Duitse ministerie van Binnenlandse Zaken heeft begin vorig jaar samen met verschillende wetenschappers aan een strategie gewerkt om de angst voor corona te vergroten, om zo begrip voor ingrijpende coronamaatregelen te kweken. Dat meldt de krant Die Welt op basis van een uitgelekte mailwisseling.

🤷‍♂️

Het Duitse ministerie van Binnenlandse Zaken heeft begin vorig jaar samen met verschillende wetenschappers aan een strategie gewerkt om de angst voor corona te vergroten, om zo begrip voor ingrijpende coronamaatregelen te kweken. Dat meldt de krant Die Welt op basis van een uitgelekte mailwisseling.

🤷‍♂️
Ethisch is het niet, maar de mensenmassa is zo dom, je moet toch wat.

Heb jij wel eens in een crisisteam gezeten? Nee? Waarom oordeel je dan zo hard?
Heb je naast willen de mafkees engel ook andere mensen gehoord/gezien? Die gozer is idd een mafkees mja dat is het boegbeeld wat ze van de wappies ook weer een mooie naam laten zien. Jij wilt toch geen wappie zijn 🙉

🤷‍♂️
Ja en? Ik woon niet in Duitsland. Jij? Is wel aardig gegaan daar mbt Corona trouwens.

Heb je naast willen de mafkees engel ook andere mensen gehoord/gezien? Die gozer is idd een mafkees mja dat is het boegbeeld wat ze van de wappies ook weer een mooie naam laten zien. Jij wilt toch geen wappie zijn 🙉
Zeker. En ik was het ook niet eens met alles. Maar het gaat niet om die paar foutjes, het gaat om het grote geheel. Maatregelen die samen veel doden gescheeld hebben. Nood pakketten die veel mensen aan het werk en in een baan gehouden hebben. Een vaccin dat werkt.

Allemaal stukken beter dan tante Sjaan op feesboek die met een shaggie in haar mondhoeken roept dat het toch allemaal oplichters zijn in Den Haag. Intussen genietend van haar uitkering, zorg- en huurtoeslag.

Dat heb ik ook begrepen: ik heb mensen gehoord die amper wat merkten en mensen die er de hele dag en nacht last van hadden.
Klopt, ik persoonlijk heb ongeveer 1-2 dagen een soort griep gevoel gehad. Koorts en wat spierpijn en ook hoofdpijn in golven maar nooit volledig weg in die twee dagen. Maakte mij wel zorgen over mijn hartslag. De eerste nacht toch 3-4 uur sterk verhoogd

Wel of niet vaccineren zal allemaal wel maar hoezo scheid je je afval niet ter***lijer
Nascheiding is beter, efficienter en goedkoper. De rest is heropvoeding door de Groene Junta om ons allemaal tot makke schapen te maken.

Zelf volg ik hier braaf de regels, maar ik maak me niet de illusie dat ik een belangrijke bijdrage lever.

Terug
Naar boven