apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat eerste stukje is wel wat verontrustend, is dat per cub?ik betaal hier 8 euro per keer dat ik het restafval aan de straatkant zet, ik kijk wel link uit. Sinds ze dat hebben ingevoerd ben ik ineens enorm milieubewust geworden.
Lol de groene khmer heeft je bij de ballen.ik betaal hier 8 euro per keer dat ik het restafval aan de straatkant zet, ik kijk wel link uit. Sinds ze dat hebben ingevoerd ben ik ineens enorm milieubewust geworden.
Krijgen wij hier volgend jaar ook meende ik 😩ik betaal hier 8 euro per keer dat ik het restafval aan de straatkant zet, ik kijk wel link uit. Sinds ze dat hebben ingevoerd ben ik ineens enorm milieubewust geworden.
Dat krijg je ervan als je verantwoordelijk bent voor de opwarming van het klimaat. Betalen zal je.
Zo herkenbaar ditik betaal hier 8 euro per keer dat ik het restafval aan de straatkant zet, ik kijk wel link uit. Sinds ze dat hebben ingevoerd ben ik ineens enorm milieubewust geworden.

verdienmodel, dat klimaatik weet t niet, ik heb gisteren mn tweede shot gehad. Misschien kan ik mezelf aan de straatkant zetten en word ik dan ook geleegd door een tientonner@tymboo handig, synchroniseert ie nu ook met die nano chip uit het vaccin?
Hier ook zoiets. En er wordt nu dus wel gedumpt. Zelf hebben we nog maar 2x een container’grijs’ aan de straat gezet. Bizar veel plastic en blik enzo (pmd). Groen afval doen we ook braaf, maar dat is wel goor met dit weer.@apfelstrudel we hebben hier rolcontainers met een chip er in (inb4 bill gates). Ik kan 'm naar groningen toe rollen als ik zou willen maar alsnog wordt ie dan gewoon geregistreerd als ie geleegd wordt.
@Mentat zijn 240 liter containers. Ik heb bijna geen restafval. Tot nog toe dit kalenderjaar de container 3 x aan de straat gezet. Ik betaalde in het verleden veel meer aan afvalheffing dus ik vind helemaal mooi. Plastic afval gaat in een ondergrondse container een straat verderop, papier wordt eens per maand opgehaald, gft om de week.
Heel veel pmd ook hier inderdaad. Zakken vol.Hier ook zoiets. En er wordt nu dus wel gedumpt. Zelf hebben we nog maar 2x een container’grijs’ aan de straat gezet. Bizar veel plastic en blik enzo (pmd). Groen afval doen we ook braaf, maar dat is wel goor met dit weer.
Maar dus Corona. Trouwens sowieso teringduur, afval heffing.Heel veel pmd ook hier inderdaad. Zakken vol.
We hebben heel veel groen in de tuin. Gras, bomen, heggen et cetera. Zeker in dit seizoen zit die groene bak dus snel vol met maai- en snoeispul. Helpt ook om de vieze geur van groente- en fruitafval wat te verdoezelen. Eten gooien we nooit weg verder.
Nee, we redden iets ofzo, heb ik begrepen van mensen die op de weg gaan zitten zien als een goed argument.Zo herkenbaar dit
Heb nog zelden rest afval, dus betalen voor plastic is vast een kwestie van tijdverdienmodel, dat klimaat
kraaiennestIn de Bijlmer doen ze niet aan het scheiden van afval. Het mag, maar is niet verplicht. Hoeven ze ook niet te proberen, want dan gooien mensen hun afval gewoon vanaf het balkon naar beneden lol.
Dat doen ze daar toch al?In de Bijlmer doen ze niet aan het scheiden van afval. Het mag, maar is niet verplicht. Hoeven ze ook niet te proberen, want dan gooien mensen hun afval gewoon vanaf het balkon naar beneden lol.