- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een enkele keer ook babies, of bedoelde je dat al?Dat doen ze daar toch al?
(Afval van het balkon naar beneden gooien)

In oude binnensteden wel ivm ophalen, maar je kan bij zo'n flat heel makkelijk ondergrondse containers plaatsen.T is ook wel een stuk lastiger als je driehoog achter woont om alles netjes gescheiden te houden
Die deponeren ze wel netjes in de ondergrondse containers.
Die deponeren ze wel netjes in de ondergrondse containers.
Zonder, je moet em natuurlijk wel nog een eerlijke kans geven.
Net als Sparta!Zonder, je moet em natuurlijk wel nog een eerlijke kans geven.
Ik tyf gwn alles in de prullenbak. Zowel plastic, als batterijen en ander soort rotzooi*mijn collega.
Er zijn grotere issues hier dan wel/niet vaccineren @dreamy1.
Geen afval scheiden en ook al geen bezittelijk voornaamwoord van een persoonlijk voornaamwoord kunnen scheiden.
Doe eens normaal.
De aansprakelijkheid ligt in de eerste instantie bij de overheid. Daar komen ook die prikstops vandaan.
Dan kunnen ze 99% van hun content wel verwijderen.
Een goede wetenschapsjournalist zou in staat moeten zijn de wetenschap te begrijpen (niet per se te bedrijven) en het versimpeld uit te leggen aan de massa (iets wat menig wetenschapper niet kan).Als ik het eerste punt zo beluister zou ik het ook in de prullenbak hebben gegooid. Meneer wetenschapsjournalist legt hem woorden in de mond en wil een 'niet kloppend' cijfer discrediteren om zelf een ander arbitrair gekozen cijfer aan te houden en het geheel niet over de crux van het argument te hebben.
Sowieso kunnen we wetenschapjournalisten beter afschaffen. Te dom om daadwerkelijk wetenschap te bedrijven maar wel willen gelijk hebben en je vertellen hoe het zit, dat werkt natuurlijk niet.