Fitness Seller

Coronavirus

T is ook wel een stuk lastiger als je driehoog achter woont om alles netjes gescheiden te houden

Ik gooide die uitnodiging weg maar me collega::roflol:

Bijlagen

• IMG_3618.MP4
    2 MB
Ik gooide die uitnodiging weg maar me collega::roflol:
flat,1000x1000,075,f.jpg

*mijn collega.
Er zijn grotere issues hier dan wel/niet vaccineren @dreamy1.
Geen afval scheiden en ook al geen bezittelijk voornaamwoord van een persoonlijk voornaamwoord kunnen scheiden.

*mijn collega.
Er zijn grotere issues hier dan wel/niet vaccineren @dreamy1.
Geen afval scheiden en ook al geen bezittelijk voornaamwoord van een persoonlijk voornaamwoord kunnen scheiden.
Ik tyf gwn alles in de prullenbak. Zowel plastic, als batterijen en ander soort rotzooi

Voor slechts €3,99 per maand kunt u ook genieten van Delta+

Café Weltschmerz, waar afwijkende meningen een plek hebben behalve als ze afwijken van de mening van Café Weltschmerz.
Wetenschapsjournalist Maarten Keulemans fileert een coronascepticus maar Weltschmerz besluit het filmpje niet te uploaden want het was 'van beide kanten een ondermaats debat'.

Directe YT link:

Het was ondermaats van één kant. Gietelink wordt onder de tafel geluld op het ene punt en vlucht dan telkens naar het andere punt, waar hij ook weer totaal geen hout snijdt.

Mooi om John Jansen van Galen ook weer eens te zien trouwens.

Als ik het eerste punt zo beluister zou ik het ook in de prullenbak hebben gegooid. Meneer wetenschapsjournalist legt hem woorden in de mond en wil een 'niet kloppend' cijfer discrediteren om zelf een ander arbitrair gekozen cijfer aan te houden en het geheel niet over de crux van het argument te hebben.

Sowieso kunnen we wetenschapjournalisten beter afschaffen. Te dom om daadwerkelijk wetenschap te bedrijven maar willen wel gelijk hebben en je vertellen hoe het zit en wat je ervan moet denken, dat werkt natuurlijk niet.

Als ik het eerste punt zo beluister zou ik het ook in de prullenbak hebben gegooid. Meneer wetenschapsjournalist legt hem woorden in de mond en wil een 'niet kloppend' cijfer discrediteren om zelf een ander arbitrair gekozen cijfer aan te houden en het geheel niet over de crux van het argument te hebben.

Sowieso kunnen we wetenschapjournalisten beter afschaffen. Te dom om daadwerkelijk wetenschap te bedrijven maar wel willen gelijk hebben en je vertellen hoe het zit, dat werkt natuurlijk niet.
Een goede wetenschapsjournalist zou in staat moeten zijn de wetenschap te begrijpen (niet per se te bedrijven) en het versimpeld uit te leggen aan de massa (iets wat menig wetenschapper niet kan).

Terug
Naar boven