Fitness Seller

Coronavirus

Logisch. Het is al jaren een probleem, het is naief om te denken dat dit het laatste seizoen met maatregelen is

Screenshot_20211102_180626_nl.nos.app_edit_118651188513144.jpg

20211101_185710.jpg

Wat ik altijd vreemd vond was dat in de bekende stemwijzers een jaar geleden nooit deze vraag gesteld werd.

De Hond met een leuk artikel over o.a. Portugal. Wist niet dat ze het in Zweden momenteel net zo weinig besmettingen hebben als in Portugal, dat weer vergelijkbaar is met Frankrijk waar "slechts" 80% gevaccineerd is.

De Hond met een leuk artikel over o.a. Portugal. Wist niet dat ze het in Zweden momenteel net zo weinig besmettingen hebben als in Portugal, dat weer vergelijkbaar is met Frankrijk waar "slechts" 80% gevaccineerd is.
Mooie oplossing dat ventileren en schermen ophangen.

Volgens @Steks kon je met die co2-meters nog wel goochelen om beter cijfers te laten zien dan je lucht vers is.

Werkt goed dat vaccin.

Inderdaad, maar wat heeft dat met dat nieuwsbericht te maken?
Dat je in een droomwereld leeft dat je denkt dat dit veroorzaakt word door ongevaccineerden. Oftewel corona gaat niet meer weg en er zal toch een andere manier gevonden moeten worden om ermee om te gaan. Of willen jullie voor altijd met maatregelen blijven leven?

Dat je in een droomwereld leeft dat je denkt dat dit veroorzaakt word door ongevaccineerden.
Dat denk ik niet.

Toch bevolken die overmatig de ziekenhuizen en ICs.
Oftewel corona gaat niet meer weg en er zal toch een andere manier gevonden moeten worden om ermee om te gaan. Of willen jullie voor altijd met maatregelen blijven leven?
"Een andere manier om ermee om te gaan" impliceert toch dat er iets van maatregelen zal zijn, of die nu lijken op de huidige of andere?

Waar denk je zelf aan als mogelijke oplossing?

Volgens Rudi Westendorp, hoogleraar ouderengeneeskunde in Kopenhagen en onderdeel van het Deense OMT, zal de coronapas geruisloos weer worden ingevoerd. ,,In Denemarken voel je je eerst verantwoordelijk voor de groep en ga je elkaar niet besmetten. Ik heb corona altijd al een soa genoemd, een sociaal overdraagbare aandoening. Hier zullen de pleinen niet volstromen met demonstranten.”
Waren wij maar zoals de Denen :sad:

Waren wij maar zoals de Denen :sad:
Zeker, een volk van Spocks!
In Denemarken voel je je eerst verantwoordelijk voor de groep en ga je elkaar niet besmetten. Ik heb corona altijd al een soa genoemd, een sociaal overdraagbare aandoening. Hier zullen de pleinen niet volstromen met demonstranten.​

Maar toch zijn ze vriendjes!

Dat denk ik niet.

Toch bevolken die overmatig de ziekenhuizen en ICs.

"Een andere manier om ermee om te gaan" impliceert toch dat er iets van maatregelen zal zijn, of die nu lijken op de huidige of andere?

Waar denk je zelf aan als mogelijke oplossing?
Isoleren kwetsbare of de bange poepers die bang zijn voor de dood, opschalen in de zorg.

Hoe zie je dat isoleren van kwetsbaren precies voor je?

Opschalen in de zorg lijkt me een geweldig idee, effecten duren wat langer.
Ipv iedereen maatregelen op de leggen alleen de mensen met grootse kans om op de ic te komen maatregelen opleggen. Klinkt hard en is het ook, maar door zo n kleine groep kwetsbaren zitten wij ook met die maatregelen. Vind ook iedereen heeft nu kans gehad om prik te halen, contract tekenen dat je afziet van ic bed mocht je em nodig hebben omdat je covid hebt. Eigen verantwoordelijkheid.

Isoleren kwetsbare of de bange poepers die bang zijn voor de dood, opschalen in de zorg.
Welke groep is dat dan, die zo graag beschermd wil worden? Er wordt een hele grote groep betutteld, maar je kan je afvragen of die dat zelf überhaupt wel willen.

Welke groep is dat dan, die zo graag beschermd wil worden? Er wordt een hele grote groep betutteld, maar je kan je afvragen of die dat zelf überhaupt wel willen.
Klopt, dat willen ze ook vaak niet. Dat is nog het trieste, stel je bent zelf risico om op de ic te belanden zou je dan willen dat heel Nederland gegijzeld word door maatregelen? Als ik kan tekenen voor geen ic bed en dan geen beperkingen sta ik vooraan. Ga je dan dood door rona ce la vie. Was het blijkbaar me tijd

Terug
Naar boven