XXL Nutrition

Coronavirus

Wat trek jij toch allemaal rare verbanden kerel? Ik heb het eerst over plantaardige oliën, dan valt me in dat men t ook vaak over margarine heeft dus die vergelijk ik met zn concurrent roomboter, en dan kom jij met je gedachtentrein aan. Roomboter is gezond en je moet er geen kilo's per dag van eten. Voor een functionerend brein prima te bevatten. Maar je lijkt het allemaal beter te weten dan anderen, dus waarom nog vragen stellen?
Mensen beweren iets, namelijk dat geraffineerde plantaardige olie ongezond is, naar mijn weten is dat niet zo. Je kan hooguit stellen dat het raffinage proces wat gezonde bestanddelen verwijdert om zodoende de olie langer houdbaar te maken of beter bestand tegen hoge temperaturen. Maar ik sta open voor nieuwe inzichten, blijkbaar kan jij die ook niet leveren en ga je maar margarine met boter vergelijken.

Mensen beweren iets, namelijk dat geraffineerde plantaardige olie ongezond is, naar mijn weten is dat niet zo. Je kan hooguit stellen dat het raffinage proces wat gezonde bestanddelen verwijdert om zodoende de olie langer houdbaar te maken of beter bestand tegen hoge temperaturen. Maar ik sta open voor nieuwe inzichten, blijkbaar kan jij die ook niet leveren en ga je maar margarine met boter vergelijken.
Ik kan vanalles leveren, maar ik hoopte dat je dat ook zelf kon vinden. Het perfect willen doen kost tijd en die heb ik nu even niet in die mate. Als je nu nog steeds niet wil begrijpen dat naast het productieproces vooral de Omega-6 overdosis van die plantaardige oliën ongezond is, dan heb je helaas nooit begrijpend leren lezen.

Ik kan vanalles leveren, maar ik hoopte dat je dat ook zelf kon vinden. Het perfect willen doen kost tijd en die heb ik nu even niet in die mate. Als je nu nog steeds niet wil begrijpen dat naast het productieproces vooral de Omega-6 overdosis van die plantaardige oliën ongezond is, dan heb je helaas nooit begrijpend leren lezen.
Worden onwaarheden dan juist door begrijpend lezen?

Barre tijden
Hij begint er steeds slechter uit te zien.
1636394676217.jpg

Voor je het weet loopt ie er zo bij.
1636394732756.jpg

Er is echt niks vaags aan en als je je er in verdiept, kom je er vanzelf achter. Margarine en roomboter zijn zogenaamd allebei 'boter' dus een vergelijking is absoluut gelegitimeerd.
Boter is een beschermde term in Nederland, daarom heet pindakaas geen pindaboter zoals letterlijk vertaald in de meeste andere talen.

Ik beoordeel deze stelling als onjuist.

Terug
Naar boven