- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Therefore, we should not be surprised to find that there is no RCT for the impact of masks on community transmission of any respiratory infection in a pandemic.
The study did not look at the relative risk of different types of mask.
None of the studies looked at the relative risks of different types of mask.
None of the studies looked specifically at cloth masks.
Teleurstelling volgt pas als ze de uitkomst van het onderzoek accepteren.
Geen specifiteit van type maskers, geen lokaliteit, geen correlaties met gedrag en andere maatregelen uit elkaar kunnen halen = kan zo in de vuilnisbak.
Waar het “moet” voor 99% van de tijd wel ja.Heb jezelf altijd en overal dat ding op?
Zo nee, waarom dan eigenlijk niet.
Nee, maar die hebben het eind 2020 al gehad, daarna nog hun tweede vaccinatie, recent nog een booster en als iemand uit ons gezin zich niet lekker voelt gaan we niet op bezoek.En als je bijv. bij je ouders op visite gaat, dan niet?
Nee, maar die hebben het eind 2020 al gehad, daarna nog hun tweede vaccinatie, recent nog een booster en als iemand uit ons gezin zich niet lekker voelt gaan we niet op bezoek.
Bedankt voor je nuttige bijdrage, ik zal er aan denken.Doe 'm maar gewoon overal op, ook buiten. Het werkt en helpt risico's op besmetting te verminderen. Je kan het nooit weten en ook jongeren kunnen ernstig ziek worden van Covid.
Bedankt voor je nuttige bijdrage, ik zal er aan denken.
Nee, kans op besmetting in de buitenlucht waar ik amper contact heb met mensen is zo klein, dat hey verlagen van dat risico niet zinvol is. Ik loop ook niet de hele dag met een veiligheidsbril op.
Nee, kans op besmetting in de buitenlucht waar ik amper contact heb met mensen is zo klein, dat hey verlagen van dat risico niet zinvol is. Ik loop ook niet de hele dag met een veiligheidsbril op.

Je weet toch.
En als de kans op besmetting heel klein is, maar zich heel vaak voordoet? (Poison verdeling)Nee, kans op besmetting in de buitenlucht waar ik amper contact heb met mensen is zo klein, dat hey verlagen van dat risico niet zinvol is. Ik loop ook niet de hele dag met een veiligheidsbril op.
En als het verplicht is op laste van een boete van €95?Nee, kans op besmetting in de buitenlucht waar ik amper contact heb met mensen is zo klein, dat hey verlagen van dat risico niet zinvol is. Ik loop ook niet de hele dag met een veiligheidsbril op.
Ik kom bijna nooit buiten.En als de kans op besmetting heel klein is, maar zich heel vaak voordoet? (Poison verdeling)