Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het op dit moment en drie jaar geleden was ik met dergelijke klachten gewoon naar kantoor gegaan. Stelt vrij weinig voor.
Alleen als je mijn opmerking opvat als "voor mij is het niet gevaarlijk, dus het is voor niemand gevaarlijk". Echter blijkt uit alle mogelijke cijfers én anekdotisch 'bewijs' dat omikron voor het leeuwendeel van de bevolking echt niet meer dan een verkoudheid is.En toch ga je met zo’n beredenering de mist in. Ik heb al honderdduizenden kilometers op de weg achter het stuur gezeten zonder een ongeval te hebben meegemaakt. Is autorijden dan zo veilig dat gordels en airbags nutteloos zijn?
Dat gaat denk ik niet alleen op voor de omicron variant. Ook de vorige varianten waren voor het overgrote deel van de mensen niet meer dan een verkoudheid.Alleen als je mijn opmerking opvat als "voor mij is het niet gevaarlijk, dus het is voor niemand gevaarlijk". Echter blijkt uit alle mogelijke cijfers én anekdotisch 'bewijs' dat omikron voor het leeuwendeel van de bevolking echt niet meer dan een verkoudheid is.
Dat gaat denk ik niet alleen op voor de omicron variant. Ook de vorige varianten waren voor het overgrote deel van de mensen niet meer dan een verkoudheid.
Op gelijke wijze kan je ook de werking van zelf gefabriceerde mondkapjes verdedigen.Voor zover data én anekdotisch bewijs dit laat zien, gaat dit in nog grotere mate op voor de omicron variant, in vergelijking met de vorige varianten.

Wat de coronamaatregelen betreft zijn ze imo nog niet draconisch geweest, wel moeten er morgen versoepelingen worden aangekondigd, anders dreigen ze wel draconisch te worden.
Op gelijke wijze kan je ook de werking van zelf gefabriceerde mondkapjes verdedigen.![]()
Ik snap de context van het "verdedigen" niet geloof ik?
Jij “verdedigt” je vergelijking met een simpele verkoudheid de ander “verdedigt” de marginale werking van stoffen mondkapjes.
Ok, maar was dan voor omicron dan zo veel anders?Wat ik verdedig is de stelling "dat het disproportioneel is en geen draagvlak meer heeft om de boel nog op slot te houden" door de vergelijking met een simpele verkoudheid. (Uiteraard is het iets genuanceerder dan dat)
Ik moet bekennen dat ik de persconferentie niet bekeken heb en nog maar heel weinig gelezen heb over de versoepelingen. Volgens mij kan ik weer met mijn kinderen naar een indoor speeltuin en zijn dierentuinen en attractieparken weer open dus op zich vind ik het wel prima.En? Hebben ze voldoende versoepeld om jou dat gevoel -nog steeds- niet te geven?
Grotendeels mee eens, ik kan het alleen ergens wel begrijpen áls je persé koste wat kost het aantal besmettingen wilt beperken.Persoonlijk vind ik van niet, afgezien van de eerste lockdown in 2020, waarin we gewoon niet wisten waar we mee te maken hadden.
Sinds najaar 2020 vind ik het beleid tegenstrijdig, inconsequent en onlogisch, de maatregelen disproportioneel en draconisch en meer problemen veroorzaken dan oplossen.