ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja gaat niet meer door he 🤣🤣
lekker man, gefeliciteerd met 6 maanden groen vinkje
Is nog afwachten. Voel mij fit heb alleen een beetje snot maar verder helemaal nietslekker man, gefeliciteerd met 6 maanden groen vinkje
Met alle respect en begrip verder Steks, maar ik hoor best veel "dus op zich vind ik het wel prima" en soortgelijke uitspraken om mij heen.Ik moet bekennen dat ik de persconferentie niet bekeken heb en nog maar heel weinig gelezen heb over de versoepelingen. Volgens mij kan ik weer met mijn kinderen naar een indoor speeltuin en zijn dierentuinen en attractieparken weer open dus op zich vind ik het wel prima.
Maar de andere kant van de medaille is voor mij persoonlijk minder fijn, al kan je betwisten of het echt met corona te maken heeft. Allerlei factoren bij elkaar heeft de bezetting op mijn afdeling ontzettend onder druk gezet, met veel overwerk (in de vorm van extra dagen opkomen en/of 12-uurs diensten) tot gevolg en zelfs dan is de afdeling nu af en toe een paar uur onbemand, sinds gisteren is de eerste collega die een corona-positief kind thuis heeft zitten aan het werk. De desbetreffende collega is geboosterd en moet elke keer voordat hij van huis wegrijdt een zelftest doen, als die negatief is mag hij werken, maar zelfs dan is de bezetting volgende week niet op orde, mij is nu gevraagd of ik een ouderschapsverlofdag begin volgende week wil inleveren omdat ze geen overwerker kunnen vinden. Mijn ouderschapsverlofdagen staan al maanden van te voren vast, zijn volledig onbetaald en volgens onze procedures gelijkgesteld aan roostervrije dagen waarop overwerk vrijwillig is, dus mijn antwoord was dat ik niet kan komen werken. Gisteren heb ik van HR een mail gekregen met een uitleg waarom zij vinden dat op uitzonderlijke momenten, bijv tijdens een pandemie, aan dergelijke dagen toch minder rechten zijn gekoppeld dan aan roostervrije dagen en het verzoek om toch te komen werken. In mijn reactie heb ik gevraagd naar de procedure waar dit omschreven staat en verder de vraag of ze een veilige plek kunnen creëren op het laboratorium voor mijn 3 jarige zoon aangezien ik opvangmogelijkheid heb die bewuste dag.
Dit is natuurlijk niet een direct gevolg van corona of de maatregelen van de overheid, maar mijn werkgever maakt er wel misbruik van mag dat het mij persoonlijk aan mijn reet zal roesten of wel nu wel of niet zouden versoepelen.
En dan weten ze nog niet dat een collega nog deze maand zijn ontslag gaat indienen.
@harpep, ik snap je punt, maar op dit moment word ik niet dusdanig belemmerd om mijn leven te leiden zoals ik dat wil om aan burgerlijke ongehoorzaamheid te doen.
Ik moet bekennen dat ik de persconferentie niet bekeken heb en nog maar heel weinig gelezen heb over de versoepelingen. Volgens mij kan ik weer met mijn kinderen naar een indoor speeltuin en zijn dierentuinen en attractieparken weer open dus op zich vind ik het wel prima.
Maar de andere kant van de medaille is voor mij persoonlijk minder fijn, al kan je betwisten of het echt met corona te maken heeft. Allerlei factoren bij elkaar heeft de bezetting op mijn afdeling ontzettend onder druk gezet, met veel overwerk (in de vorm van extra dagen opkomen en/of 12-uurs diensten) tot gevolg en zelfs dan is de afdeling nu af en toe een paar uur onbemand, sinds gisteren is de eerste collega die een corona-positief kind thuis heeft zitten aan het werk. De desbetreffende collega is geboosterd en moet elke keer voordat hij van huis wegrijdt een zelftest doen, als die negatief is mag hij werken, maar zelfs dan is de bezetting volgende week niet op orde, mij is nu gevraagd of ik een ouderschapsverlofdag begin volgende week wil inleveren omdat ze geen overwerker kunnen vinden. Mijn ouderschapsverlofdagen staan al maanden van te voren vast, zijn volledig onbetaald en volgens onze procedures gelijkgesteld aan roostervrije dagen waarop overwerk vrijwillig is, dus mijn antwoord was dat ik niet kan komen werken. Gisteren heb ik van HR een mail gekregen met een uitleg waarom zij vinden dat op uitzonderlijke momenten, bijv tijdens een pandemie, aan dergelijke dagen toch minder rechten zijn gekoppeld dan aan roostervrije dagen en het verzoek om toch te komen werken. In mijn reactie heb ik gevraagd naar de procedure waar dit omschreven staat en verder de vraag of ze een veilige plek kunnen creëren op het laboratorium voor mijn 3 jarige zoon aangezien ik opvangmogelijkheid heb die bewuste dag.
Dit is natuurlijk niet een direct gevolg van corona of de maatregelen van de overheid, maar mijn werkgever maakt er wel misbruik van mag dat het mij persoonlijk aan mijn reet zal roesten of wel nu wel of niet zouden versoepelen.
En dan weten ze nog niet dat een collega nog deze maand zijn ontslag gaat indienen.
Het is al een echte politicus aan het worden, gewoon liegen en vervolgens doen of je neus bloed, past goed bij het gajes wat er al zit.Hart van Nederland geeft vertekend beeld van de bewering van Kuipers: 'Dit gaat richting misleiding'.
in de schaduw van M. R. ( "kijk maar hoe ik dat doe" )Het is al een echte politicus aan het worden, gewoon liegen en vervolgens doen of je neus bloed, past goed bij het gajes wat er al zit.
Het is al een echte politicus aan het worden, gewoon liegen en vervolgens doen of je neus bloed, past goed bij het gajes wat er al zit.
Goed luisteren is misschien nog wel moeilijker.Maar de conclusie van het artikel is eigenlijk dat het interpreteren en presenteren een vak apart is.
m.a.w. het overal toepassen ligt op tafel (en is favoriet) daarom blijft het verzonnen 15% scenario relevant.
Veel van wat je zegt kan je ook omdraaien, die discussie ga ik niet met je voeren.Geen draagvlak betekent geen maatregelen.
Beetje paniek erin gooien, schuld geven aan ongevaccineerden, woordje "versoepelen" gebruiken met de nodige waarschuwingen dat het wel beter moet gaan en het volk is weer tevreden dat de dierentuin wél open is, het glas is al snel half vol. Goh. we kunnen dit nog, wat klagen we nou? We moeten blij zijn dat dit en dit weer mag. Het draagvlak voor maatregelen is daar.
Het meest treurige is straks dat 2G zal worden ingevoerd en heel Nederland denkt dat we dóór deze 2G weer open kunnen en anders niet, merendeel de booster heeft en het daardoor ook maar prima vindt dat er geen keuzevrijheid is om deze wel of niet te nemen zonder buitengesloten te worden. Als iedereen nou een beetje opkwam voor vrijheid was het laatste beetje draagvlak zo weggevaagd.
Maarja, wie durft zijn eigen glazen in te gooien zodra je het privilege pasje zelf al in handen hebt. Stel je voor dat de dierentuin weer dicht gaat.
Bizar eigenlijk. Ik heb geen behoefte aan die booster, maar ik wil natuurlijk wel volledig kunnen meedoen in de maatschappij. Dus dan zie ik mij gedwongen om me ieder half jaar te laten besmetten. Precies wat die regel eigenlijk juist wil voorkomen :')Veel van wat je zegt kan je ook omdraaien, die discussie ga ik niet met je voeren.
Maar 2G wordt hoe dan ook doorgedrukt, daar heb je absoluut een punt.
Ursula soll deine Union E-AUSWEISS sehen, das Reich muss sein!
Gewoon een paar keer een GGD test gaan doen, volgens de cijfers is 50% van de mensen daar besmet.Bizar eigenlijk. Ik heb geen behoefte aan die booster, maar ik wil natuurlijk wel volledig kunnen meedoen in de maatschappij. Dus dan zie ik mij gedwongen om me ieder half jaar te laten besmetten. Precies wat die regel eigenlijk juist wil voorkomen :')

Kom maar langsBizar eigenlijk. Ik heb geen behoefte aan die booster, maar ik wil natuurlijk wel volledig kunnen meedoen in de maatschappij. Dus dan zie ik mij gedwongen om me ieder half jaar te laten besmetten. Precies wat die regel eigenlijk juist wil voorkomen :')
dus je krijgt daar gratis het knuffelvirus?Gewoon een paar keer een GGD test gaan doen, volgens de cijfers is 50% van de mensen daar besmet.
Beetje knuffelen met de mensen daar en je hebt 't![]()
Ja ik ben er ook op tegen. Het is dat ik bij toeval vandaag een test deed bij mijn ouders en positief was. Dus dan melk ik dit ook even uit zo heb ik wel weer een qr code voor 6 maand 😌