- Waardering
- 20.663
Is een atoomboom de Russische variant van de Westerse atoombom?
Hoe voelt het om autistisch te zijn?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is een atoomboom de Russische variant van de Westerse atoombom?
Sinds wanneer kom jij buiten?Werkt top, om de een of andere reden houden mensen ook extra afstand. Heerlijk.
Die hond laat zichzelf niet uit.
Galen heeft een grote tuin
Een appartement met tuin?
Totdat iemand die jij kent terminaal in het ziekenhuis ligt en Corona krijgt en daaraan overlijdt
Tuurlijk. Hebben ze dat niet in Emmen ?
Nee plaggenhut
Zullen we er nog een coronatje op proosten?Vooral blijven doen zou ik zo zeggen.
En ja, ik ken er meerdere die ernstig ziek zijn geweest door corona en 1 iemand die er aan is overleden.
Zelf ben ik tijdens de eerste golf in 2020 behoorlijk ziek geweest voor een aantal weken en daarna nog maanden last gehouden.
Treurig&pech hebben, maar dat weerhoudt mij niet om er toch de draak mee te steken.
We worden anders van die azijnzeikerds die helemaal niets meer kunnen hebben.

Wow, dit is echt?Kleine update. Sommige weten dat ik na mijn 2e Pfizer ben opgehaald met de ambulance. Drie keer op de hartafdeling gelegen. ondertussen bijna 14 maanden in de ziektewet. Immuunsysteem aardig in war. Diagnose sarcoidose (staat als bijwerking in de Pfizer papers en lopen studies naar). Diagnose vitiligo ( beide auto immuun ziektes.
Daarbij ook de diagnose dunnevezelneurophatie.
Ondertussen onder controle van cardioloog, internist, neuroloog en longarts.
Zit momenteel in een revalidatie traject bij het Radboud in Nijmegen en werk mee aan een onderzoek naar longcovid klachten na vaccinatie bij het Erasmus.
Cardioloog en internist durfden in ieder geval wel de link te leggen tussen mijn klachten en vaccinatie.

Voor vaccinatie was ik redelijk pro- vaxxer. Dat is nu wel veranderd 😂
Wow, dit is echt?
De uitspraak "het middel is erger dan de kwaal" komt hier dan wel heel wrang tot zijn recht dan zeg..
You don't say...
Ik zag laatst een actrice in een video die duidelijk last had van allerlei ernstige bij-effecten van het covid vaccin.
Huilend deed ze haar relaas, ondertussen last hebbende van een soort spasmen en gedeeltelijke verlamming in haar aangezichtsspieren.
Toch zou ze het vaccin weer gewoon opnieuw halen mocht dat nodig zijn.
Ik wist niet wat ik zag en hoorde, eerst dacht ik dat het een hoax was o.i.d. , maar het bleek toch authentiek te zijn.
Ik zag laatst een actrice in een video die duidelijk last had van allerlei ernstige bij-effecten van het covid vaccin.
Huilend deed ze haar relaas, ondertussen last hebbende van een soort spasmen en gedeeltelijke verlamming in haar aangezichtsspieren.
Toch zou ze het vaccin weer gewoon opnieuw halen mocht dat nodig zijn.
Ik wist niet wat ik zag en hoorde, eerst dacht ik dat het een hoax was o.i.d. , maar het bleek toch authentiek te zijn.
Ik dacht dat de oorzaak van Bell's palsy tot op heden onbekend was.
Een onhandige benoeming of is het echt zo geclassificeerd?een onderzoek naar longcovid klachten na vaccinatie
Bedankt voor je uitleg, ik kijk vaak uit een andere invalshoek naar iets dergelijks en snap daardoor regelmatig niet de kritiek.Weet ik verder niet Stekkie.
Waar het me om ging is dat deze Jennifer Gibson -blijkbaar- aanneemt dat het door het vaccin komt, maar zich heel stellig toch weer opnieuw zou laten injecteren "because that's what we have to do". Hoe gehersenspoeld kun je zijn, is wat ik me dan afvraag..
Zo is het echt geclassificeerd. Loopt via C-Support.Een onhandige benoeming of is het echt zo geclassificeerd?
Luister nou ik ben vanaf begin kritisch geweest en ga absoluut niet zeggen 'told you so' want dat van dit soort bijwerkingen had ik echt niet verwacht. Ik dacht dat het voor veel mensen alleen het immuunsysteem zou verzwakken maar verder waren er niet echt gedachten over bijwerkingen.Kleine update. Sommige weten dat ik na mijn 2e Pfizer ben opgehaald met de ambulance. Drie keer op de hartafdeling gelegen. ondertussen bijna 14 maanden in de ziektewet. Immuunsysteem aardig in war. Diagnose sarcoidose (staat als bijwerking in de Pfizer papers en lopen studies naar). Diagnose vitiligo ( beide auto immuun ziektes.
Daarbij ook de diagnose dunnevezelneurophatie.
Ondertussen onder controle van cardioloog, internist, neuroloog en longarts.
Zit momenteel in een revalidatie traject bij het Radboud in Nijmegen en werk mee aan een onderzoek naar longcovid klachten na vaccinatie bij het Erasmus.
Cardioloog en internist durfden in ieder geval wel de link te leggen tussen mijn klachten en vaccinatie.
Voor vaccinatie was ik redelijk pro- vaxxer. Dat is nu wel veranderd 😂