XXL Nutrition

Coronavirus

Dat is nodig omdat een mRNA vaccin niet een product bevat dat direct je eigen immuunsysteem triggert.

Ik snap het probleem niet echt.
Het gaat er denk ik meer om dat het stukje over tot bescherming tegen de ziekte leiden is weggehaald.

Ik sta straks weer vooraan in de rij voor een prikje mRNA in mijn bovenarm zodra het kan. Even mijn immuunOS updaten naar de laatste versie, hopelijk zonder BSOD. :cool:

Ik sta straks weer vooraan in de rij voor een prikje mRNA in mijn bovenarm zodra het kan. Even mijn immuunOS updaten naar de laatste versie, hopelijk zonder BSOD. :cool:
Ik zal het kaarsje wel vast aansteken voor je.
Mijn gedachte zijn met je. Dat je dood pijnloos en snel mag zijn :kiss:
candle GIF

• Haha
Waarderingen: Vonk
Het gaat er denk ik meer om dat het stukje over tot bescherming tegen de ziekte leiden is weggehaald.
Dat was me helemaal niet opgevallen, dat is wel vreemd ja.

Edit: als ik op deze link https://web.archive.org/web/20210826113846/https://www.cdc.gov/vaccines/vac-gen/imz-basics.htm van Vink klik staat dit is er ook.
Immunization: A process by which a person becomes protected against a disease through vaccination. This term is often used interchangeably with vaccination or inoculation.
Stond iets dergelijks er ook voor de aanpassing van definitie van vaccin?

De huidige definitie is dan wel iets scherper. Een vaccin hoeft niet noodzakelijkerwijs tot immunisatie tegen een ziekte te leiden. Een flutvaccin is tenslotte ook nog steeds een vaccin.

Niets aan de hand jongens, gewoon doorlopen :emo:

Niets aan de hand jongens, gewoon doorlopen :emo:

Ben ik de enige die zodra ie "Deloitte" leest eindeloos in z'n hoofd kan gaan zitten puzzelen hoe je dat bedrijf uitspreekt?
Delloyd? Delawat? Delawatte? De-leute?

Ben ik de enige die zodra ie "Deloitte" leest eindeloos in z'n hoofd kan gaan zitten puzzelen hoe je dat bedrijf uitspreekt?

Dat is een vereiste voor het opstellen van een document van 400+ pagina's waar je 1,3mio EUR voor vraagt.......

Dat is een vereiste voor het opstellen van een document van 400+ pagina's waar je 1,3mio EUR voor vraagt.......
Dat niemand het uit kan lezen omdat ze bij de introductie pagina al een complete bedrijfsmeeting moeten starten om te vergaderen over hoe je het nou definitief uitspreekt?

Dat niemand het uit kan lezen omdat ze bij de introductie pagina al een complete bedrijfsmeeting moeten starten om te vergaderen over hoe je het nou definitief uitspreekt?

Kennelijk houdt dat niemand tegen, met een omzet van bijna 60miljard USD in 2022...

'Dieloojt' spreek je het uit schijnbaar. Ik dacht altijd Delwatte, op z'n Frans.
Maar heb hier ook jaren vragen bij gesteld tot mijn vriendin zei dat het 'Dieloojt' was :D

Ja dat is tegenwoordig ook haast onbetaalbaar..

Bijlagen

Terug
Naar boven