MuscleMeat

Coronavirus

Bezoekers in dit topic

Meer dan 1/10 kans op diarree dus ik pas nog even.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Niets aan de hand jongens, gewoon doorlopen :emo:

Nu pas aan toe gekomen:
Dat bevestigt de conclusie van Follow the Moneys boek Sywerts miljoenen: de deal is niet gesloten om schaarste te bestrijden, maar omdat Hugo de Jonge Sywert van Lienden als een politieke bedreiging zag.
Hugo wil graag de Xi Jinping van het CDA worden, die lijsttrekker-verkiezing ging ook al zo moeilijk.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Volgens mij wordt een flink aantal mensen een beetje nerveus..

Ik vergeef helemaal niemand.

Iedereen die mij in een hokje plaatste als wappie en vond dat wij als ongevaccineerden onze vrijheden ontnomen moesten hebben,

mogen van mij allemaal langzaam en pijnlijk sterven.
 
Ik vergeef helemaal niemand.

Iedereen die mij in een hokje plaatste als wappie en vond dat wij als ongevaccineerden onze vrijheden ontnomen moesten hebben,

mogen van mij allemaal langzaam en pijnlijk sterven.
Ik lees net in het vakblad, dat de nieuwe psi variant een langzame en pijnlijke dood veroorzaakt.
 
Laatst bewerkt:
Ik vergeef helemaal niemand.

Iedereen die mij in een hokje plaatste als wappie en vond dat wij als ongevaccineerden onze vrijheden ontnomen moesten hebben,

mogen van mij allemaal langzaam en pijnlijk sterven.

Zelfs een "misschien had je wel een beetje gelijk" zit er niet in. Mensen zijn het graag vergeten. Ik denk zelfs dat ze nog steeds denken dat het toen terecht was, er nu niet meer zo mee bezig zijn en nog steeds vinden dat de wappies van toen het niet bij het juiste eind hadden.

2 weken terug vriendin verkouden en ging nog een zelftest doen, schoonmoeder komt iets ophalen met handschoentjes aan, deur op een kier en direct weg. Paniekerig op het sneue af.
Vorige week wij daar heen, is schoonvader flink ziek door de griep. Lekker hoestend in de stoel tegenover je. Werd niet even medegedeeld want het was toch geen Covid.

De extreme angst voor Covid tegenover extreme nonchalance bij griep, mensen hebben nog steeds geen reet geleerd blijkbaar. Ik vrees dat als ik vraag waarom ze zo verschillend handelen bij deze situaties terwijl de kans om flink ziek te worden bij beiden even groot is ze mij nog steeds als de gek zien die het maar niet wilt erkennen.
 

Conclusie: Het krijgen van myocarditis en pericarditis zijn niet gerelateerd aan covid19 infectie.

Tja, waar komt die onverklaarbare toename van deze aandoeningen dan toch vandaan..

" the art of dancing around landmines"
 
Conclusie: Het krijgen van myocarditis en pericarditis zijn niet gerelateerd aan covid19 infectie.

Tja, waar komt die onverklaarbare toename van deze aandoeningen dan toch vandaan..

" the art of dancing around landmines"
Ja heel vreemd. Geen idee.
 
Echt gek. Galen kom er maar in.
 
Conclusie: Het krijgen van myocarditis en pericarditis zijn niet gerelateerd aan covid19 infectie.
Rare conclusie, de studie zelf vermeldt notabene:
It has recently been reported that the incidence of myocarditis and pericarditis is increased in COVID-19 patients during the acute illness.
En verwijst daarbij naar deze studie: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8427535/

Hieruit blijkt dat een SARS-CoV2-infectie leidt tot een (veel) hoger risico op myocarditis en pericarditis dan kan worden toegedicht aan vaccinatie met het Pfizer-vaccin:
1667818239054.png


Notabene blijkt er ook uit dat het het het risico op veel andere zaken een stuk meer verhoogt.

Wat de studie wél concludeert op basis van de retrospectieve analyse van de data is dat er geen verhoogd risico op myocarditis en pericarditis is in de herstelfase ná een COVID-19-infectie.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Rare conclusie, de studie zelf vermeldt notabene:

En verwijst daarbij naar deze studie: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8427535/

Hieruit blijkt dat een SARS-CoV2-infectie leidt tot een (veel) hoger risico op myocarditis en pericarditis dan kan worden toegedicht aan vaccinatie met het Pfizer-vaccin:
Bekijk bijlage 571406

Notabene blijkt er ook uit dat het het het risico op veel andere zaken een stuk meer verhoogt.

Wat de studie wél concludeert op basis van de retrospectieve analyse van de data is dat er geen verhoogd risico op myocarditis en pericarditis is in de herstelfase ná een COVID-19-infectie.

Je hebt gelijk, het had moeten zijn: "Covid infection did not increase incidence of post-covid myocarditis or pericarditis."
 
Ik zie dat je herpes krijgt van de mRNA vaccins? :eek:

Mja er was een tijd terug toch ook een andere studie voorbij gekomen die het relatieve risico voor 40 jarige mannen wel hoger vond, en andere studies weer m.n. voor jongeren.. (waar denk ik ook de negatieve adviezen voor die groepen van bepaalde landen op gebaseerd zijn?) Het zal maar net zijn in welke data poel je vist en of/hoe je groepen (tegenover elkaar) wegnormaliseerd.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
De rechtstaat kunnen we nu officieel als ontbonden beschouwen. Man man, het houdt niet op he. Niet vanzelf. Nee.

 
Back
Naar boven