Fitness Seller

Review CRACK - Revolutions Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg

Gisteren 1 schepje geprobeerd, gebeurde helemaal niks. Vandaag 3 schepjes, dat was een heel andere ervaring.

Een half uur na innamen van het extreem gore goedje, begonnen mijn oren en neus te jeuken. Toen met 150 naar de sportschool geraced. Met het opwarmen was ik al niet meer te houden (47 km/h op de fiets). Toen een paar setjes deadlift, gelijk een pr. Na mijn tweede oefening nam het energie overschot wat af en kwam ik een soort van vage trainingstrance terecht, helemaal in mijn eigen wereldje dus. Al met al prima op getraind veel pr's en een flinke pomp ook (zelfs goed zichtbaar in de spiegel).

Maar 4 uur na de inname begon het energieke gevoel af te nemen en maakte het plaats voor een extreme misselijkheid. Echt een uur lang zwetend en kokhalzend over de wc gehangen.

Gisteren 1 schepje geprobeerd, gebeurde helemaal niks. Vandaag 3 schepjes, dat was een heel andere ervaring.

Een half uur na innamen van het extreem gore goedje, begonnen mijn oren en neus te jeuken. Toen met 150 naar de sportschool geraced. Met het opwarmen was ik al niet meer te houden (47 km/h op de fiets). Toen een paar setjes deadlift, gelijk een pr. Na mijn tweede oefening nam het energie overschot wat af en kwam ik een soort van vage trainingstrance terecht, helemaal in mijn eigen wereldje dus. Al met al prima op getraind veel pr's en een flinke pomp ook (zelfs goed zichtbaar in de spiegel).

Maar 4 uur na de inname begon het energieke gevoel af te nemen en maakte het plaats voor een extreme misselijkheid. Echt een uur lang zwetend en kokhalzend over de wc gehangen.

Tis ook wel een grote overstap van 1 na 3 :P

klinkt goed, ik ga die shizzle ook bestellen vandaag ik kan er niet meer tegen, ik MOET het testen.

klinkt goed, ik ga die shizzle ook bestellen vandaag ik kan er niet meer tegen, ik MOET het testen.

Post je ervaringen hier of in je topic.... altijd leuk om te weten wat de wat meer ervaren members er van vinden.

Post je ervaringen hier of in je topic.... altijd leuk om te weten wat de wat meer ervaren members er van vinden.

Ik heb m'n positieve mening al uitgesproken over no-xplode (zie review), dus ik ben benieuwd wat crack gaat doen.
Ik hoor her en der dat het heftiger schijnt te zijn dan no-xplode, en ik vond dat al een leuk goedje.
Het is geen wondermiddel, het gaat je geen brute groei, kracht of pomps geven.
Maar de drive, de focus, of "de trance" zoals het hier wordt genoemd, is zeker veel beter, tegen het agressieve aan, je kan echt beter doorknallen.
Maar na de training ben je ook echt verrot, moe, duizelig, warm, ****ing bezweet, beetje misselijk.
Maar zo hoort het ook, kapot gaan!

maar de drive, de focus, of "de trance" zoals het hier wordt genoemd, is zeker veel beter, tegen het agressieve aan, je kan echt beter doorknallen.
Maar na de training ben je ook echt verrot, moe, duizelig, warm, ****ing bezweet, beetje misselijk.

hardcore:d

Ik heb het ook gehad, daarvoor Nano Vapor, Nu Supercharge.
Waarvan crack voor mij het minste deed tevens het is maar 600gr, de andere 800 (ff prijstechnisch) bij crack merkte ik alleen een soort branderig gevoel maar weinig extra pomp.

Ik heb het ook gehad, daarvoor Nano Vapor, Nu Supercharge.
Waarvan crack voor mij het minste deed tevens het is maar 600gr, de andere 800 (ff prijstechnisch) bij crack merkte ik alleen een soort branderig gevoel maar weinig extra pomp.

ligt ook aan de serving. met crack heb je wss minder poeder nodig dan no-xplode voor hetzelfde effect

Onlangs een sample gekregen bij mn Whey.
Eerste keer ongeveer 15 gram genomen. Een lekkere pomp en minder vermoeidheid tijdens het trainen.
Zojuist de rest van het sample zakje genomen (+/- 30 gram). Na ongeveer een half uurtje had ik onwijs veel zin om te trainen en voelde ik me een ADHD-er.
Wederom lekkere pomp, die ietwat vervelend was tijdens het trainen. Helaas voor de rest helaas weinig gemerkt tijdens de training...

Ik heb ook enkele samples geprobeerd.
Ik merk inderdaad het verschil, op de top haal ik er met vrijwel iedere oefening 1/2 herhalingen meer uit.
Enige bijwerking die ik tijdens het trainen ervaar is het gevoel een beetje licht te zijn. Ik denk dat het komt omdat de bloeddruk in eerste instantie daalt (vaatverwijding en vergrote bloedtoevoer naar de spieren).
Ik compenseer dit door extra water te drinken.

Mijn concentratie is veel beter, zowel tijdens sport als daarna. Bij het studeren is het ook wel handig:P

Ik ben alleen benieuwd hoe mensen, die dit al langere tijd achter elkaar gebruiken, omgaan met de gewenning die uiteindelijk optreed.
Zou iemand dit nog willen delen?

Maar de drive, de focus, of "de trance" zoals het hier wordt genoemd, is zeker veel beter, tegen het agressieve aan, je kan echt beter doorknallen.

Kapot gaan, in de figuurlijke zin van het woord: het uiterste uit je training halen. Dat is inderdaad een goede instelling.

Kapot gaan, in de letterlijke betekenis van het woord. Zinloos je schildklier kapot maken om het gevoel van een flow te ervaren, wat niets te maken heeft met sterker worden en body building, dat mag nooit de bedoeling zijn.

heb vandaag een heel sample zakje genomen.. training ging echt lekker!! bankdrukke een nieuw pr! en biceps kon ik steeds een paar reps meer.. alleen voelde ik me af en toe wel een beetje licht in me hoofd geen idee hoe dat komt? daarna nog half uur cardio gedaan en ook dat ging zonder problemen.

voor mij een blijvertje alleen volgende keer een paar gram minder:)

heb vandaag een heel sample zakje genomen.. training ging echt lekker!! bankdrukke een nieuw pr! en biceps kon ik steeds een paar reps meer.. alleen voelde ik me af en toe wel een beetje licht in me hoofd geen idee hoe dat komt? daarna nog half uur cardio gedaan en ook dat ging zonder problemen.

voor mij een blijvertje alleen volgende keer een paar gram minder:)

Het zijn dan ook 3 scoops die je naar binnen gewerkt hebt. :D

zou dan een dure grap worden :) daarom maar paar grammetjes minder:P

wow ik kreeg dit als probeer zakje en heb het net geprobeerd heb nu echt overal jeuk en voel me heel raar, voor de rest beetje vergelijkbaar alsof ik een xtc pil heb genomen WTF denk niet dat ik hier al klaar voor ben haha

wow ik kreeg dit als probeer zakje en heb het net geprobeerd heb nu echt overal jeuk en voel me heel raar, voor de rest beetje vergelijkbaar alsof ik een xtc pil heb genomen WTF denk niet dat ik hier al klaar voor ben haha

1 zakje is 3 doseringen. Je had beter eerst de helft kunnen nemen. ALs je er niet gewend aan bent

Succes met slapen vanavond he;)

Oke, vandaag voor het eerst crack geprobeerd. Half sample zakje.
Ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt. Ik had een heel nerveus gevoel verwacht met een extreem hoge hartslag, iets waar ik niet van hou tijdens mijn training. Gelukkig bleef dat weg.
De reps en de gewichten kon ik gewoon op het zelfde gewicht pakken en ben ook niet zwaarder gegaan. Wat me wel opviel is de extreme pomp tov andere NO producten. Daarbij merkte ik ook dat ik niet hoefde te gapen..iets wat ik doorgaans doe na een 20 min te hebben getraind. Minder moe dus..dus dat was wel aangenaam.

Waar ik wel nog benieuwd naar ben zijn de gebruikerservaringen op de lange termijn. Een wakker gevoel en een lekkere pomp tijdens de training zijn natuurlijk top, maar het moet ook wat op de lange termijn toevoegen.. Iemand ervaring/resultaten?

Terug
Naar boven