XXL Nutrition

Review CRACK - Revolutions Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg

Heb gister me pot binnen gekregen van de vernieuwde crack!. Vandaag mee getraind 2 scoops voelde wel een lichte rush en een goeie pomp. Maandag maar eens met 3 scoops trainen kijken of we nog harder kunnen:D

hey allemaal, heb het ook gebruikt en idd de eerste keer 1 scoop gebruikt en voelde dus niets.......
de dag er na heb ik 3 scoops gedaan en echt laten uit bruisen, dus met je oor er naast of het stil is of niet
toen gedronken en weer achter de PC gaan zitten aangezien ik niet trainde die dag.
Ik ging me een partij hard!!!!!!
Ik heb veel drugs gebruikt in mijn leven en voel bijna alles wat ik mijn lijf gooi, aangezien ik weet waar ik op moet letten, maar dit was niet normaal.
Zit nu op 2 schepjes als ik ga trainen, gaat als een speer, en ik kan zwaarder trainen.
Ik vraag me alleen af of die caffeine wel zo goed is, maar ja.
Ik gebruik ook weight gainers ed, want ik ben aan het bulken op het moment, maar blijf op 75 kilo hangen, maar goed ik ben al 10 kilo zwaarder sinds begin dit jaar en train nu een jaar.
Half jaar geleden begonnen met dieeten (om aan te komen dan he) en weightgainers ed.
Maar het is echt goed spul en ik denk ook dat het helemaal aan je lichaam of gewicht ligt en je gezondheid denk ik..... en waarschijnlijk kan het ook zijn dat als mensen er niets van voelen ze iets anders gebruiken wat de werking op heft
Gewoon een keer kopen en proberen, zou ik zeggen
Groetjes,

CornElvis

een vraag hoe wanneer nemene je het in voor het training en na het training ?
heb net na een training ook een scoop genomem maar ik barst van de energie.. denk dat ik vanavond niet kan slapen..

heb net na een training ook een scoop genomem maar ik barst van de energie.. denk dat ik vanavond niet kan slapen..

Crack! is een preworkout het is de bedoeling dat je dat voor je training neemt. Na de training innemen heeft geen nut dan lig je te stuiteren voor niks.

haha best jammer weer dit:P

Mooi spul dit, de eerste keer dat ik een pre-workout shake gebruik. Na de eerste scoop en half uurtje gewacht ging ik als een speer naar de sportschool. Ik merkte dat ik een enorme boost kreeg met energie en je ook gaat focusen op de oefening die je doet. Veel minder rust tussen oefeningen en je wil maar blijven door gaan. Enige wat ik had is na anderhalf uur, 2 uurtjes trainen een best raar gevoel kreeg. Kon ook niks meer weg krijgen kwa eten, totaal geen honger of iets. Iemand een idee hoe dat komt?

Laatst bewerkt:
Mooi spul dit, de eerste keer dat ik een pre-workout shake gebruik. Na de eerste scoop en half uurtje gewacht ging ik als een speer naar de sportschool. Ik merkte dat ik een enorme boost kreeg met energie en je ook gaat focusen op de oefening die je doet. Veel minder rust tussen oefeningen en je wil maar blijven door gaan. Enige wat ik had is na anderhalf uur, 2 uurtjes trainen een best raar gevoel kreeg. Kon ook niks meer weg krijgen kwa eten, totaal geen honger of iets. Iemand een idee hoe dat komt?

(Te)veel gegeven/gedaan, je lichaam (te) ver in de "overdrive". Dit moet je wel een klein beetje in de gaten houden. Even tot rust komen en wat drinken. daarna rustig eten..

Dat had ik het in het begin ook dat ik haast niet kon eten na het trainen. Gewoon eerst even wat drinken(rustig zitten voor zover dit lukt haha) en dan gaan eten.;)

dit spul doet bij mij niets. ik ben begonnen met 1 scoop en voelde geen verschil buiten krampen. met 2 scoops hetzelfde en met 3 scoops ook. ik kan er allen goed van naar het wc gaan :D iemand die een goede pre- workout aanraad?

dit spul doet bij mij niets. ik ben begonnen met 1 scoop en voelde geen verschil buiten krampen. met 2 scoops hetzelfde en met 3 scoops ook. ik kan er allen goed van naar het wc gaan :D iemand die een goede pre- workout aanraad?

Je zou eens NOX Pump moeten proberen. Dat is volgens vele de nummer 1 Pre Workout Booster!

Je zou eens NOX Pump moeten proberen. Dat is volgens vele de nummer 1 Pre Workout Booster!
hey

Is er hier ook een sample van (de dorian yates versie)? aangezien ik 52 euro net ff te veel geld vind om uit te proberen. En ik niet weet hoe me lichaam hierop reageert (crack deed me helemaal nix ).

hey

Is er hier ook een sample van (de dorian yates versie)? aangezien ik 52 euro net ff te veel geld vind om uit te proberen. En ik niet weet hoe me lichaam hierop reageert (crack deed me helemaal nix ).

Die kan je als het goed is gewoon als 1 zakje bestellen. Kost geloof ik 1,90.

ONTOPIC:
Gister een sample Crack geprobeerd (30mg), maar voelde er geen fl**ker van. (Echt totaal helemaal niks) Was wel weer lekker te zuipen, maar daar doe ik het niet voor.

Anadraulic pump & Crack werken niet op me. ???

NEXT

Voor mij is de beste UNLEASH :)

Als je pakketje vandaag verzonden is ontvang je het dan ook vandaag?

De oude crack is uit de handel genomen omdat er iets in zat wat verboden was. Vandaar dat er zo snel een nieuwe variant was (oude was nog helemaal niet lang op de markt)
Het is gezien dit feit dan ook te verwachten dat de nieuwe variant niet zo goed werkt als de oude. De nieuwe stackers werken ook niet zo goed als die oude met ephi erin ;)

Doet helemaal niets voor me sterker nog wordt er misselijk van en kan minder trainen..
Na een week al mee gestopt..

weet iemand ng waar de oude crack te verkrijgen is? Welke verboden stof zat er in dan Diehardecto ?

Nee heb je ook gelijk in hoor maar zijn best wel een paar web marketing bedrijven die mensen in huren om super positieve reacties te geven op hun product. Bij crack is dat ook het geval.. vandaar. Bovendien heb ik alletwee geprobeerd en ik vond crack nou niet noemenswaardig beter:o

Ik heb toch een hoop vrienden die door hun eerste pot heen zijn, die ook zeker niet voor een marketingbedrijf werken en die er zwaar positief over zijn.
De 1 reageert er goed op, dan ander totaal niet. Altijd al zo geweest bij supps...

Werkt bij mij tot nu toe heel goed! half tot 1 maatschepje is al genoeg

crack is maar een k*tsupplement imo, geeft buiten een needles & pins- gevoel helemaal niks. nox pump is honderd maal beter qua booster.

4/10 :thumbdown:

Terug
Naar boven