Fitness Seller

CRACK - Revolutions Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg
 
als je voor training crack neemt kan je na de training dan nog een shake(whey+snelle koolhydraten) nemen
en wat is er nu juist en niet juist,lees percies veel goed over oude crack en veel slecht over nieuwe crack :s
 
Laatst bewerkt:
als je voor training crack neemt kan je na de training dan nog een shake(whey+snelle koolhydraten) nemen
en wat is er nu juist en niet juist,lees percies veen goed over oude crack en veel slecht over nieuwe crack :s
Ja, deed ik ook gewoon hoor.. zou niet weten waarom niet?
 
Staat ook op de website:
Waarschuwing aan sporters die in aanmerking komen voor dopingcontroles:
De Dopingautoriteit waarschuwt sporters die in aanmerking (kunnen) komen voor dopingcontroles dat zij geen supplementen mogen gebruiken die geranamine (1,3 dimethylamylamine) bevatten.

En ook de man in het wit zegt dat de sporter beter uit zijn doppen had moeten kijken.
 
Ik vraag me af of deze review niet gewoon een promotiestunt is, in de reacties zie ik toch niet zo veel goeds, wou het eerst kopen maar na de commentaren te zien toch maar niet. Heeft iemand nog aanraders van supplementen die goed helpen om in spiermassa bij te komen?
 
Ik vraag me af of deze review niet gewoon een promotiestunt is, in de reacties zie ik toch niet zo veel goeds, wou het eerst kopen maar na de commentaren te zien toch maar niet. Heeft iemand nog aanraders van supplementen die goed helpen om in spiermassa bij te komen?

Total muscle solution
 
Eerste paar trainingen wel lekker maar werking werd steeds minder. Ook best prijzig, zeker als je 2-3 scoops neemt is de pot zo leeg. Kun je beter Unleash V3 nemen.
 
Eerste paar trainingen wel lekker maar werking werd steeds minder. Ook best prijzig, zeker als je 2-3 scoops neemt is de pot zo leeg. Kun je beter Unleash V3 nemen.
kan je je voorstellen als je er 3-4 neemt :rolleyes:
ramde zo door die pot heen
 
eerste keer met 1scoop werkte het, daarna gelijk 2 scoops gedaan, daarna 3 scoops en voel nog steeds niks :S
 
15gr (halve dosis) geprobeerd in de ochtend, half uur voor training en heel hard getraind.
Heel goede pomp, trekt zich wel gans de dag door. Liep 's avonds nog steeds helemaal opgepompt.
 
Heb erjuist 2 scheppen genomen... holy ****. Vet knallen!
 
Weer 3 potten besteld, achja Maandag toch salaris binnen :D
 
hoeveel gram is nou 1 dosering?
 
nvt
 
Laatst bewerkt:
slechtste sup ooit genomen. doet niks, geen pump, enkel een needles & pins gevoel. weggesmeten geld, een dikke nul. crack, wat een grap :rolleyes:

Ik vind dat Crack! nogal snel "gewoon" word, waardoor de effecten snel minder worden.

In het begin had ik het gevoel dat ik stuiterde met Crack!, maar na een paar trainingen was dat effect helemaal verdwenen.
Als je dan de dosering wat hoger maakte, dan voelde je het effect wel weer wat terug komen, maar dan kun je aan de gang blijven met het ophogen van de dosering.
 
Ik vind dat Crack! nogal snel "gewoon" word, waardoor de effecten snel minder worden.

In het begin had ik het gevoel dat ik stuiterde met Crack!, maar na een paar trainingen was dat effect helemaal verdwenen.
Als je dan de dosering wat hoger maakte, dan voelde je het effect wel weer wat terug komen, maar dan kun je aan de gang blijven met het ophogen van de dosering.

Afwisselen. Elke PWO wordt gewoon na een tijdje. :)
Ik cycle ze.
 
proef monsters onvangen bij een bestelling eiwitten. Moet zeggen lekker op getraind, had lekker de pomp erin en de spieren tintelden van de beta aluine. Niets verkeerd aan dit produkt. Of je er daad werkelijk van gaat groeien? Zal wel net als met andere sups zijn. Ik vind zelf belangrijk dat ik er lekker mee kan trainen.
heb je die staaltjes speciaal moeten aanvragen of hebben ze die van hun eigen opgestuurd?
 
Crack is net echt crack man ben f*Cc*n stoned van dat spul.
niet normaal Gek....:p:eek::cool::dope::wiet:

Iedereen die crack afkraakt en zegt dat je niks voelt, zijn gewoon amfetamine-junkies.

Of het slechter of beter is dan No-explode weet ik niet, Maar het doet ze werk zeker!!!

Kan keihard trainen met 1 scoop.

beter concentratie en meer lef....

voel me net superman zonder cape....:brew::brew::loopband::rocknana::banana::lifter:
Wat een onnozele en verstandeloze uitspraak! Je kunt ook een non-responder zijn op bepaalde ingrediënten en dan zul je niets/amper/niet alles voelen ...
 
Vandaag ook eens geprobeerd met de sample die ik bij mn whey had gekregen. Had em trouwens gedeeld met trainingsmaat dus de dosering was 15g. Ik voelde er eigenlijk niets van, pomp heb ik meestal wel met borst, dus weet niet of dat aan crack te wijten was (denk het niet). Desalniettemin wel een PR gezet op bench press. :)

Onvoldoende effect voor mij om erbij te nemen als supp.
 
Back
Naar boven