XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.121
Zit je er wel eens over te denken om volledig off te gaan?(of trt mits nodig)
100% zeker trt via dokter zodra we met 2 man vast inkomen hebben (jaartje of 2) en dan ga ik het traject in. Met mss af en toe een test only kuur op
Beschaafde dosis erbij. Ben de angst voor mijn gezondheid beu omdat ik met 2
Kinderen zit en ook nog ooit mijn kleinkinderen wil meemaken. Off gaan zie ik geen voordeel in

100% zeker trt via dokter zodra we met 2 man vast inkomen hebben (jaartje of 2) en dan ga ik het traject in. Met mss af en toe een test only kuur op
Beschaafde dosis erbij. Ben de angst voor mijn gezondheid beu omdat ik met 2
Kinderen zit en ook nog ooit mijn kleinkinderen wil meemaken. Off gaan zie ik geen voordeel in
Come to the off side, we have cookies :p

Ik zie jouw 370 kg bench wel verschijnen :)

tenor (3) (7).gif

Ik ben met hartklachten en ondanks 60 jaar waarschijnlijk nog steeds sterker dan jij.

• #3.129
Ik ben met hartklachten en ondanks 60 jaar waarschijnlijk nog steeds sterker dan jij.
Dat ben je absoluut in geen 100jaar niet, en ben je nooit geweest,
Maar je snapt dat het maar om te plagen was hee. Ik dacht dat je daar wel tegen kon want je lijkt me een sympathieke, aangename man die wel tegen wat plagerij kan (serieus). Als ik wist dat het je kwetste had ik eender welke andere naam getypt ;)

• #3.132
  • #3.134
Wacht nou maar tot volgend jaar :p Je mag nergens met je six pack bloot lopen anyway :p
Als ik nog tot volgend jaar wacht, kunnen ze mij in een rolstoel duwen :p

ga nu ook niet voor ripped hoor, love handles weg (zijn nu nog beperkt), smaller hoofdje en lichte lijntjes.Met het beperkt trainen op een lichte cruise durf ik toch niks geks de doen

Als ik nog tot volgend jaar wacht, kunnen ze mij in een rolstoel duwen :p

ga nu ook niet voor ripped hoor, love handles weg (zijn nu nog beperkt), smaller hoofdje en lichte lijntjes.Met het beperkt trainen op een lichte cruise durf ik toch niks geks de doen

Haha. Ik zou ook wel een %tje of 5 weg moeten cutten. Maar ach...

Ga je burners doen?

• #3.136
  • #3.137
-banded flyes
-tryceps push downs
-lat pull breed 4x8x95 (viel me super zwaar)
-BOR 8x5x110 (even wennen weer 120 lukte gewoon niet
-bb curls

120kg rows zijn dan ook geen kattenpis...

• #3.139
  • #3.140
Zo, een dag van de kaart af zijn en vergeten te eten heeft wonderen voor mijn pens gedaan.
Iemand een idee hoe lang diazepam van de dokter werkt want ik heb niet het gevoel dat ik al met de auto mag rijden (al voel ik mij best ok en wandel ik recht)

suckt wel, had plannen met vrienden vandaag, maar blijf beter nog een dagje thuis
6D0F7281-B2F1-4071-BDB3-D0CC3D108738.jpeg

Nog 4kg te gaan

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven