- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Iets daarvoor

3de pin zit er sinds zondag in, week daarvoor 250mg en week daarvoor 500mg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iets daarvoor

Verdeel eens in twee injects van .5Iets daarvoor
3de pin zit er sinds zondag in, week daarvoor 250mg en week daarvoor 500mg
Vanmorgen stond de teller weer op 112Cardio en nog lager in calorieën gaan. 6kg erbij kan imo alleen maar in een surplus.
Mocht het nu 2-3 kg zijn zou ik nog denken dat het van vocht kan, maar 6 is wel wat veel.

Bij mij op 95.8kg dikkie

Ik probeer eigenlijk te cutten hoorBij mij op 95.8kg dikkie
Ben je veel aangekomen ?
Maandag woog je 111kg. Denk dat het vooral komt door eens per week pinnen, en je zgn kickstart van 500mg. (ja je voeding ook natuurlijk) Als je wilt aankomen zoals je zei, voor meer kracht, ga je met jouw vetpercentage ook de sides ervaren. Maar hiermee val ik in herhaling. het is net wat jij wilt en de 'gevolgen'die erbij horen. Dan moet je eigenlijk niet gaan lopen miepen natuurlijk
maar rustigaan omdat ik het anders geen maanden volhoud.Ja precies, niet eens per week, lees ik dat goed? Ik train natty en weet zelfs dat je waarden dan stabieler zijn. Of bedoel je dat niet @Bullshark ?
Go 4 itIk probeer eigenlijk te cutten hoormaar rustigaan omdat ik het anders geen maanden volhoud.
Je hoort toch meer libido te hebben als je pint?Kracht gaat voor de rest wel goed.
Gisteren tegen beter weten in nog eens proberen te pieken op bench en hexbar, gepiekt op redelijk OK 160 en 260
Libido volledig weg
Ja dacht ik ook, maar denk dat zoals @Bullshark zegt door op te hoog bodyfat te kuren er nogal wat oestrogeen gerelateerde bijwerkingen zijn
Ik weet het met jou ook niet, vandaag cutten en morgen wil je aankomen voor extra kracht.Ik probeer eigenlijk te cutten hoormaar rustigaan omdat ik het anders geen maanden volhoud.
Dan moet je toch eens wat aandachtiger lezenIk weet het met jou ook niet, vandaag cutten en morgen wil je aankomen voor extra kracht.
Je zegt 5kg te zijn afgevallen en even later ben je 111kg en nu weer 112kg

Cardio en nog lager in calorieën gaan. 6kg erbij kan imo alleen maar in een surplus.
Mocht het nu 2-3 kg zijn zou ik nog denken dat het van vocht kan, maar 6 is wel wat veel.
ik zal mijn pinda’s toch maar weer gaan afwegenAls je dit tussendoor leest.....
Maar je weet wat ik bedoel, dacht dat het zo wel duidelijk(er) was![]()

Walnoten zijn beter, maar ook daarvan kun je teveel eten

Of mijn broeken zijn al lang niet meer gewassen, dat kan natuurlijk ookTaille afgenomen, mooi man of hield je je buik in 😂