Fitness Seller

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.061
Cardio en nog lager in calorieën gaan. 6kg erbij kan imo alleen maar in een surplus.

Mocht het nu 2-3 kg zijn zou ik nog denken dat het van vocht kan, maar 6 is wel wat veel.

• #4.064
Vanmorgen stond de teller weer op 112 :)
Bij mij op 95.8kg dikkie :)

Ben je veel aangekomen ?
Maandag woog je 111kg. Denk dat het vooral komt door eens per week pinnen, en je zgn kickstart van 500mg. (ja je voeding ook natuurlijk) Als je wilt aankomen zoals je zei, voor meer kracht, ga je met jouw vetpercentage ook de sides ervaren. Maar hiermee val ik in herhaling. het is net wat jij wilt en de 'gevolgen'die erbij horen. Dan moet je eigenlijk niet gaan lopen miepen natuurlijk

• #4.066
Bij mij op 95.8kg dikkie :)

Ben je veel aangekomen ?
Maandag woog je 111kg. Denk dat het vooral komt door eens per week pinnen, en je zgn kickstart van 500mg. (ja je voeding ook natuurlijk) Als je wilt aankomen zoals je zei, voor meer kracht, ga je met jouw vetpercentage ook de sides ervaren. Maar hiermee val ik in herhaling. het is net wat jij wilt en de 'gevolgen'die erbij horen. Dan moet je eigenlijk niet gaan lopen miepen natuurlijk
Ik probeer eigenlijk te cutten hoor :treuren:maar rustigaan omdat ik het anders geen maanden volhoud.

• #4.070
Ik probeer eigenlijk te cutten hoor :treuren:maar rustigaan omdat ik het anders geen maanden volhoud.
Ik weet het met jou ook niet, vandaag cutten en morgen wil je aankomen voor extra kracht.
Je zegt 5kg te zijn afgevallen en even later ben je 111kg en nu weer 112kg.

Als je wilt afvallen moet je meer verbranden dan je eet, of je eet teveel. Weeg je dagelijks naakt net na wc bezoek en neem dan weekgem.

Begin de volgende pin eens met .5ml en pin dan 3 dagen later weer .5ml, Dus 2x per week. Dan kom je ook op 250mg/PW. Veelal ervaar je dan minder sides omdat het verdeeld is over de dagen, en niet ineens 1ml. ga niet achterlijk laag in je Kcals zitten, maar verlaag vanaf wat je eerst at met ~300kcals per dag, en kijk dat 10-14 dagen aan, pas dat aan waar nodig.

• #4.072
  • #4.074
  • #4.076
Weer een paar daagjes verder, bloeddruk/gevoel weer normaal.
Denk beetje ziek geweest want kinderen en vrouw hebben ook buikgriepje gehad.

Gewicht weer op ong 111. In de spiegel weinig verschil te zien maar toch een broekmaat verloren de afgelopen weken.

37325F8D-0BB5-4FC4-8B58-4E30D9BE7FF6.jpeg

Geen energie verspild bij het uitracken :P kon nog wel een doen

Taille afgenomen, mooi man of hield je je buik in 😂

Terug
Naar boven