- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eens met Bosco!jazeker, genoeg snelheid voor eentje meer, mooi man!!
Sorry maar vergeet je de volgende keer niet te strugglen?
ziek hoor! follow.
2x0,5ml zondag/woensdag
Rustig aan je dieet opschonen en je onderhoud vinden....die massa komt dan tzt mooi te voorschijn.2x0,5ml zondag/woensdag
Bloeddruk/shape/gevoel,slaap ok, maar nog nooit zo weinig zin in sex gehad.
Schouders worden weer stukken ronder, voor de rest zit alles nog goed “verstopt”
![]()
rustig an wat carbs minderen, dan wordt je vanzelf ook leaner, en je lichaam kan zich beter aanpassen zonder cravings2x0,5ml zondag/woensdag
Bloeddruk/shape/gevoel,slaap ok, maar nog nooit zo weinig zin in sex gehad.
Schouders worden weer stukken ronder, voor de rest zit alles nog goed “verstopt”
![]()
Zal ik een poll toevoegen?

Ben niet de enige die dit dachtZal ik een poll toevoegen?
"Hoe lang voor chrash weer zijn schouders de vernieling in heeft geholpen?"

Ik wist dat deze ergens ging komenZal ik een poll toevoegen?
"Hoe lang voor chrash weer zijn schouders de vernieling in heeft geholpen?"

nog redelijk pijnloos.de camera kon het op het einde niet meer handelen met je 170kg en wist niet meer te focussen. Hetzelfde geldt voor ons.
Kwam wel goed uit, moet ik mijn aardappel niet uit het filmpje knippende camera kon het op het einde niet meer handelen met je 170kg en wist niet meer te focussen. Hetzelfde geldt voor ons.

Dat doe ik niet meer om schouderproblemen te voorkomen, daar liep het (denk ik) altijd mis als ik zwaar ging
Ik dacht, ik wou dat ik het kon

Thnx, al is het op zich niet zo speciaal, er zijn hier op het forum redelijk wat die naturel een stukje meer bankdrukken, zelfs een man van rond de 70kg (dacht ik) die meer drukt
Op de juiste manier drukken, voorkomt schouder problemen. je krijgt eerder schouderproblemen als je je ellebogen wijdt houd, en laat zakken tot op je bovendeel van je borst.Dat doe ik niet meer om schouderproblemen te voorkomen, daar liep het (denk ik) altijd mis als ik zwaar ging