XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Dat doe ik niet meer om schouderproblemen te voorkomen, daar liep het (denk ik) altijd mis als ik zwaar ging
Als je dan echt schouder problemen wil voorkomen, schuif je je ego aan de kant en pak je een gewicht wat je kunt controleren voor in elk geval 5 of meer (liefst nog meer) reps. Levert je ook nog eens meer gains op.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.102
  • #4.104
Thnx, al is het op zich niet zo speciaal, er zijn hier op het forum redelijk wat die naturel een stukje meer bankdrukken, zelfs een man van rond de 70kg (dacht ik) die meer drukt
lol no way. wie is dat dan. en dat kan natty gewoon helemaal niet denk ik.

• #4.108
lol no way. wie is dat dan. en dat kan natty gewoon helemaal niet denk ik.
Heel indrukwekkend
B7D1D0A4-F8BE-4C60-AFDD-A0D015B32001.png

Misschien wel een wereldtitel waard in zijn BW

• #4.112
zeer indrukwekkend. ik kan dat niet eens squatten. maar al die gasten juicen toch. je moet wel op dat niveau. Dus ik zou hem niet zomaar op zijn blauwe ogen geloven.
Zelfs als dat zo zou zijn (wat natuurlijk niet onmogelijk is) is het nog steeds een extreem bijzondere prestatie :)

Ik geloof er in dat het mogelijk is voor bepaalde personen met een bijzondere mindset en extreem talent

zeer indrukwekkend. ik kan dat niet eens squatten. maar al die gasten juicen toch. je moet wel op dat niveau. Dus ik zou hem niet zomaar op zijn blauwe ogen geloven.
Ik ken wel een paar man die natty (+)300kg deadliften en rond de 200kg benchen.

• #4.115
Ik ken wel een paar man die natty (+)300kg deadliften en rond de 200kg benchen.
Maar hoe weet je of ze naturel zijn. Omdat ze dat tegen je zeggen? Omdat ze het wel tegen je opbiechten als ze vreemd gaan of de wet overtreden hebben bijvoorbeeld, dus dan zullen ze over gear gebruik vast en zeker ook eerlijk zijn?

Maar zou misschien wel kunnen hoor. Maar natty 200kg benchen is wel bizar imo. Tenzij ze 130 wegen ofzo.

Terug
Naar boven