XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Bezoekers in dit topic

Voortgang
9D0050A7-6D23-4153-AB1C-107B922CAFBA.jpeg
 
Hoe gaat het nu met je ?
Dat lijkt me meer van belang dan scherpe foto
 
Hoe gaat het nu met je ?
Dat lijkt me meer van belang dan scherpe foto
Cava, 24u bloeddruk meting toonde aan dat ik met momenten toch wel hoge te bloeddruk heb, in rust is ie normaal. Volgende week krijg ik van de cardioloog te horen of er medicatie gestart moet worden. Maar er was op zich niks ernstigs aan de hand volgens hem.
 
Cava, 24u bloeddruk meting toonde aan dat ik met momenten toch wel hoge te bloeddruk heb, in rust is ie normaal. Volgende week krijg ik van de cardioloog te horen of er medicatie gestart moet worden. Maar er was op zich niks ernstigs aan de hand volgens hem.
Beter. Hoop dat je ook wat meer rust kunt vinden. :heart:
 
Action shot, op deze pic is goed te zien dat mijn Penske al een stuk minder is.
Op naar -20
(Al vind ik zelf dat dit Max 12% is)
Terug op ong. 2X100mg test e per week

2F2139C4-F1A2-45BA-8AB4-6CFD64654CB4.jpeg
 
Action shot, op deze pic is goed te zien dat mijn Penske al een stuk minder is.
Op naar -20
(Al vind ik zelf dat dit Max 12% is)
Terug op ong. 2X100mg test e per week

Bekijk bijlage 571798
smalle greep voor jouw lengte denk ik? (pinken naast de ringen?)
-20kg wat een verademing :eek:
 
smalle greep voor jouw lengte denk ik? (pinken naast de ringen?)
-20kg wat een verademing :eek:
Nee ik wil naar 20%bf binnenkort :), is nu nog maar rond de 10kg vet vanaf :(

Greep is Idd redelijk smal, wijd heb ik stuk minder kracht en snel pijn aan schouders.
 
tijdje niet meer gevolgd maar je bent toch weer goed bezig zo te zien, keep it up !
 
tijdje niet meer gevolgd maar je bent toch weer goed bezig zo te zien, keep it up !
Thnx, het gaat terug zijn gangetje, hoop volgende zomer er weer fit/afgetraind bij te lopen
 
Thnx, het gaat terug zijn gangetje, hoop volgende zomer er weer fit/afgetraind bij te lopen
ik heb de cut naar een pauze weer opgepakt en heb precies hetzelfde doel. liever iets minder gespierd en lean dan veel vet en spiermassa wat je niet ziet.
 
ik heb de cut naar een pauze weer opgepakt en heb precies hetzelfde doel. liever iets minder gespierd en lean dan veel vet en spiermassa wat je niet ziet.
Heb zo het gevoel dat vanaf een bepaald vetpercentage (en bijhorende plofkop) mensen over het algemeen toch niet echt meer zien dat je sport maar je gewoon dik vinden :)
 
Heb zo het gevoel dat vanaf een bepaald vetpercentage (en bijhorende plofkop) mensen over het algemeen toch niet echt meer zien dat je sport maar je gewoon dik vinden :)
ja is ook zo. mensen plaatsen andere mensen te snel ik hokjes en kijken niet verder dan dan hun neus lang is :d
 
Back
Naar boven