Fitness Seller

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Deze nacht enorme pijn/druk in borst dusja ik dacht ik heb prijs, angina pectoris ofzo. Onder lichte dwang deze morgen maar naar de huisarts van wacht. Bloeddruk bovenwaarde 180, rusthartslag tegen de 110bpm. Electrocardiogram gekregen, deze was gelukkig in orde.
Conclusie geen hartproblemen ofzo maar wel aan de bètablokkers (propanolol) om schade te voorkomen. Denk ik dat ik terug een paar weekjes naar 3xpw trainen ga en de avondlessen wat vaker oversla. Zaterdagjob ook maar even opzeggen voor ik een hartaanval krijg ofzo.

Een 140 bovendruk is toch niks geks? Ik weet dat het licht verhoogde bloeddruk is maarja, kuren/110kg/stress. Kan me niet voorstellen dat 140/90 je echt angina pectoris oplevert oid toch? Mijn bovendruk is standaard 155-140 en (buiten het gebruikelijke zegje; je zou beter iets afvallen) stuurt de dokter mijn fat ass gewoon naar huis zonder al te veel zorgen?
Zijn bovendruk was gemeten op 180, niet op 140. 140 is al bovenwaarde in normaal range.

Ik leef nog :)

Gisteren uitslag bloedname terug gehad, alles normaal alleen RBC en WBC verhoogd.
Rusthartslag nog steeds rond de 80 (dus al iets beter) bloeddruk nog te hoog.
Heb ook een zware keelontsteking die nu doorbreekt dus dokter denkt combinatie van omstandigheden…
Rest van de week beetje trailer park boys kijken. Neem overuren terug om wat te rusten.
Hoe voel je je nu en wat is je bloeddruk nu ?
Je kunt je ook Groggy voelen van de medicatie

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.243
Hoe voel je je nu en wat is je bloeddruk nu ?
Je kunt je ook Groggy voelen van de medicatie
Buiten droge hoest en verstopte neus best ok vandaag, gisteren nog slecht.
Wel veel aan het slapen, met veel nachtmerries dus zal toch wel ergens door ook wat overspannen zijn ofzo.

Zijn bovendruk was gemeten op 180, niet op 140. 140 is al bovenwaarde in normaal range.
ja ik had verkeerd gelezen man.

En ik denk dat kurende mensen van 100+kg (of fat asses zoals mij) niet bepaald in de normale range liggen. Ik probeer het rond de 140 te houden (als het hoger is; afvallen) maar een ideale bovendruk van 120 ofzo zit er bij mij echt niet in, tenzij ik 90kg weeg.

@chrash een judomaat van me had een myocarditis gekregen door keelontsteking. Ontsteking van de keel sloeg door op de hartspier. Is helemaal goed gekomen maar die jongen (toen +-17 jaar) is wel een keer naar de grond gegaan op een judotoernooi. Best scary.

En ik denk dat kurende mensen van 100+kg (of fat asses zoals mij) niet bepaald in de normale range liggen. Ik probeer het rond de 140 te houden (als het hoger is; afvallen) maar een ideale bovendruk van 120 ofzo zit er bij mij echt niet in, tenzij ik 90kg weeg.
Toen ik nog 111kg woog bij 1.76m had ik ook goede bloeddruk. (behalve beschreven voorval)

• #4.249

Ik zat juist voor de kuur op redelijke ideale waarden, al was ik toen een stuk dikker en ongezonder.
Denk dat het nogal persoons afhankelijk is

Laat je niet neppen door een jaarlijks hart filmpje, ook dat zegt slechts iets over dat moment.
Een dag later kan het al anders zijn.

Zet je nu alleen maar 180mg Test EW, dan zal het daar niet aan liggen

140 is al niet gezond hoor op onze leeftijd, zelf in een piek kuur met tren haal ik dat niet.

• #4.253
140 is al niet gezond hoor op onze leeftijd, zelf in een piek kuur met tren haal ik dat niet.
Maar zelfs met een piek kuur met tren is je bw (om nog maar te zwijgen over je BF) minder dan dat van mij :P ik loop weer rond op ruim 120 + he

Maar zelfs met een piek kuur met tren is je bw (om nog maar te zwijgen over je BF) minder dan dat van mij :P ik loop weer rond op ruim 120 + he
Maar je vol eten is nu niet bepaald een prestatie. Wat je tilt is altijd gerelateerd aan je lichaamsgewicht.
Heb je enig idee hoe lastig het is om sterker te worden, met nauwelijks gewicht/ vet aan te komen.
Nu weet ik wel dat jij sterk bent, maar een wedstrijdje pull up's ga ik winnen :D

Maar je vol eten is nu niet bepaald een prestatie. Wat je tilt is altijd gerelateerd aan je lichaamsgewicht.
Heb je enig idee hoe lastig het is om sterker te worden, met nauwelijks gewicht/ vet aan te komen.
Nu weet ik wel dat jij sterk bent, maar een wedstrijdje pull up's ga ik winnen :D
Een wedstrijdje ver pissen ook.

• #4.258
Update:
Nog steeds aan het cutten, ik verlies traag gewicht maar kan wel wekelijks miniem meer reps maken dus eigenlijk gaat het wel OK (maar fucking traag)
Sub 110-kg, lovehandels stukken minder maar verreweg van abs.

Training tussen de 3a5 keer per week, niet veel interessant want doe vooral machines.

Bloeddruk doet nog raar, heb dit weekend 24u monitoring maar verwacht dat het vooral stress gerelateerd is.

A57615ED-7AFC-4443-9AE2-6CFDA6D3D9AC.jpeg

Klote man, dat schiet niet op zo. gestopt met kuur ?

• #4.260
Terug
Naar boven