- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Nee, cgbp is verreweg superieur lijkt mij, veel grotere ROMTricep is aardig sterk zo te zien aan de cgbp en op de foto 👌 maar je gaat toch niet zeggen dat je floorpress boven closegrip verkiest ?
En leuk dat je dochtertje beetje meedoet ! Als die van mij er allebei bij zijn dan schiet ik steeds in de lach dus komt niks van terecht 🤣
de kleinste hier laat ik nog in zijn speelhoek tijdens de training
vind ie niet echt leuk mjathnxDeftige home gym!
Train je altijd thuis, of ook in de sportschool?
door de week thuis. Ik ben van 5u30 tot 16u30 weg door de week, nog wat klusjes thuis en spelen met de kinderen, sportschool lukt dan niet meer.
) zodat ik nog even naar de fitness kan gaanNee, cgbp is verreweg superieur lijkt mij, veel grotere ROM
2tegelijk lijkt mij ook wel wat drukde kleinste hier laat ik nog in zijn speelhoek tijdens de training
vind ie niet echt leuk mja
2 dochtertjes?
Hoe laat train je dan?
Van 18u30 tot 20u30 ongeveer, met heel vaak van de fitness naar de living wandelen tussendoor (om met de kinderen te spelen) dus niet heel intensief

Aha, ik train op zolder dus als ik ‘s avonds ga is het pas na 20:00 als de kids slapen.Van 18u30 tot 20u30 ongeveer, met heel vaak van de fitness naar de living wandelen tussendoor (om met de kinderen te spelen) dus niet heel intensief![]()
Niet veel last van lawaai in het ganse huis als je boven traint?Aha, ik train op zolder dus als ik ‘s avonds ga is het pas na 20:00 als de kids slapen.
Ik weet het niet heel precies want ik ben nogal slecht in alles bijhoudenCrash, wat zijn momenteel je stats eigenlijk. Dus lengte en gewicht + pr's op de dl sq en bp
dus het kan hier en daar wat afwijken
Ja, vandaar dat ik het verdeeld heb dat ik maandag en vrijdag herrie mag maken en dinsdag en donderdag niet. Op ma en vrij kan ik in principe altijd overdag trainen.Niet veel last van lawaai in het ganse huis als je boven traint?

Thnx