Fitness Seller

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Het gaat om FASTLIFT 335 - Sportschoenen maat 44. Normaal draag ik maat 43.

Draag toch liever Chucks als all-round schoen. Het steeds wisselen kost mij teveel moeite haha!
Ooit Sabo deadliftschoentjes geprobeerd? Ik heb nagenoeg al het gangbare schoeisel gehad en vind deze echt tot nu toe de beste.

• Topic Starter Topic Starter
Ooit Sabo deadliftschoentjes geprobeerd? Ik heb nagenoeg al het gangbare schoeisel gehad en vind deze echt tot nu toe de beste.
Hier komt een powerlifter trainen en die is er ook helemaal fan van. Als ik op strengthshop nog wat spullen bestel ga ik ze toch eens meebestellen.

Goede tip! Helaas is mijn maat al uitverkocht :( of vallen die PL4 schoenen toevallig klein uit?

Nooit geprobeerd. Vindt de Chucks wel prima, ziet er ook iets eleganter uit in de gym.

Moet ook denken aan mijn reputatie!

Doe maar lekker sjiek ja met 2 paar. Zjaarbos! :windup:

Doe maar lekker sjiek ja met 2 paar. Zjaarbos! :windup:
Jarig hee :p
94193418-3869-4996-8ED5-BA797A126BCF.jpeg

Het gaat om FASTLIFT 335 - Sportschoenen maat 44. Normaal draag ik maat 43.

Draag toch liever Chucks als all-round schoen. Het steeds wisselen kost mij teveel moeite haha!
Helaas te groot, maar hoe zitten die schoenen bij je tenen? Is de zool daar ook hard en kan je aan de voorkant de veters goed aantrekken?

Gefeliciteerd!

Van harte gefeliciteerd!

Helaas te groot, maar hoe zitten die schoenen bij je tenen? Is de zool daar ook hard en kan je aan de voorkant de veters goed aantrekken?

Zitten goed bij de tenen, niet te krap en niet te ruim. De zool is goed hard, doch flexibel bij de tenen. Dit komt door de speciale techniek die zij toegepast hebben.

Doordat de voorkant flexibeler is, is dit een goede all-round trainingsschoen. Veters kunnen goed aangetrokken worden.

Terug
Naar boven