Welke maat?Ik heb nog een setje Inov-8 fastlifts staan, amper gebruikt.
KOPEN?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke maat?Ik heb nog een setje Inov-8 fastlifts staan, amper gebruikt.
KOPEN?
Ooit Sabo deadliftschoentjes geprobeerd? Ik heb nagenoeg al het gangbare schoeisel gehad en vind deze echt tot nu toe de beste.Het gaat om FASTLIFT 335 - Sportschoenen maat 44. Normaal draag ik maat 43.
Draag toch liever Chucks als all-round schoen. Het steeds wisselen kost mij teveel moeite haha!
Hier komt een powerlifter trainen en die is er ook helemaal fan van. Als ik op strengthshop nog wat spullen bestel ga ik ze toch eens meebestellen.Ooit Sabo deadliftschoentjes geprobeerd? Ik heb nagenoeg al het gangbare schoeisel gehad en vind deze echt tot nu toe de beste.
eerder een klein beetje grootGoede tip! Helaas is mijn maat al uitverkochtof vallen die PL4 schoenen toevallig klein uit?
Ooit Sabo deadliftschoentjes geprobeerd? Ik heb nagenoeg al het gangbare schoeisel gehad en vind deze echt tot nu toe de beste.
Jarig hee

Helaas te groot, maar hoe zitten die schoenen bij je tenen? Is de zool daar ook hard en kan je aan de voorkant de veters goed aantrekken?Het gaat om FASTLIFT 335 - Sportschoenen maat 44. Normaal draag ik maat 43.
Draag toch liever Chucks als all-round schoen. Het steeds wisselen kost mij teveel moeite haha!
Maakt mij ook niet zoveel uit zolang ik maar stabiel staHaha. Je traint toch thuis? Dan maakt het toch geen hol uit wat je aan hebt![]()
)Maakt mij ook niet zoveel uit zolang ik maar stabiel sta
in het weekend train ik wel in een gym (puur voor de legpress en gezelligheid)

ik was aan het kijken naar die legacy lifter van hun. Beetje te duurIk heb al jaren de Reebok Nano. Kan je voor alles gebruiken![]()

ik was aan het kijken naar die legacy lifter van hun. Beetje te duur![]()
Tenzij je natuurlijk issues hebt met goed te squatten.Helaas te groot, maar hoe zitten die schoenen bij je tenen? Is de zool daar ook hard en kan je aan de voorkant de veters goed aantrekken?
Nee eigenlijk nietTja. Ik zou sowieso geen weightlifting shoes kopenTenzij je natuurlijk issues hebt met goed te squatten.
mja, als ik er geen voordeel uit haal gebruik ik ze wel als wandelschoenen 
Nee eigenlijk nietmja, als ik er geen voordeel uit haal gebruik ik ze wel als wandelschoenen
![]()