AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Lol, als ik 3000kcal eet blijf ik nog steeds motherfucking vet XD

Tot enkele dagen voor de DBB meet, daar doe ik het nu ook voor, het gedacht om daar met een plofkop tussen de rest te staan schrikt mij nogal af :p, dus maar even zorgen dat de kaaklijn terug is, vanaf daarna weer puur focus op kracht :) (en proberen niet te dik te worden ondertussen)
Dus een weekje of 2 om 2kg vet te verliezen (vocht is ondertussen voor een groot deel weg) Daarom de voor mijn doen lage kcals. Moet eerlijk zeggen dat ik mijn kcals niet 100% tel en het vooral natte vinger werk is nu.

Je staat echt niet hoog in VP, althans, als je niet drastisch bent veranderd sinds onze meet :) je bent vrij droog dus het zal er alleen maar beter op worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.624
Lol, als ik 3000kcal eet blijf ik nog steeds motherfucking vet XD
Daar heb ik een beetje geluk mee, door ziekte van crohn verteert niet alles even goed. Als ik daarbij de alcohol weg laat, een zak pinda’s minder eet dan gaat het nogal snel.
Nadeel is dat ik mij dan ook wel belabberd voel door het kcal tekort.

• #1.625
Je staat echt niet hoog in VP, althans, als je niet drastisch bent veranderd sinds onze meet :) je bent vrij droog dus het zal er alleen maar beter op worden.
Klein beetje verdikt in die paar weken, maar nu het vocht weg is gaat het over mss een kg vet ofzo, dus als ik er 2 weet te verliezen sta ik ruw gezegd een procentje droger tegen de meet

• #1.626
Zie ik daar een vaag begin van abs?
Cutten gaat lekker hard, dit weekeinde 2xbbq voor verjaardag dochter dus 2dagen pauze.
A4585241-C2FB-4D89-8322-8A712D4325EB.jpeg

Dat lijkt me al geen begin meer :p jelly van die volle chest! Ik mis echt upperpecks. Is gewoon plat-.-

Meer dan een begin idd!
Dat bij 1m85 ziet er absoluut niet uit als 105 kg moet ik zeggen. Eerder 85 kg, hoewel ik maar een deel zie natuurlijk.

Meer dan een begin idd!
Dat bij 1m85 ziet er absoluut niet uit als 105 kg moet ik zeggen. Eerder 85 kg, hoewel ik maar een deel zie natuurlijk.
Ik ben 86 bij 183. En ik zie er helemaal niet uit als deze beast. Dus voor mij lijkt het wel richring 100 zoiezo. Echt snoeihard fysiek vind ik. Ik k om niet eens in de buurt

Als dit 85 moet zijn zie ik eruit als 60. Hartstikke buff en abs komen door. Goed bezig chrash

• #1.632
  • #1.633
Meer dan een begin idd!
Maar zie hier ook wel regelmatig foto’s voorbij komen van kerels die 10kg lichter zijn, maar er op foto een stuk buffer uitzien :) als ik er langs sta valt het pas op :p

• #1.635
Dat geef ik onmiddellijk toe :roflol:
Het is ook dat armen en benen niet (goed) zichtbaar zijn in deze foto, daar kan natuurlijk veel massa zitten.
Nope, dat zijn mijn zwakke punten :p armen zijn ook maar 43/44 cm ofzo, maar BB is veel illusie en poseren, daar ben ik niet zo mee bezig, als ik een foto of 2 heb getrokken heb ik er wel genoeg van

Zware knoken.

Terug
Naar boven