AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.604
cycle 2 van wendler, tijdens het cutten laat ik even de BBB sets weg, super weinig energie vanwege een nogal hevige fatburner....
BBB sets komen terug zodra ik terug bulk (weekje of 2/3 dus)
VPR kunnen zetten op squat, de rest was waardeloos.
voeding redelijk buiten afgelopen nacht een f**k-up door extreme cravings, mja, herpakken en doorgaan. Gewicht 102 dus 2,5kg er al af, nog 2 te gaan.

5/3/1 session
Date: Wednesday, 26 August 2020
Duration: 00:36:24

Warmup sets Squat
----------------------------
✔︎ 5 x 65.0
✔︎ 5 x 80.0
✔︎ 3 x 100.0

Main sets Squat
✔︎ 5 x 105.0
✔︎ 5 x 125.0
✔︎ 7 x 140.0

Trap bar deadlift
✔︎ 8 x 195.0
✔︎ 8 x 195.0
✔︎ 8 x 195.0

wat “gezondere“ voeding voor volgende cravings weg te werken :)
image.jpg

Maar 2 repjes extra op je rep out van +5? Dat is krap in je 2de cycle.

• #1.606
  • #1.608
Heb je 90% van je 1RM genomen als uitgangspunt? Als het daarop niet lukt, ga je naar 80%.

Zo ga je redelijk snel stallen.
Staat nu op 90, vorige cycle ging best vlotjes, denk dat deze ook wel goedkomt als de kcals weer wat omhoog gaan, en anders idd gewoon zakken met alles :) ben nogal hoog begonnen voor mijn doen.

Staat nu op 90, vorige cycle ging best vlotjes, denk dat deze ook wel goedkomt als de kcals weer wat omhoog gaan, en anders idd gewoon zakken met alles :) ben nogal hoog begonnen voor mijn doen.

Start low, build slow :p En vreten maar :p

Dikke trap bar dl wel. Kan wel geloven dat het even moeilijker is in de cut. Gelukkig hoef je niet lang te cutten

• #1.611
Als je maar wel gezellig mee eet tijdens de meet :P

Hoe groot is je defict? Normaliter moet je toch wel met een defict van 500kcal je repgoal halen met Wendler (ook eigen ervaring)

Hoe groot is je defict? Normaliter moet je toch wel met een defict van 500kcal je repgoal halen met Wendler (ook eigen ervaring)
Vermoed ook wel dat je al eens sneller een minder goeie dag hebt dan anders wanneer je cut? Heb zelf nog nooit echt een cut gedaan maar lijkt me gewoon zo xD
Hoeveel reps moet je halen minimum op je repout volgens schema?

• #1.616
Vorige wendler cycle zat ik de meeste dagen +4500, nu minder dan 3000 (buiten vandaag dan, boekje wat te buiten gegaan)
Heb mn repgoal ook wel gehaald hoor :) moest minimaal 5x140 doen en heb 7reps gehaald :) het is gewoon een nogal zwakke rep-out

• #1.617
Vermoed ook wel dat je al eens sneller een minder goeie dag hebt dan anders wanneer je cut? Heb zelf nog nooit echt een cut gedaan maar lijkt me gewoon zo xD
Hoeveel reps moet je halen minimum op je repout volgens schema?
5 reps bij mij is tijdens een cut elke training een minder goede, zal ook wel voor een heel groot deel mentaal zijn.

3000 kcals? Pfoe... dat zal wel wennen zijn voor je.
Heb je een bepaalde termijn in gedachten voor je cut?

• #1.619
3000 kcals? Pfoe... dat zal wel wennen zijn voor je.
Heb je een bepaalde termijn in gedachten voor je cut?
Tot enkele dagen voor de DBB meet, daar doe ik het nu ook voor, het gedacht om daar met een plofkop tussen de rest te staan schrikt mij nogal af :p, dus maar even zorgen dat de kaaklijn terug is, vanaf daarna weer puur focus op kracht :) (en proberen niet te dik te worden ondertussen)
Dus een weekje of 2 om 2kg vet te verliezen (vocht is ondertussen voor een groot deel weg) Daarom de voor mijn doen lage kcals. Moet eerlijk zeggen dat ik mijn kcals niet 100% tel en het vooral natte vinger werk is nu.

Das idd een groot deficit. Maarja niet meer lang te gaan :lifter:

Terug
Naar boven