- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Hopen op betere tijden danwelkom terug in ieder geval
Thanks.
Binnenkort ook maar weer eens beginnen loggen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopen op betere tijden danwelkom terug in ieder geval
Ik heb je activiteiten toch wel gemist, ouwe Belgische krachtkabouterPech periode gehad... maar nu begint alles weer in de plooi te vallen.

Ik heb je activiteiten toch wel gemist, ouwe Belgische krachtkabouter![]()

Ik suck nogal in squatten en mijn energie is echt 0,0 op het momentMaar 2 repjes extra op je rep out van +5? Dat is krap in je 2de cycle.

Ik suck nogal in squatten en mijn energie is echt 0,0 op het moment![]()
Staat nu op 90, vorige cycle ging best vlotjes, denk dat deze ook wel goedkomt als de kcals weer wat omhoog gaan, en anders idd gewoon zakken met allesHeb je 90% van je 1RM genomen als uitgangspunt? Als het daarop niet lukt, ga je naar 80%.
Zo ga je redelijk snel stallen.
ben nogal hoog begonnen voor mijn doen.Staat nu op 90, vorige cycle ging best vlotjes, denk dat deze ook wel goedkomt als de kcals weer wat omhoog gaan, en anders idd gewoon zakken met allesben nogal hoog begonnen voor mijn doen.
En vreten maar 
Lang cutten houd ik ook niet vol, hetgeen waar ik de grootste hekel aan heb in deze gehele sport.Dikke trap bar dl wel. Kan wel geloven dat het even moeilijker is in de cut. Gelukkig hoef je niet lang te cutten
Ja natuurlijk daar ben ik het voor aan het doen

Vermoed ook wel dat je al eens sneller een minder goeie dag hebt dan anders wanneer je cut? Heb zelf nog nooit echt een cut gedaan maar lijkt me gewoon zo xDHoe groot is je defict? Normaliter moet je toch wel met een defict van 500kcal je repgoal halen met Wendler (ook eigen ervaring)
Vorige wendler cycle zat ik de meeste dagen +4500, nu minder dan 3000 (buiten vandaag dan, boekje wat te buiten gegaan)Hoe groot is je defict? Normaliter moet je toch wel met een defict van 500kcal je repgoal halen met Wendler (ook eigen ervaring)
moest minimaal 5x140 doen en heb 7reps gehaald
het is gewoon een nogal zwakke rep-out5 reps bij mij is tijdens een cut elke training een minder goede, zal ook wel voor een heel groot deel mentaal zijn.Vermoed ook wel dat je al eens sneller een minder goeie dag hebt dan anders wanneer je cut? Heb zelf nog nooit echt een cut gedaan maar lijkt me gewoon zo xD
Hoeveel reps moet je halen minimum op je repout volgens schema?
Tot enkele dagen voor de DBB meet, daar doe ik het nu ook voor, het gedacht om daar met een plofkop tussen de rest te staan schrikt mij nogal af3000 kcals? Pfoe... dat zal wel wennen zijn voor je.
Heb je een bepaalde termijn in gedachten voor je cut?
, dus maar even zorgen dat de kaaklijn terug is, vanaf daarna weer puur focus op kracht
(en proberen niet te dik te worden ondertussen)