O, wat verlang ik zo naar de tijd dat ze 1 en 3 waren ipv 2 en 4.Nee die is in april 1 geworden, hebben we niet kunnen vieren door de crisis toen, mja, weet hij toch niets van, dochtertje word 3

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O, wat verlang ik zo naar de tijd dat ze 1 en 3 waren ipv 2 en 4.Nee die is in april 1 geworden, hebben we niet kunnen vieren door de crisis toen, mja, weet hij toch niets van, dochtertje word 3

Gaat het bergaf?O, wat verlang ik zo naar de tijd dat ze 1 en 3 waren ipv 2 en 4.![]()
ik begin de oudste nu echt super leuk te vinden, kan ik overal mee naartoe nemen, jongste is echt nog een moeder-hangertjeIs ergens altijd wel grappig van die dingenValt heel erg mee, maar de jongste is stukker actiever, drukker en baldadiger dan de oudste dus het is wel pittig, maar ook leuk. Vandaag hadden ze een aquariumpje op zijn groep van de opvang gezet, dus hij ging met zijn handjes vissen vangen, dat vonden de leidsters niet zo leuk.
hier is de jongste ook een stuk feller, overal op klimmen, nogal luid en druk, moet een beetje tegen grote zus kunnen strijdenThnxHier ook een dochter van 3.5.. Als je als papa zo een taart van frozen te voorschijn kunt toveren, dan ben je goed bezig. Leuk om te zien.
de eer gaat wel naar mijn vrouw
ik heb helpen voorproeven Thnxde eer gaat wel naar mijn vrouw
ik heb helpen voorproeven
leuk zo een jong dochtertje hee? Brengt wat leven in het huis.
Een prachtige princessentaart. IK vind hem sjiekThnx, zelf zie ik er een beetje tegen op, hele hoop werk, stief en schoonvader waar het toch weer niet sjiek genoeg gaat voor zijn,,, maar dochter heeft er wel zin in dus het kan nog leuk worden![]()
Frozen is verschrikkelijk, een sjw-propaganda vehicle van Disney, maar enorm populair.Thnxde eer gaat wel naar mijn vrouw
ik heb helpen voorproeven
leuk zo een jong dochtertje hee? Brengt wat leven in het huis.
Meen je dat?Frozen is verschrikkelijk, een sjw-propaganda vehicle van Disney, maar enorm populair.
Ik heb er wel eens wat over gelezen en ik vond er een aantal goede argumenten tussen staan. De bron was dan wel wat traditioneler en conservatiever dan de MSM, maar dat ben je al snel tegenwoordig.
Welke sprookjes, sagen, verhalen en/of (teken)films zijn wel ok in de ogen van alle denkbare bevolkingsgroepen?
Hoewel ik het zelf enigszins heb aangehaald, voel ik me wat bezwaard om deze discussie in iemands log te voeren.Welke sprookjes, sagen, verhalen en/of (teken)films zijn wel ok in de ogen van alle denkbare bevolkingsgroepen?

![]()
Tom and Jerry cartoons carry racism warning
Tom and Jerry cartoons on television are being accompanied by a warning that they may depict scenes of "racial prejudice".www.bbc.com
mijn kids vinden het wel leuk.
Doet me er aan denken dat als er voor een kinderfeest een zwarte en een witte man verkleed zijn en kadootjes uitdelen, er mensen zijn die meteen oordelen dat de zwarte automatisch een slaaf is, en de witte automatisch schuldig aan en verantwoordelijk voor 400 jaar slavernij. Voor een kinderfeest 
ThnxEen prachtige princessentaart. IK vind hem sjiek
Fijne dag!

we hebben de film nog niet gezienFrozen is verschrikkelijk, een sjw-propaganda vehicle van Disney, maar enorm populair.
Leuke taart, maak er een mooie dag van!
ze is er gek op door de “slijm en knutselfilpjes” op youtube. Ik vind zelf de oude disney ook een stukje mooier en leuker, maar dat zal ook wel een leeftijd dingetje zijn. Disney heeft bij mij persoonlijk een beetje afgedaan door marvel helemaal te verzieken met hun politiek correct gedoe.Idd ditDaarmee krijgen ze het minst gedoe. Of er nu een plan achter zit, willen laten zien hoe woke ze zijn
ow shieeeeet
veel nazi propaganda van te vinden 

en dan te denken dat er ook genoeg blanken slaaf zijn geweest, miljoenen aziaten en andere bevolkingsgroepen nog steeds op slinkse manieren ... Het verleden is het verleden... maar voor bepaalde sjw tegenwoordig niet meer. Vaak het typetje werkloos en niet beter te doen dan een gehele dag te focussen op wat eventueel waargenomen zou kunnen worden als slecht. Droevig voor iedereen.Ik moest even sjw googelen hoorDoet me er aan denken dat als er voor een kinderfeest een zwarte en een witte man verkleed zijn en kadootjes uitdelen, er mensen zijn die meteen oordelen dat de zwarte automatisch een slaaf is, en de witte automatisch schuldig aan en verantwoordelijk voor 400 jaar slavernij. Voor een kinderfeest
![]()
Met kinderen gaat het altijd bergaf.Gaat het bergaf?ik begin de oudste nu echt super leuk te vinden, kan ik overal mee naartoe nemen, jongste is echt nog een moeder-hangertje
Ik bewaar deze post tot je ever een tijdje er zelf hebt

)