MuscleMeat

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.682
Valt heel erg mee, maar de jongste is stukker actiever, drukker en baldadiger dan de oudste dus het is wel pittig, maar ook leuk. Vandaag hadden ze een aquariumpje op zijn groep van de opvang gezet, dus hij ging met zijn handjes vissen vangen, dat vonden de leidsters niet zo leuk.

• #1.684
Valt heel erg mee, maar de jongste is stukker actiever, drukker en baldadiger dan de oudste dus het is wel pittig, maar ook leuk. Vandaag hadden ze een aquariumpje op zijn groep van de opvang gezet, dus hij ging met zijn handjes vissen vangen, dat vonden de leidsters niet zo leuk.
Is ergens altijd wel grappig van die dingen :p hier is de jongste ook een stuk feller, overal op klimmen, nogal luid en druk, moet een beetje tegen grote zus kunnen strijden

Hier ook een dochter van 3.5.. Als je als papa zo een taart van frozen te voorschijn kunt toveren, dan ben je goed bezig. Leuk om te zien.

• #1.686
Hier ook een dochter van 3.5.. Als je als papa zo een taart van frozen te voorschijn kunt toveren, dan ben je goed bezig. Leuk om te zien.
Thnx ;) de eer gaat wel naar mijn vrouw :p ik heb helpen voorproeven
leuk zo een jong dochtertje hee? Brengt wat leven in het huis.

Thnx, zelf zie ik er een beetje tegen op, hele hoop werk, stief en schoonvader waar het toch weer niet sjiek genoeg gaat voor zijn,,, maar dochter heeft er wel zin in dus het kan nog leuk worden :)
Een prachtige princessentaart. IK vind hem sjiek :thumb:
Fijne dag!

Thnx ;) de eer gaat wel naar mijn vrouw :p ik heb helpen voorproeven
leuk zo een jong dochtertje hee? Brengt wat leven in het huis.
Frozen is verschrikkelijk, een sjw-propaganda vehicle van Disney, maar enorm populair.

Leuke taart, maak er een mooie dag van!

Ik heb er wel eens wat over gelezen en ik vond er een aantal goede argumenten tussen staan. De bron was dan wel wat traditioneler en conservatiever dan de MSM, maar dat ben je al snel tegenwoordig.

Als ik het er helemaal mee eens zou zijn dan zou ik er hier niets over zeggen, maar alleen het mijne van denken.

Dat er door dat soort grote bedrijven een bepaald beeld wordt neergezet daar ben ik wel van overtuigd, al was het maar uit winstbejag. Daarmee krijgen ze het minst gedoe. Of er nu een plan achter zit, willen laten zien hoe woke ze zijn, ze met de tijdgeest meebewegen, buigen voor verwachte druk of een financiële afweging maken: het resultaat is hetzelfde.

Laatst bewerkt:
Welke sprookjes, sagen, verhalen en/of (teken)films zijn wel ok in de ogen van alle denkbare bevolkingsgroepen?

Ik moest even sjw googelen hoor :o Doet me er aan denken dat als er voor een kinderfeest een zwarte en een witte man verkleed zijn en kadootjes uitdelen, er mensen zijn die meteen oordelen dat de zwarte automatisch een slaaf is, en de witte automatisch schuldig aan en verantwoordelijk voor 400 jaar slavernij. Voor een kinderfeest :(

• #1.698
Een prachtige princessentaart. IK vind hem sjiek :thumb:
Fijne dag!
Thnx :)
Frozen is verschrikkelijk, een sjw-propaganda vehicle van Disney, maar enorm populair.

Leuke taart, maak er een mooie dag van!
we hebben de film nog niet gezien :p ze is er gek op door de “slijm en knutselfilpjes” op youtube. Ik vind zelf de oude disney ook een stukje mooier en leuker, maar dat zal ook wel een leeftijd dingetje zijn. Disney heeft bij mij persoonlijk een beetje afgedaan door marvel helemaal te verzieken met hun politiek correct gedoe.

Daarmee krijgen ze het minst gedoe. Of er nu een plan achter zit, willen laten zien hoe woke ze zijn
Idd dit
ow shieeeeet :p veel nazi propaganda van te vinden :p
mickey mouse nog feller :p
Ik moest even sjw googelen hoor :o Doet me er aan denken dat als er voor een kinderfeest een zwarte en een witte man verkleed zijn en kadootjes uitdelen, er mensen zijn die meteen oordelen dat de zwarte automatisch een slaaf is, en de witte automatisch schuldig aan en verantwoordelijk voor 400 jaar slavernij. Voor een kinderfeest :(
en dan te denken dat er ook genoeg blanken slaaf zijn geweest, miljoenen aziaten en andere bevolkingsgroepen nog steeds op slinkse manieren ... Het verleden is het verleden... maar voor bepaalde sjw tegenwoordig niet meer. Vaak het typetje werkloos en niet beter te doen dan een gehele dag te focussen op wat eventueel waargenomen zou kunnen worden als slecht. Droevig voor iedereen.

• #1.700
Terug
Naar boven