XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

@chrash :veel plezier vandaag met jouw gezinnetje....jammer van schoonvader en stiefvader...maar die moeten zich maar aanpassen het gaat om jullie dochter vandaag toch?zolang zij maar tevreden is en dat gaat met jullie voorbereidingen helemaal goed komen..heb ik alle vertrouwen in!zeker met zo'n taart en fietstochten naar de ijscoboer....
En de jongste visser bij jullie thuis:heerlijk toch man. Moet iets van karakter in zitten toch ☺ geniet ervan!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.702
@chrash :veel plezier vandaag met jouw gezinnetje....jammer van schoonvader en stiefvader...maar die moeten zich maar aanpassen het gaat om jullie dochter vandaag toch?zolang zij maar tevreden is en dat gaat met jullie voorbereidingen helemaal goed komen..heb ik alle vertrouwen in!zeker met zo'n taart en fietstochten naar de ijscoboer....
En de jongste visser bij jullie thuis:heerlijk toch man. Moet iets van karakter in zitten toch ☺ geniet ervan!
Zo erg zijn ze gelukkig ook weer niet, alleen wat zeuren maar heb er toch wel vaak hulp aan :p lekker de kip aan het marineren, seffens de tuin in orde zetten en dan zijn we er klaar voor :p
thnx ;)

Zo erg zijn ze gelukkig ook weer niet, alleen wat zeuren maar heb er toch wel vaak hulp aan :p lekker de kip aan het marineren, seffens de tuin in orde zetten en dan zijn we er klaar voor :p
thnx ;)
Ah gelukkig!
In ieder geval veel plezier vandaag...maar zo te lezen komt dat wel goed

• #1.704
Trainen zit er niet in vandaag, ben aan het stres-drinken (Maar niet aan het zuipen ofzo) dus het heeft toch weinig nut. Morgen inhalen :)
Set-up is ready :p nu even fietsje in elkaar schroeven om wat te kalmeren :)

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    235,1 KB · Weergaven: 109
Worden de kettlebells toch goed gebruikt!

• #1.707
Jullie kunnen allemaal ruig doen maar ik ben een familiefeest langs de ander kant aan het inmaken

• #1.709
Mooie dag, geen gezeur, iedereen op zijn gemak nu, hopelijk morgen hetzelfde :p (heb wel super hard mijn best gedaan om het een mooi verjaardag feest te maken, gelukkig dat het leuk is :) )

• #1.711
Ben mijn toch best wel aan het vermaken, al heb in moeite om het toe te geven :p

Super man :) goed dat je je amuseert meneer chef!

• #1.714
Gewicht deze ochtend 100,2 dus kcals gaan rustig omhoog, starten bij 3800 en weer tellen via mfp. Trainen zit er vandaag nog niet in want nog steeds stekende hoofdpijn. Gisteren uiteindelijk nuchter gebleven want ik kon geen alcohol meer zien :p
Heb het goed kunnen verbergen, niemand had mijn best extreme kater door op de bbq. Om 20u gisteren in bed gekropen

• #1.715
11x180, 13x zat er niet in. Nog niet zo fris :)

dit is gewoon vals spelen :P, block pulls van goed 4cm.
en dit tempo doet niet goed aan je techniek.

• #1.718
  • #1.720
5/3/1 session
Date: Tuesday, 1 September 2020
Duration: 00:12:12

Warmup sets Dead Lift
----------------------------
✔︎ 5 x 85.0
✔︎ 5 x 105.0
✔︎ 3 x 125.0