AndroidHealthClinic

Creapure Creatine - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Verbetering maximalen in spierkracht 5-15%
    -Maximum range interval training 5-20%
    -Krachtproductie in explosieve kracht tot 30%
    -Training met herhaalde sprints 5-15%
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Neutraal (geen smaak)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop (5 gram 's ochtends)
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, volgende dag geleverd, extra samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, heb dat ondertussen ook al gedaan.
    Het lost makkelijk op, doet ook gewoon wat het moet doen.

Mijn review:

Kenmerken:
-De meest zuivere creatine met de beste werking
-Gepatenteerde en gegarandeerde kwaliteit
-De beste keuze voor krachtsporters
-Je weet zeker dat het werkt
-Vergroot je spierkracht
-Meer vetvrije spiermassa

Smaak en oplosbaarheid:
Hier valt niets op aan te merken! Ik heb het opgelost in fruitsap, even roeren en het was in orde! Je proeft het niet en het doet ook niets af aan de smaak van je fruitsap. Het is ook perfect mogelijk in water op te lossen.
Aan te raden dosering:
Ik heb dit product eerst ingenomen met de aangeraden laadfase, zoals op de website beschreven staat. Dit is 5 dagen lang 15 tot 25 gram per dag nemen. Nu heb ik sommigen al horen zeggen dat dit lang achterhaald is maar daar dit de eerste keer was heb ik gevolgd wat er op de site stond.
De rest van de periode nam ik elke ochtend 1 scoop van 5 gram in een glas fruitsap. (of water)
Pauze?:
Ook hier zijn er voor-en tegenstanders van, maar ik heb na 2 maand Creapure in te nemen even 2 week niets genomen, om dan terug een periode van 2 maand Creapure te gebruiken.
Besluit:
Het is een vaste blijver in mijn collectie, het lost makkelijk op, de smaak valt niets op aan te merken, en ik voel ook de werking van het product. Ik voelde mijn spieren in kracht toe nemen en ik heb in de periode dat ik Creapure heb gebruikt ook mijn VP zien verminderen. Last but not least, de prijs daar moet ik het zeker niet voor laten. Een aanrader dus!

IMG_0038.jpg
 
Ik zou er een deel creapure in doen en de rest opvullen, niemand die het merkt..
Dat lijkt me niet dat ON dat doet????????????

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Even opgezocht en inderdaad :D.

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=146457603&p=1101143083&viewfull=1#post1101143083

Maargoed, dit is het B&F Creatine topic... We dwalen af.
Heb het spul een goeie tijd geleden gebruikt, niets van gemerkt. Na een langere stop heb ik een ander merk besteld, ben benieuwd hoe dat uitpakt.
No problem. Ik kon die gegevens er zo niet bij vinden, maar dat had ik ook gelezen. Mensen kijken vaak op ON.com en verwachten dan Creapure te krijgen terwijl er ontzettend veel verwarring ontstaat. Als ik dit kon vinden, had ik het graag gemotiveerd. Scheelde een paar offtopic post:D Anyway, creapure blijft creapure en dus topkwaliteit. Snap ook niet waarom ON het dan niet in Duitsland koopt....
 
Ben ik de enige die vind dat Cools lief is geworden?

Cools zit in zijn off-periode, wacht maar af 5keer5.
Komt straks weer zo snoei hard uit de hoek!!
 
Verkapte bump in de vorm van een compliment naar de tegenstander.

Well played, sir.
 
Zo, kan het ook natuurlijk :p
 
Deze week weer Creapure binnen gekregen, maandag ga ik cleanbulken en dus direct toepassen. Samen met de Perfect Pre-Workout en de The Curse en kan ik er weer tegen aan. Ben erg benieuwd, de recensies over de Perfect Pre-workout zijn goed.
 
Lekker boeiend.
Yep, dan kan ik mijn ervaringen hier delen :) Waarvoor reviews zijn! Vooraf wegen en meten incl vetvrije massa en 12 weken hetzelfde voedingsschema hanteren en kijken wat er gebeurd.
 
Hoe kan je een betrouwbare review geven als je niet weet wat B&F in zijn huisproducten verwerkt? Maar ach gelukkig bestaat er ook voor jou het placebo-effect, is het niet helemaal een miskoop :p
 
Deze week weer Creapure binnen gekregen, maandag ga ik cleanbulken en dus direct toepassen. Samen met de Perfect Pre-Workout en de The Curse en kan ik er weer tegen aan. Ben erg benieuwd, de recensies over de Perfect Pre-workout zijn goed.

Welke recencies zijn goed? Die op hun eigen website? Je weet toch hoop ik wel dat ze alle negatieve verwijderen?
 
goed topic, goed dat het er nog is ook..
 
Welke recencies zijn goed? Die op hun eigen website? Je weet toch hoop ik wel dat ze alle negatieve verwijderen?
Van jongens in de sportschool, instagram etc. Vandaag heb ik nog op the Curse getraind en mijn maatje op de PPW. Hij ging er erg lekker op en kon goed trainen. Dinsdag draaien we om en ga ik heavy squats erop doen. Ik kan de review hier wel zetten.
 
Voor mij hoef je de review hier vooral niet neer te zetten hoor. Ik weet het resultaat al:rolleyes:
 
Voor mij hoef je de review hier vooral niet neer te zetten hoor. Ik weet het resultaat al:rolleyes:
Oh dikke prima :) Dan maak ik wel een nieuw topic aan :D Ik snap dat gebitch niet altijd, een fora is toch om ervaringen uit te wisselen.
 
Back
Naar boven