Fitness Seller

Creatine + alcohol thread100

Nillos

Cool Novice
Waardering
3
Sorry allereerst voor nog een thread hierover, maar de andere threads beantwoordden mn vragen niet naar behoren.

- Volgende week ga ik op vakantie met school en uiteraard wil ik daar ook drinken 's avonds als wij daar de gelegenheid voor hebben, maar ik gebruik ook creatine. Wat zou ik het beste kunnen doen?
1. die week geen creatine innemen
2. die week 's morgens creatine innemen en 's avonds drinken, maar wel met genoeg water ernaast drinken.

mogen toch gewoon samen genomen worden?

Wat baksteen zegt.

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

mogen toch gewoon samen genomen worden?

Ja maar heeft totaal geen nut als je week op vakantie gaat, zuipen, niet trainen en slecht eten.

Al betwijfel ik sowieso of TS goed eet.

• Topic Starter Topic Starter
Wat baksteen zegt.

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Ja maar heeft totaal geen nut als je week op vakantie gaat, zuipen, niet trainen en slecht eten.

ok

Al betwijfel ik sowieso of TS goed eet.

Vanwaar denk je dat ik slecht eet, of zeg je maar wat :suicide:

Waarvoor delete je nu opeens je foto topic?

Maar ik zat er naast, was gewoon een vooroordeel van mij.

Je had opzich deze vraag met redelijke kennis ook zelf kunnen beantwoorden. Week niet nemen, gaat niet veel uitmaken. Gewoon genieten en drinken!

Laatst bewerkt:
Waarvoor delete je nu opeens je foto topic?

Maar ik zat er naast, was gewoon een vooroordeel van mij.

Je had opzich deze vraag met redelijke kennis ook zelf kunnen beantwoorden. Week niet nemen, gaat niet veel uitmaken. Gewoon genieten en drinken!

Omdat ik daar nieuwe foto's op ga plaatsen deze week wanneer ik tijd heb ;) Ok, goed te horen vooral omdat ik misschien wel als enige op school de discipline heb om me ook echt aan een goed opgesteld voedingsschema te houden.

Ja klopt aan de ene kant wel, maar creatine trekt vocht 'naar' de spieren, en alcohol 'haalt' dat vocht er juist uit. En daarbij verhoogt creatine volgens onderzoeken de eiwitsynthese en alcohol verlaagt die, dus ik concludeerde dat je beter een 'normale' eiwitsynthese kan hebben dan een lagere omdat alleen alcohol wordt ingenomen.

Vocht wil men (meestal) sowieso niet. Gaat er meer om ADP + P = ATP

Als je die ATP (Korte kracht inspanning) niet gaat gebruiken zal je creatine niet nodig hebben. Daarnaast is het vakantie gewoon genieten en daarna weer knallen.

Daarnaast is het nutteloos om creatine te nemen. Om je creatine voorraad hoog te houden. Duurt enkele weken voordat het weer naar normale waarden is.

Laatst bewerkt:
Vocht wil men (meestal) sowieso niet. Gaat er meer om ADP + P = ATP

Als je die ATP niet gaat gebruiken zal je creatine niet nodig hebben. Daarnaast is het vakantie gewoon genieten en daarna weer knallen.

ja klopt, je zou kunnen opdrukken en dippen, dan gebruik je die ATP toch, aangezien je energie nodig hebt daarvoor. Maar ik weet niet of dat zo heel veel gaat opleveren.

Denk dat ik gewoon het beste het thuis kan laten zoals je zegt, en kan genieten van de vakantie!

dankje,

Thuislaten voor die paar dagen, creatine + veel alcohol (bij mij met carnaval, ondanks dat ik goed at en ook veel water dronk) zorgt toch sneller voor uitdroging merk ik, mijn huid droogt uit en meer koppijn etc. Weet ik ook niet hoevaak je gaat zuipen daar, 1 avondje is wat anders dan de hele week.. maar met creatine kan je gewoon stoppen om het later weer op te pakken hoor.

supplementen thuislaten en je gewoon goed eten en amuseren op vakantie, dat was ook de raad die ik gekregen heb in een topic van mij

Terug
Naar boven