XXL Nutrition

Creatine bij omlaag brengen vet percentage

daniel007

Novice
Waardering
0
Hey iedereen, :)

Ik ben 17 jaar oud en mijn doel is om een wasbordje te krijgen, ook zou ik graag wat bredere armspieren en schouder spieren willen ontwikkelen. Ik heb me behoorlijk op internet proberen in te lezen en heb met die info een voedingsschema opgesteld om mijn vetpercentage (nu rond de 12 %) naar beneden te brengen (doel is ongeveer 9 a 8 %) zodat ik blokjes begin te zien.

Wat ik me afvraag is of het verstandig is om met creatine te beginnen als je bezig bent met je verpercentage naar beneden te brengen zodat je spiermassa toe neemt ipv afneemt. Ik heb nog geen ervaring met creatine dus alle info is welkom.

mijn voedingsschema ziet er als volgt uit en als jullie daar tips of kritiek op hebben hoor ik het graag:

Voedingsschema
Ontbijt:
Hoeveelheid Kcal eiwit koolhydraten vet

Havermout 65 gram 235 8,5 40,0 4,6
Magere melk 140 mL 60 6,0 9,0 0,0
Water 1 glas

Gekookte ei (zonder eigeel) 1 stuk 13 3,2 0,1 0
Thee (groen) 3 koppen 0 0 0 0
Voedingssupplementen 1 multi 4 all
1 vitamine C
1 bone protect
2 eetlepels Molkasan
Kwark 2 glas ( 266 gram) 120 22,2 6,6 0,2

Kcal eiwit koolhydraten vet
Totaal ontbijt: 428 39,9 55,7 4,8

-------------------------------------------------------------------------------------

Tussendoor (10:45 uur)
2 keer
Bruinbrood 1 plak 75 3,0 13,5 1,0
Kipfilet 20 gram 23 4,7 0 0,96

Totaal tussendoor: Kcal eiwit koolhydraten vet
196 15,4 27 3,9
--------------------------------------------------------------------------------------

Middageten (12:50) Hoeveelheid Kcal eiwit koolhydraten vet
4 keer
Bruinbrood volkoren 1 plak 75 3,0 13,5 1,0
2 keer
Kipfilet 25 gram 28 5,8 0 1,2
2 keer
Tonijn 25 gram 30 6,75 0 0,125
2 keer
Rijstwafel 2 stuk 60 1,4 12,2 0,4
Kipfilet 25 gram 28 5,8 0 1,2
Tomaat 1 stuk 12 1,0 2,0 0
Komkommer 200 gram 16 1,0 1,0 0

Totaal middageten: 532 38,7 81,4 3,9