AndroidHealthClinic

Creatine Buitenland

duhero

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
93kg
Hallo beste leden van Dbb
IK had een vraag kan ik creatine meenemen naar het buitenland ?
ik ga 6 weken naar turkije en ik wil dit graag meenemen naar het buitenland want ik wil daar verder fitnisse.
het is niet illgelaa ofsow of wel ?
en ik ga naar turkije xD

B.v.d

gewoon doen :D

hm wel lastig.. ik weet niet of ik het zou proberen :D

Zou het niet gokken, poeders zijn over het algemeen snel verdacht :P
Weet ook niet hoe ze in turkije tegenover dit soort supplementen staan.

creatine is niet illegaal.

Of het nodig is... lijkt me niet

Of je problemen gaat krijgen als je een onduidelijk zakje met wit poeder onder in je koffer hebt... zou best eens kunnen.

Ik zou het gewoon niet mee nemen en lekker even 6 weken zonder doen.

Laat ik het anders zeggen, als je wordt gecontroleerd in Turkije, dan zullen ze niet op je blauwe ogen vertrouwen als je zegt dat het creatine is voor te fitnessen.

;)

Kan je vertellen dat ze daar behoorlijk streng zijn als het om poedertjes en pilletjes gaat!

Gr YiL

heb in spanje gewoond, en als ik naar belgie kwam nam ik gewoon de pot en al mee, leek mij beter dan het in zakjes of dergelijke te doen want dat ziet er verdacht uit.
En gewoon in je grote koffer steken. :D

Laatst bewerkt:
nederlands gaat elke dag achteruit:(

Laat ik het anders zeggen, als je wordt gecontroleerd in Turkije, dan zullen ze niet op je blauwe ogen vertrouwen als je zegt dat het creatine is voor te fitnessen.

;)

Kan je vertellen dat ze daar behoorlijk streng zijn als het om poedertjes en pilletjes gaat!

Gr YiL

dat snap ik nu is niet. ik ben brui van huidskleur redelijk groot en heb een baardje omt simpel te zeggen alsk opde luchthaven ben pakken ze me er nogal snel uit.

maar met proteinen , havermout & pillen in weedzakjes hebk dus nog nooit mizerie gehad. een enkele keer vroegen ze me wat die pot was. dat was dan nog in een scanner van een egyptisch busstation. die mannen wisten wrs gewoon niet wat die poeder zijn.

tegengestelde wereld?

Zou het niet gokken, poeders zijn over het algemeen snel verdacht :P
Weet ook niet hoe ze in turkije tegenover dit soort supplementen staan.

wat is dat weer voor gelul. enkel in landen waar je geen voeding mag meenemen. maar dat kan je aan de ambassade vragen of ergens op internet vinden. eiwitpoeders, creatine, enz zijn helemaal niet verdacht.

Terug
Naar boven