MuscleMeat

Stelling Creatine - Capsules of poeder?

69ingChipmunks

Ripped Bodybuilder
Waardering
322
Lengte
1m81
Dacht dat ik laatst een artikel gevonden had waarin stond dat capsules beter zouden zijn. Weet het alleen niet meer zeker en kan 'm nergens meer gevonden krijgen.

Wat is jullie ervaring?
Capsules of poeder?

Heb zelf al een de B&F Creatine poeder geprobeerd (potje van €14,90), niet veel van gemerkt. Wil het toch nog een keer proberen maar dan met een ander merk en eventueel capsules.

Zal uiteraard geen verschil tussen dag en nacht zijn...
Maar welk merk raden jullie aan?

Maakt imo geen reet uit. Weet wel nog dat ik vroeger erg goed reageerde op Green Bulge of iets in die richting. Waren groene caps denk ik en redelijk goedkoop.

Maakt bij MIJ niks uit en ik heb ook crea pillen gehad,
dus een vaste vorm ,....

In de capsules zit ook poeder ;P..

Ik haal zelf al een lange tijd bij powersupplements. Vind dat zelf de beste crea. Deze is immers ook smaakloos, je proeft helemaal niks.

Mijn voorkeur gaat uit naar poeder, kan ik gelijk mixen met m'n wheyshake. Maar volgens mij maakt het qua werking niks uit. Tis maar net waar je van houdt.

ik gebruik poeder want als je capsules neemt moet meerdere innemen voor aan je 5 gram te komen

ik gebruik poeder want als je capsules neemt moet meerdere innemen voor aan je 5 gram te komen

Ik had idd capsules, hiervan moest ik er 6 op een dag innemen. Maar maakt mij niks uit, je merkt niet eens dat je ze mee drinkt, ik dronk er aan het eind zelfs 2 a 3 met 1 slok water weg twerijl die dingen redelijk groot zijn. :)

Als je voor caps gaat dan kre alkalyn, geweldig spul.

Dat is toch precies hetzelfde? Verschil zit hem in hoe je het inneemt, poeder is imho vervelender om in te nemen dan pillen (shake maken enz.)

Terug
Naar boven