AndroidHealthClinic

Creatine + Dexaprime?

JVB90

Novice
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
84kg
Vetpercentage
10%
Heren,

Ik wil eigenlijk voor de zomer me bf laten zakken naar 10-12%(nu zo rond de 15-17%).
Wil de aankomende weken creatine gaan gebruiken en dacht dit te gaan combineren met dexaprime.
Ik weet dat je wat extra vocht vast houdt met het gebruik van creatine. En vroeg me hierdoor af of crea goed te combineren is met een fat burner.
Andere supps die ik gebruik zijn whey na mijn training, caseine voor het slapen gaan. Daarnaast neem ik ook visolie en een multi. De basis van het dieet ziet er ongeveer als volg uit.

08:00 Brinta, 2 glazen melk, een banaan, 2 volkoren sneetjes brood met magere vleeswaren, multi
10:00 2 volkoren sneetjes brood met magere vleeswaren
12:00 een bak magere kwark of een blikje tonijn
14:00 2 volkoren sneetjes brood met magere vleeswaren, een stuk fruit
16:00 2 volkoren sneetjes brood met magere vleeswaren
18:00 Avond eten, 2 visolie capsules voor het avondeten
19:00 Trainen
20:30 Whey(B&F)
23:00 Caseine(B&F)

Dus mijn vraag aan jullie of ik dexaprime met creatine kan combineren in de eerste plaats. In de tweede plaats of het mogelijk is met dit voedingsschema in bf te zakken. Train btw 4/5x per week.

BVD

Laatst bewerkt:
Heren,

Ik wil eigenlijk voor de zomer me bf laten zakken naar 10-12%(nu zo rond de 15-17%).
Wil de aankomende weken creatine gaan gebruiken en dacht dit te gaan combineren met dexaprime.
Ik weet dat je wat extra vocht vast houdt met het gebruik van creatine. En vroeg me hierdoor af of crea goed te combineren is met een fat burner.
Andere supps die ik gebruik zijn whey na mijn training, caseine voor het slapen gaan. Daarnaast neem ik ook visolie en een multi. De basis van het dieet ziet er ongeveer als volg uit.

08:00 Brinta, 2 glazen melk, een banaan, 2 volkoren sneetjes brood met magere vleeswaren, multi
10:00 2 volkoren sneetjes brood met magere vleeswaren
12:00 een bak magere kwark of een blikje tonijn
14:00 2 volkoren sneetjes brood met magere vleeswaren, een stuk fruit
16:00 2 volkoren sneetjes brood met magere vleeswaren
18:00 Avond eten, 2 visolie capsules voor het avondeten
19:00 Trainen
20:30 Whey(B&F)
23:00 Caseine(B&F)

Dus mijn vraag aan jullie of ik dexaprime met creatine kan combineren in de eerste plaats. In de tweede plaats of het mogelijk is met dit voedingsschema in bf te zakken. Train btw 4/5x per week.

BVD

Denk dat je teveel uit brood haalt... Waarom geen tonijn of kipsalade in de middag? Visolie voor je ontbijt nemen.

Van creatine houd je vochtvast dus dit zou ik sowieso niet tijdens de laatste weken van het cutten gebruiken...

Laatst bewerkt:
Denk dat je die visolie capsules beter in de ochtend kan nemen. In plaats van Creatine kan je beter een supp pakken waar Creatine inzit zoals Nr 1 en Magnificent dan kan je ook die casseine weglaten en heb je een Pre en post workout shake

Denk dat je die visolie capsules beter in de ochtend kan nemen. In plaats van Creatine kan je beter een supp pakken waar Creatine inzit zoals Nr 1 en Magnificent dan kan je ook die casseine weglaten en heb je een Pre en post workout shake

Waarvoor gebruikt hij de casseine dan volgens jou?

• Topic Starter Topic Starter
@ Stafanovich, Goeie tip van die visolie, zal die voortaan bij mijn ontbijt nemen. Ben niet echt een gevarieerde eter om eerlijk te zijn, salades zijn niet echt mijn ding. Heb je nog tips mbt het gebruik van dexaprime icm creatine(creapure b&f)?

@Rievet, Heb eigenlijk weinig ervaring met creatine, dus wil met de basis beginnen in dit geval creatine(creapure b&f).
Gebruik de caseine eiwitten voor het slapen gaan om spierafbraak tijdens de nachtrust te voorkomen.

@ Stafanovich, Goeie tip van die visolie, zal die voortaan bij mijn ontbijt nemen. Ben niet echt een gevarieerde eter om eerlijk te zijn, salades zijn niet echt mijn ding. Heb je nog tips mbt het gebruik van dexaprime icm creatine(creapure b&f)?

@Rievet, Heb eigenlijk weinig ervaring met creatine, dus wil met de basis beginnen in dit geval creatine(creapure b&f).
Gebruik de caseine eiwitten voor het slapen gaan om spierafbraak tijdens de nachtrust te voorkomen.

Zou het niet doen :) Of alleen in het begin van je cut ivm vochtvasthouden.
Heb zelf Marinol van b&f en neem elke ochtend 3 capsules voor het ontbijt. Wil je er 4 per dag dan neem je die dus alle 4 voor je ontbijt.

, Heb eigenlijk weinig ervaring met creatine, dus wil met de basis beginnen in dit geval creatine(creapure b&f).

Kan je beter gewoon een bak kwark naar binnen werken.

Als je alleen Creatine wil gebruiken dan zou ik idd zoals Stefanovich zegt dit achterwegen laten tenzij je fullbody doet en nog steeds vooruit wil gaan op je lifts

• Topic Starter Topic Starter
Haha die heb ik liever overdag, lekker shakie voor het slapen gaan is makkelijker dan een pot kwark achterover werken.
Ik train in splits. Borst/tri, rug/bi, schouders/benen en probeer 3x per week na een training een uurtje te cardio'en.

Terug
Naar boven