XXL Nutrition

Creatine en rood tandvlees

Het kan er misschien wel van komen, heb inderdaad ook wel eens last van mijn keel waarvan ik bijna zeker weet dat het van de crea komt, gewoon keelpijn en het gevoel dat er nog korreltjes inhangen ofzo terwijl ik wel kei veel water erbij drink.
Misschien idd soort van alergische reactie (zal het eerste zijn waarvan ik achter kom dat ik allergisch voor ben.).
Heb nu 400gr crea van Met-RX gehaald, die maar eens testen. En anders maar es 1 over t internet bestellen,.

Ik heb het idee dat het 'merk' precision engineerd van de tuinen eigenlijk met-rx is.

Ik had tijdens mijn vorige crea-kuur ook last van wat onstoken tandvlees. Heb dit zelf niet gelinkt aan de crea.
Was ook poeder., maar CEE. Het zou natuurlijk kunnen dat er bepaald zuur inzit. Net zoals bij frisdranken het geval is wat slecht voor je gebit is.

Kamillethee is goed voor gezond tandvlees.

Ik had tijdens mijn vorige crea-kuur ook last van wat onstoken tandvlees. Heb dit zelf niet gelinkt aan de crea.
Was ook poeder., maar CEE. Het zou natuurlijk kunnen dat er bepaald zuur inzit. Net zoals bij frisdranken het geval is wat slecht voor je gebit is.

Kamillethee is goed voor gezond tandvlees.

als het echt ontstoken is dan zou ik het toch geen allergie willen noemen.
bij een allergie is het voornamelijk vocht en als het ontstoken is gaat het om bacterien.

Frisdranken kunnen de beschermlaag van je tanden afhalen en zit veel suiker in ik weet niet in hoeverre je dit kunt relateren met creatine

Laatst bewerkt:
Ik had ook vroeger bloedend tandvlees (pockets) Om me tandvlees zelf te verbeteren ben ik verandert van tandpasta(paradontax) het helpt iets het bloeden werd minder. Maar ik moest hiervoor wel in behandeling. Houd het ff in de gaten zou ik zeggen

als het echt ontstoken is dan zou ik het toch geen allergie willen noemen.
bij een allergie is het voornamelijk vocht en als het ontsoken is gaat het om bacterien.

Ikzelf had geen ontsoken tandvlees, eerder wat geïrriteerd. Een hypothese zou zijn, dat het speeksel in je mond, die te werk gaat tegen bacteriën en zuur,plaque, etc., niet genoeg tijd krijgt om zijn werk te doen. Dit door de vele eetmomenten op een dag + creatine inname.

Frisdranken kunnen de beschermlaag van je tanden afhalen en zit veel suiker in ik weet niet in hoeverre je dit k*t realeren met creatine

Dit zou ik ook niet weten.....

Terug
Naar boven