MuscleMeat

Creatine en vooruitgang

chaise

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
79kg
Vetpercentage
14%
Na 3 maanden trainen met het zelfde schema zat ik vast en was ik van trainingschema veranderd ook ben ik meer gaan eten en neem ik nu creatine, maar hoe weet ik nu of ik meer groei. Eerst ging ik gewoon op de weegschaal staan en als ik meer kg woog wist ik dat ik gegroeid was maar nu kan ik dat niet doen omdat dat gewicht net zo goed van de creatine kan zijn. Het enigste wat ik nu weet is dat ik sterker word maar ik wil ook weten of ik meer spieren bouw.

Nieuwe trainingschema is ICF 5x5 voor de gene die het willen weten (is ook mijn eerste strenght schema).

Heb nu dus geen idee of het wel of niet goed gaat.

Als je je vooruitgang meet via de weegschaal gaat er sowieso al ergens wat verkeerd.
Vrij simpel. Meet je lichaam op, bereken je vetpercentage (caliper).
Doe paar weken later hetzelfde nogmaals. Meer VVM = Win win. Meer VVM en zelfde VM = Win win.

Als je je vooruitgang meet via de weegschaal gaat er sowieso al ergens wat verkeerd.
Vrij simpel. Meet je lichaam op, bereken je vetpercentage (caliper).
Doe paar weken later hetzelfde nogmaals. Meer VVM = Win win. Meer VVM en zelfde VM = Win win.

onzin.

Elke week in de ochtend op dezelfde dag jezelf wegen. en zorgen dat je elke week 250-500gram zwaarder bent dan de week ervoor. Het is heel belangrijk dat je consistent bent met hoeveel calorien je eet en hoeveel water je drinkt. Dit kan letterlijk kilo's schelen. En als je dit niet doet dan is 1x per week wegen waardeloos op een kleine bulk.

Terug
Naar boven