XXL Nutrition

Heb ik nou wel of geen creatine nodig?

• Topic Starter Topic Starter
creatine kan je lichaamsvet niet verhogen, punt uit.

5x5 theelepels i veeeeeeels te veel btw, 2 theelepels per dag is genoeg.

ik bedoelde meer van 5x1 theelepeltje per dag......zit nu in de oplaad-fase.

dadelijk over een paar dagen moet ik het naar 1 theelepeltje per dag terug schroeven

ik ben vergeten te melden dat ik een langzame schildklier heb! dus zoveel koolhydraten heb ik denk ik niet nodig ,eiwit natuurlijk wel ,denk ik ?
nadat ik vandaag eindelijk op de wc geweest ben ga ik morgen eens kijken hoeveel ik qua gewicht ervoor sta.
en dan mn vingers op de digitale vetmeter!
En daarvoor word je niet behandeld? Of denk je dat maar?

Dan maakt het niet uit dat je een trage schildklier hebt, want de thyroxine zorgt ervoor dat jouw metabolisme normaal werkt.
dat hoop ik maar.
ik slik nu al een half jaar thyroxine en in het begin had ik een waarde van 7,-nog-wat terwijl mn schildklier een waarde van 4,2 moet hebben en ik was 2 weken geleden bloed prikken en de uitslag was dat mn schildklier momenteel een waarde van 5,1 heeft .
prachtig nieuws natuurlijk en heb toen besloten om spieren te kweken om mijn metabolisme op een natuurlijke wijze sneller te laten draaien.
Het doet me goed!

Je eten is shit. Ga normaal eten gvd.

Uw voeding trekt op niks. Lang nog niet klaar om te kuren.

Eerst fatsoenlijk gaan eten. Dat zijn er dan drie op een rij. De boodschap lijkt me duidelijk genoeg.

sorry ik weet niet wat je met "aan de handje moeten nemen" bedoeld.
mocht je ermee bedoelen dat je mij wilt begeleiden,dan zeg ik GRAAG! HEEL GRAAG!

ik heb namelijk 103 gewogen en ben nu rond de 85-86.....en ben nu serieus bezig met trainen en dat doe ik met liefde en passie.
ik ben ook van plan om na 3 a 4 maanden een kuurtje te nemen , daarmee ga ik zowieso hulp nodig hebben aangezien ik het nog nooit gedaan heb!

kom NET van de sportschool en voel me HEERLIJK.....heb net triceps rug en benen gedaan.
Ja dat bedoel ik. Ik zie dat je de basis al van Marina hebt gekregen.

Gewoon doen! Kan sowieso (mits geen 100gram per dag) geen kwaad!
Zoals @RaceRookie al aangeeft, zorg dat je voeding in ieder geval in orde is natuurlijk.
Dat is de basis!

zou iemand mij een beginners-schema willen maken?

momenteel train ik 3 x per week.

maandag- biceps-borst

woensdaf triceps rug

vrijdag biceps borst.

en dan weer de volgende spiergroep na de vrijdag,in dit geval =

maandag triceps rug

woensdag biceps borst

vrijdag triceps rug

benen doe 3 dagen in de week..dus maandag woensdag en vrijdag.

3 x per week full body mss. Of ppl

Terug
Naar boven