MuscleMeat

Creatine Ethyl ester

Creatine Ethyl ester is geen merk... Dit is te verkrijgen van verschillende merken. Meningen erover zijn wat verdeeld, sommige verkiezen gewone creatine boven cee.

Kheb die sample gebruikt van een weekje
Was opzich wel goed, merkte wel een kleine krachttoename

Een krachttoename door de creatine na 3-4 dagen?

• Topic Starter Topic Starter
Creatine Ethyl ester is geen merk... Dit is te verkrijgen van verschillende merken. Meningen erover zijn wat verdeeld, sommige verkiezen gewone creatine boven cee.

creatine ethyl... is idd geen merk. ????????????
the natural helth company is de leverancier

dussss of iemandook wel eens creatine ethyl ester heeft gebruikt of bekend mee is??????????????

creatine ethyl... is idd geen merk. ????????????
the natural helth company is de leverancier

dussss of iemandook wel eens creatine ethyl ester heeft gebruikt of bekend mee is??????????????

Ik zelf niet via zoekfunctie zal je wel veel ervaringen kunnen vinden. Succes!!

Creatine Ethyl Ester is geen merk maar een vorm van Creatine.
Het is Creatine gekoppeld aan Esters waardoor de Creatine beter door het lichaam wordt opgenomen.
Hierdoor zijn zaken als vochtretentie ook een stuk minder dan bij gewone Monohydraat.

Een ander voorbeeld van Creatine Ethyl Ester is de Stacker C:SportFood.nl voor sportvoeding

Ik heb het nog gebruikt en zal het nog gebruiken, vooral omdat ik er nog een redelijke hoeveelheid van staan heb. Het is zeker niet slecht maar een beginner zou ik toch creatine monohydraat aanraden.

Ik hoor meer mensen die zeggen beter te reageren op Creatine Monohydraat dan Creatine Ethyl Ester, dan andersom. Creatine Monohydraat is een stuk goedkoper, dus ik zou die gewoon nemen. En als je er prima op reageert zou ik daar gewoon bij blijven.
Succes!

monohydraat it will be

Ik heb vorig jaar CEE intussen 2 keer 8 weken gebruikt . Ik train er best lekker op maar ik moet wel zeggen dat ik het idee heb dat ik beter reageer op monohydraat. Ik word sneller zwaarder (vooral vocht, ideaal als je massa wilt winnen) maar ik voelde me vooral sterker. Ik heb monohydraat al zeker 3 jaar niet meer gebruikt maar zit er aan te denken om het weer een keer te nemen ipv CEE .

Ik heb vorig jaar CEE intussen 2 keer 8 weken gebruikt . Ik train er best lekker op maar ik moet wel zeggen dat ik het idee heb dat ik beter reageer op monohydraat. Ik word sneller zwaarder (vooral vocht, ideaal als je massa wilt winnen) maar ik voelde me vooral sterker. Ik heb monohydraat al zeker 3 jaar niet meer gebruikt maar zit er aan te denken om het weer een keer te nemen ipv CEE .

dat hoor ik vaker tof dt je het even meld......
dan gewoon mono blijven gebruiken kost ook minder.

geef dan liever wat meer geld uit aan een lekkere biefstuk ....:D

Kre-Alkalyn reageer ik het beste op... heb alle 3 de crea's geprobeert...

Ik hou hem nogsteeds bij NosEther... :P

heb gister 8x 120kg gebencht, en 3x 140kg... is nieuwe PR. ik word maar niet moe.. laatste keer dattik 120kg had gedrukt waren 3 goede herhalingen en laatste gesmokkeld en ik was kapot. nu 140 er8eraan en schuin dumbbell drukken borst togh 6x 45kg dumbels.. ik stond versteld... dattik dat na zon bench setje er nog uit kreeg.... heerlijke training gehad..
Nos Ether

Terug
Naar boven