AndroidHealthClinic

Creatine Ethyl ester

• Topic Starter Topic Starter
er is gelukkig een forum onderwerp bijgeplakt waar je bij verschillende merken je ervaringen kunt delen en mening kan geven. ffchekke

Heb m ook van TNHC en merkte het wel de 1e keer (kan psychologisch zijn maar toch) heb er nu een potje van gekocht ik ben benieuwd.

ik gebruik creatine ethyl ester HCI ik merk het maar een heel klein beetje, geef mij maar monohydraat beviel me stukken beter

Wie kent Creatine Ethyl ester?
(The natural Health company)

Schijnt direct te werken?

Dat is verschillend per persoon/lichaam.

Wat kun je doen haal bij die winkel een proef potje kost maar iets van 5 euro heb je voor 1 week genoeg. Mocht je het goed vinden haal dan een Pot met 120 caps, en die kost 25 euro.]

Vind je het niets, find a better one for your body

Je kunt beter een pure grondstof kopen. In capsules is het veel duurder. Reken maar uit 120 capsules x 500?mg= 60 gram.

Ik haal altijd 400 gram voor 30eu, gooi de poeder in appelsap en je proeft t niet.

Chek:
[Link niet meer beschikbaar]

Deze heeft voor capsules ook een goede prijs/kwaliteit verhouding:
396 capsules CEE @ 750mg per caps van Axis Labs voor 39,95.

dit spul is echt walgelijk smerig. Ik lijk na 3 dagen al wel iets verschil te merken in aantal reps.

Zou mixen met appelsap echt zoveel verschil maken? Er was nl. iemand die zei dat je het dan niet proeft. Ik heb het tot nu toe met dubbelfris gemengd.

Als je het echt zo smerig vindt, dan neem je toch gewoon capsules? In z'n geheel naar binnen met een beetje vruchtensap of water...

heb ik al aan gedacht ja, maar is dat vullen gemakkelijk? en waar kan ik die goedkoop bestellen?

heb ik al aan gedacht ja, maar is dat vullen gemakkelijk? en waar kan ik die goedkoop bestellen?

Vullen? Gewoon in tabletvorm nemen is wel zo prettig als je het niet met poeders wilt doen... dat bedoelde ik eigenlijk met capsules. ;) Ik heb ze zelf bij "De Tuinen"... was 18 Euro voor 180 tabletten. Redelijk goedkoop dus.

ik merk enkel de werking ervan als ik het inneem op nuchtere maag.

Vullen? Gewoon in tabletvorm nemen is wel zo prettig als je het niet met poeders wilt doen... dat bedoelde ik eigenlijk met capsules. ;) Ik heb ze zelf bij "De Tuinen"... was 18 Euro voor 180 tabletten. Redelijk goedkoop dus.

hm, wie weet de als ik door deze pot heen ben.

achteraf had ik liever creatine monohydraat gekocht eigenlijk, want bijna iedereen hier beweert dat dat beter is dan ethyl ester.

hm, wie weet de als ik door deze pot heen ben.

achteraf had ik liever creatine monohydraat gekocht eigenlijk, want bijna iedereen hier beweert dat dat beter is dan ethyl ester.

Ze verkopen bij de Tuinen ook de monohydraat. Ik sluit me er bij aan dat die beter zijn, maar omdat het schijnt dat je van deze wat minder vocht vasthoudt heb ik deze eens geprobeerd.

Dacht dat ik een topic van maart las... 2008... nice bump :D

Toch ff ot inhaken dan; ethyl deed recentelijk niets bij mij... mono wel, 2kg.. heeeeel lang geleden.. zal het v.d zomer weer eens proberen..

Ze verkopen bij de Tuinen ook de monohydraat. Ik sluit me er bij aan dat die beter zijn, maar omdat het schijnt dat je van deze wat minder vocht vasthoudt heb ik deze eens geprobeerd.

En ze hebben (weer) 50% korting... (http://www.detuinen-shop.nl/ ) Misschien een idee om het uit te proberen. Na het lezen van veel posts over monohydraat of CEE is mijn conclusie dat het welles-nietes blijft.
Het is misschien voor iedereen verschillend/ persoonlijke voorkeur?

Kre-Alkalyne is mijn creatine. Gebruik het al tijden en ik zweer erbij. Pak er telkens goede kg's mee en beter herstel. Van monohydraat krijg ik een dikke plof kop.

Ester.

Ik heb altijd ECC. Super spul !!! En zonder vocht toch een stuk beter en niet zo bol.;)

Terug
Naar boven