Fitness Seller

creatine gebruik

Bedoel je groei als groei in de lengte? Nee, geen belemmering want dat staat genetisch vast. En het betekent niet altijd dat wanneer je groeit je ook slank wordt.

• Topic Starter Topic Starter
gggg

Laatst bewerkt:
hh

Laatst bewerkt:
Zou gewoon lekker relaxed aan doen.. hoeft allemaal niet zo snel..

;;;

Laatst bewerkt:
jj

Laatst bewerkt:
k thanks man.
denk je dat het ook misschien sneller gaat en beter nu ik train?

Als jij wilt afvallen is dat op je leeftijd geen enkel punt
Ten eerste ga je straks groeien als een gek als het goed is, je verbranding gaat door het dak!
Daarbij:
- Als jij traint en zorgt voor voldoende eiwitten zul je extra spiermassa aanzetten (afhankelijk van je hormonen-levels zal het snel/minder snel gaan, maar neem van mij aan dat het op gang begint te komen).
- Door die extra spiermassa zal je verbranding in rust hoger zijn, dan zonder die extra spiermassa
- Eet gewoon gezond en gevarieerd
- Voor versnelling van het afvallen kun je er ook voor kiezen om enige vorm van cardio te doen (bv. wat hardlopen ofzo)

Succes

Heey, ik doe spiertrainingen (dumbbell oefeningen, opdrukken, optrekken)
en ben een beetje aan de zware kant. Dus ik wil nu een beetje vetpercentage verminderen. maar mijn vraag is of dit allemaal mijn groei belemmerd van ik zit nu ergens in de puberteit enso. dus belemmerd spier oefeningen en afvallen de groei en moet ik w8en tot ik een beetje uitgegroeid ben. Of moetk gwon doorgaan?

sommigen zeggen dat het nu niet uitmaakt of je wat zwaar bent omdat je nu gaat groeien en dan wel slanker word. en dat als je gewoon met mate doortraind het niet uitmaakt. Ik ben nu klein en wil graag langer worden dus als het de groei belemmerd stop ik nu gwon :(

Hopelijk wat replys :D

Als je wilt afvallen, lees even de voedingssectie. Dieet juist, door schoon te eten en cardio, niet door weinig te eten.

plpl

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven