XXL Nutrition

creatine + glutamine

vento

Novice
Waardering
0
hey

ik heb net een artikel gevonden waarin staat dat je 6kg spiermassa kunt aankomen door gewoon 2 maal daags 2 eenheden creatine + 2 eenheden glutamine + 750ml water in te nemen? S'morgens op nuchtere maag en direct na de training.

[Link niet meer beschikbaar]

Kan dit?

Misschien is het hier al ergens gepost maar ik vond het niet via de search.

vento zei:

NEE! Heel misschien wanneer je ecto bent, flink gaat vreten en nog nooit creatine hebt gebruikt.

Glutamine laat maar staan. Gewoon vreten en misschien whey eiwit gebruiken.

als beginner kan het zker wel...maar dan zal het meer aan het eten/training liggen dan aan de creatine en glutamine;)

nope, ik nam creatine glutamine en taurine maar hooguit een 1 kg vocht erbij.

ik ga vanaf januari beginnen met 5gram BCAA, 5 gram creatine en 5 gram glutamine voor en het zelfde na de training.....
:cool:

Kun je creatine samen met glutamine menge, vast wel maar gaat de werking daar van te goede? +dextrose natuurlijk

hey

ik heb net een artikel gevonden waarin staat dat je 6kg spiermassa kunt aankomen door gewoon 2 maal daags 2 eenheden creatine + 2 eenheden glutamine + 750ml water in te nemen? S'morgens op nuchtere maag en direct na de training.

[Link niet meer beschikbaar]

Kan dit?

Misschien is het hier al ergens gepost maar ik vond het niet via de search.

gaat zeker, maar zal niet gaan op een maandje. Training, slaap en voeding zullen een grotere impact hebben.

grtz

bart

Toevallig ben ik onlangs pas begonnen met creatine en glutamine en ook ik las het artikel op bodybuilding.nl.

6 kilo was heel mooi geweest maar meer dan 1kg zit er bij mij nog niet op hoor!

Terug
Naar boven