Exige
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Big_T zei:Oh, dus als 1 studie geen noemenswaardige verschillen kan aantonen bij tenissers , dan gaat men besluiten dat het "niet werkt" terwijl honderden andere studies reeds hebben aangetoond dat het wel werkt.
Welke randdebiel heeft dat artikel geschreven, die mogen ze direct zijn ontslag geven.
Journalisten zijn hersenloze sensatiezoekers die dood moeten.
Big_T zei:Oh, dus als 1 studie geen noemenswaardige verschillen kan aantonen bij tenissers , dan gaat men besluiten dat het "niet werkt" terwijl honderden andere studies reeds hebben aangetoond dat het wel werkt.
Welke randdebiel heeft dat artikel geschreven, die mogen ze direct zijn ontslag geven.
Journalisten zijn hersenloze sensatiezoekers die dood moeten.
*hope not*Suicide Sid zei:Ik voel geen noemenswaardig verschil.. ben ik nu een tenisser?*hope not*

Sportfood.nl zei:Als je goede Creatine hebt gebruikt en geen verschil hebt gemerkt dan behoor je helaas tot de 30% die niet reageert op Creatine.
Suicide Sid zei:Ik heb al creatine van twinlab, dymatize, universal, performance gebruikt...
Heb NO + crea gehad in expand
Heb krealkalyn gehad in de turbo mass gainer van performance...
Alle merken beweren goede creatine te hebben, heb tot nu toe geen noemenswaardige effecten gemerkt (zelfs geen vocht retentie).
Sportfood.nl zei:Dan zou ik geen geld meer aan Creatine uitgeven als ik jou was. Dan zit je helaas bij de groep die hier niet op reageert. Is balen, maar je zult dan op geen enkel Creatine product reageren, wat de producent ook beweert.

Ok iets te algemeen gesproken, in elk beroep zitten rotte appels.Mattgyver zei:Hallo Big T, ik ben een journalist. Maar ik zie mezelf toch niet als een hersenloze randdebiel die dood zou moeten... Ben zulke woorden niet van je gewend. Tuurlijk zitten er onder de journalisten best wat sensatiezoekers. We weten allemaal bij welke krant ze voor een groot deel werken (zal het niet verklappen, maar begint met een T en eindigt met elegraaf) en bij welke tv-kanaal. Maar zijn er zat die gewoon fatsoenlijk over het nieuws berichten, zonder uit te zijn op sensatie. Het zijn net mensen.![]()